AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Skrevet 1. desember 2024 Inspirert av en bruker her inne som reklamerer og fremsnakker dette, er det noen her inne som har prøvd? Hva er erfaringen i så fall? Anonymkode: cdf74...176
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Skrevet 1. desember 2024 Har spurt noen som jobber her inne om det. De sliter med å finne menn. De må love noe de ikke kan holde for å finansieres av damer som ikke finner det de søker, og er villig til å legge inn store summer for at noen hjelper dem søke en drømmemann. De tjener penger på noe som ikke kan planlegges. Anonymkode: 94a2b...e62 2 1
Nettinettet Skrevet 1. desember 2024 #3 Skrevet 1. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har spurt noen som jobber her inne om det. De sliter med å finne menn. De må love noe de ikke kan holde for å finansieres av damer som ikke finner det de søker, og er villig til å legge inn store summer for at noen hjelper dem søke en drømmemann. De tjener penger på noe som ikke kan planlegges. Anonymkode: 94a2b...e62 Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inspirert av en bruker her inne som reklamerer og fremsnakker dette, er det noen her inne som har prøvd? Hva er erfaringen i så fall? Anonymkode: cdf74...176 Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Endret 1. desember 2024 av Nettinettet 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Skrevet 1. desember 2024 Nettinettet skrev (4 timer siden): Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Vært på et slags forsøk, det var i alle fall ikke tatt hensyn til personligheter på slik match. Anonymkode: bcbf5...516 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Skrevet 1. desember 2024 Nettinettet skrev (6 timer siden): Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Jeg har prøvd både VM og MM. Har vært på endel introduksjoner og speedatinger, men bortkastet til og penger, der jeg har betalt. Ikke EN date ut av det. Riktignok ble det en match på MM, men hun trakk seg rett før vi skulle møtes. På Tinder får jeg i snitt 1 date i måneden. Så ingen tvil hvor det jeg skal bruke tid og penger fremover. MM er riktignok gratis for oss menn, men hvorfor bruke tid å prate med damer foran et kamera når de allikevel velger meg bort. Og VM sin speeddating der må vi jo til og med betale, og snakke med XX antall damer og ikke få EN match. Da får de i hvertfall ikke med tilbake, på Tinder blir det i hverfall opptil flere dater med samme dame si vi får blitt ordentlig kjent. Ingen tvil om hvilken dating metode jeg foretrekker. Anonymkode: cf962...43f 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Skrevet 1. desember 2024 Jeg ble nysgjerrig og registrerte meg som kandidat på MM da det var gratis for menn. Nå er det vel slutt på det, tror jeg. Jeg har ikke holdt på noe særlig med nettdating og synes det blir mye skriving og siling for å møte noen, så jeg synes det var veldig behagelig at noen holdt i den prosessen og satt meg opp med det de mente var passende kvinner. Hadde bare en håndfull online-introduksjoner, men alle kvinnene hadde lyst til å møtes på ordentlig date etterpå. Det var hyggelige kvinner, men med bare 15 minutters online-møte er jo ikke veldig lett å danne et helhetlig inntrykk og noen av datene tror jeg ikke det hadde blitt noe av hvis vi hadde skrevet litt på forhånd. Det store problemet mitt med tjenesten var at Matchmakeren skulle holde i alt frem til den første daten. Et par ganger kom det endringer rett før, og det føltes litt stressende å måtte gå via mail og en matchmaker for å avlyse og avtale på nytt. Men det var jo behagelig å ha litt coaching underveis. Jeg er nok litt for mye kontrollfreak til at det skal funke 100% for meg, men skjønner at det kan være et godt tilbud til mange. Anonymkode: 68aa6...031 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #7 Skrevet 1. desember 2024 Nettinettet skrev (8 timer siden): Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Hvorfor skal kvinner gå for noen så mye eldre enn seg, når de ordinært slipper? Selvsagt mangler dere kvinner for kravstore menn. Anonymkode: 94a2b...e62 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #8 Skrevet 1. desember 2024 Nettinettet skrev (8 timer siden): Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Jaggu på tide, fordi du tjener penger på det. Det er jobben din. For et menneske er det best å møtes naturlig og forelske seg. Anonymkode: 94a2b...e62 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #9 Skrevet 1. desember 2024 Uæ, er det møter på nett først? Da dropper i hvert fall jeg det, selv om jeg er ei dame på 41 som gjerne kunne datet noen i starten av 50-årene 😄 Kan ikke se for meg noe verre enn å prate på video 😅 Anonymkode: cdf74...176 2
sofie777 Skrevet 2. desember 2024 #10 Skrevet 2. desember 2024 Nettinettet skrev (9 timer siden): Nå er det helt annerledes enn det var for noen år siden. Mye pga datingappene sitt fall. Men vet at de som holder speed evenmter etc sliter med å finne menn som lever opp til damenes forventning. Skjønner det for hvorfor skal menn som har innboksen full av damer som vil ha dem gå på på Speed dating event?? I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det er også nå mye mer vanlig å betale for dater og ikke for matchmaking. Nettopp for å betale for noe som planlegges og ikke for noe som ikke kan garanteres. Flere har pengene igjen garanti hvis det ikke blir en date. Håper noen kommer frem og forteller deg litt om erfaringene de har i tråden. Vet veldig mange har vært innom Venus og Mars og har snakket om dette tidligere. Så også noen som hadde vært på et event via MatchMe for noen uker siden og hadde stor suksess med det. Tror det blir mye mer vanlig å bruke matchmaking i tiden som kommer. Jaggu på tide! Hva heter tjenesten du nevner? Jeg er sent i 40-årene og ønsker en mann i 50-årene
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #11 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Inspirert av en bruker her inne som reklamerer og fremsnakker dette, er det noen her inne som har prøvd? Hva er erfaringen i så fall? Anonymkode: cdf74...176 MatchMe vil jeg i hvertfall ikke anbefale, man skal fylle ut hvilket tidspunkt man kan ha intromøte med potensielle dater, men blir satt opp både på andre tider og dager man har krysset av. Og så virker det som de setter sammen folk helt tilfeldig, selv den typen damer jeg helt klart har sagt i fra at jeg ikke er interessert i etter tidligere samtaler, blir jeg satt opp med igjen. Venus og Mars har i hvertfall en ordentlig kartleggingssamtale til å begynne med, så de vet hvem man er og hvem man eventuelt passer med, så hvis man skal velge mellom de to, er Venus og Mars klart bedre. Anonymkode: cf962...43f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #12 Skrevet 2. desember 2024 sofie777 skrev (5 timer siden): Hva heter tjenesten du nevner? Jeg er sent i 40-årene og ønsker en mann i 50-årene Bruk Tinder eller andre nettdating tjenester, da har du i hvertfall litt kontroll på hvem du møter. På disse matchmaker tjenestene blir du matchet med helt tilfeldige mennesker, bortkastet tid og penger. Jeg har prøvd både MatchMe, Venus og Mars og Lardour, hvorav sistnevte klart bedre enn de andre, men fortsatt bortkastede penger. Jeg har hatt mest suksess med Tinder. Anonymkode: cf962...43f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #13 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): et store problemet mitt med tjenesten var at Matchmakeren skulle holde i alt frem til den første daten. Et par ganger kom det endringer rett før, og det føltes litt stressende å måtte gå via mail og en matchmaker for å avlyse og avtale på nytt. Men det var jo behagelig å ha litt coaching underveis. Jeg er nok litt for mye kontrollfreak til at det skal funke 100% for meg, men skjønner at det kan være et godt tilbud til mange. Det er min negative erfaring med MatchMe også. Hun skal holde i alt og det blir mye frem om tilbake, ting hadde vært enklere om man tok det direkte. Etter at jeg så klippet fra TV2, hvor hun anbefalte å avlyse rett før en date for å teste reaksjonen, lurer jeg på om det er endel av hennes strategi å avlyse datene for å teste reaksjonene, men i min verden er det rett og slett uhøflig å avlyse en avtale uten en meget god grunn. Jeg foretrekker nettdating fremfor det tullet jeg opplever MatchMe er. Da blir man kjent med folk i det tempoet man vil og avtaler en date direkte uten masse innblandinger og meninger fra en matchmaker. Anonymkode: cf962...43f 2 1
sofie777 Skrevet 2. desember 2024 #14 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk Tinder eller andre nettdating tjenester, da har du i hvertfall litt kontroll på hvem du møter. På disse matchmaker tjenestene blir du matchet med helt tilfeldige mennesker, bortkastet tid og penger. Jeg har prøvd både MatchMe, Venus og Mars og Lardour, hvorav sistnevte klart bedre enn de andre, men fortsatt bortkastede penger. Jeg har hatt mest suksess med Tinder. Anonymkode: cf962...43f Jeg bruker mange tjenester og har vært på under 10 dater i mitt liv, så kanskje noe annet hadde hjulpet. Jeg spør denne personen som skrev setningen, ikke en tilfeldig AB
Gjest singel1973 Skrevet 2. desember 2024 #15 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uæ, er det møter på nett først? Da dropper i hvert fall jeg det, selv om jeg er ei dame på 41 som gjerne kunne datet noen i starten av 50-årene 😄 Kan ikke se for meg noe verre enn å prate på video 😅 Anonymkode: cdf74...176 Søk heller opp singel, sosial eller gåturgrupper på Fjesboka i ditt nærområde. Bedre å møtes på gamlemåten.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #16 Skrevet 2. desember 2024 Har registrert meg på et par sider, men opplevd lite respons og dårlig utvalg. Sitter med et inntrykk av det mest er for de som ikke fikser Tinder engang, og trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: e11d9...cb8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #17 Skrevet 2. desember 2024 singel1973 skrev (3 timer siden): Søk heller opp singel, sosial eller gåturgrupper på Fjesboka i ditt nærområde. Bedre å møtes på gamlemåten. Meldte meg inn i en i morges, og det var virkelig ikke noe for meg, jeg meldte meg raskt ut igjen 🙈 Men enig i at det er bedre å møtes på "gamlemåten". Det er bare så vanskelig. Jeg har en hobby der det er 90 % menn (minst), er sosial med venner og på jobb, og er pratsom og blid til alle jeg møter. Jeg har hittil møtt én på fire år som var interessert, men han var 17 år eldre enn meg og relativt uaktuell. Var på noen dater med ham, men det ble bare feil. Jeg pleier dessverre å sjarmere eldre menn 😅 Mulig det er fordi jeg ikke føler noe "press" ettersom de ikke er aktuelle for noe mer uansett 😛 I min alder er de fleste menn opptatte, så toget er kanskje gått 😊 Anonymkode: cdf74...176
Engel Skrevet 2. desember 2024 #18 Skrevet 2. desember 2024 Nettinettet skrev (23 timer siden): I en av tjenestene hvor jeg jobber er det nå flere menn enn kvinner som er registrert. Vi mangler kvinner i 40 årene som vil treffe kjekke menn i 50 årene Det skjønner jeg veldig godt, for vi kvinner i 40-årene ønsker å treffe kjekke menn i 40-årene, ikke 50 årene. Det blir bare mindre og mindre aktuelt å gå opp i alder med årene. Jeg er registrert hos Venus og Mars, har vært til samtale osv, men har ikke giddet å betale for matchmaking. Og jeg har visst ikke vært aktuell match for noen foreløpig (har vært registrert 1,5 år), for jeg har ikke hørt noe fra dem annet enn reklame for speed-dating. Har ikke trua på at det kommer til å skje noe der med mindre jeg setter det igang. Og tenker at det også da skal mye til for at det klaffer. Konklusjonen min foreløpig er at jeg ikke har så stort behov for kjæreste at jeg er villig til å betale noen for å lete for meg. Ikke har jeg så mye tid til dating/kjæreste heller, så det må komme naturlig hvis det skal fungere tenker jeg. Uaktuelt med noe som gir press eller stress. 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #19 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er min negative erfaring med MatchMe også. Hun skal holde i alt og det blir mye frem om tilbake, ting hadde vært enklere om man tok det direkte. Etter at jeg så klippet fra TV2, hvor hun anbefalte å avlyse rett før en date for å teste reaksjonen, lurer jeg på om det er endel av hennes strategi å avlyse datene for å teste reaksjonene, men i min verden er det rett og slett uhøflig å avlyse en avtale uten en meget god grunn. Jeg foretrekker nettdating fremfor det tullet jeg opplever MatchMe er. Da blir man kjent med folk i det tempoet man vil og avtaler en date direkte uten masse innblandinger og meninger fra en matchmaker. Anonymkode: cf962...43f Min erfaring er at man bare blir «matchet» med en tilfeldig. Virker useriøst. Anonymkode: bcbf5...516 1
Måneskinn Skrevet 3. desember 2024 #20 Skrevet 3. desember 2024 sofie777 skrev (23 timer siden): Jeg bruker mange tjenester og har vært på under 10 dater i mitt liv, så kanskje noe annet hadde hjulpet. Jeg spør denne personen som skrev setningen, ikke en tilfeldig AB Inne på matchme.no kan du velge å være interessent eller kandidat, og det er gratis. Jeg har en venninne som registrerte seg for et par uker siden og ble med på introduksjon, og det ble date hun hadde ikke vært på date på lenge, så hun syns det var veldig ok. Jeg forstår at ikke alle ønsker video, men helt ærlig... noen sjanser må man ta 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå