Gå til innhold

Tror dere det kommer snø i år (Østlandet)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor kystnært, og etter tidenes vinter i fjor, ser det grått ut for årets jul. Ingen av oss kan jo spå noe, men ville lufte fortvilelsen over været slik det er nå. Skulle hatt en liten prosent av snøen i nord nå. Trenger snøkaos for å få julestemning, men hver millimeter hjelper nå, hvis alternativet er 6 grader og regn 🥺

Anonymkode: 5d4b1...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor også på Østlandet. Her er det grått og 8 grader i dag. Ikke mye julestemning foreløpig nei 😜

Meldt litt kjøligere og muligheter for snø neste uke (nå sier værvarselet sludd), så aner ikke. Er veldig glad i hvit jul selv, så skulle gjerne hatt litt snø på bakken

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er meldt minusgrader og snø i Osloområdet neste uke. Selv om det skjer innimellom er det stort sett alltid snø til jul. Jeg for min del foretrekker åtte grader og vått som vi har i dag.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på østlandet (opprinnelig vestlending) og håper på en vinter med lite snø. Jeg liker vinteren som har vært frem til nå 😁 Må det bli sånn lenge fremover. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er da snø på Østlandet og snør nå også. 

Anonymkode: 50fc4...e29

Kommer helt an på hvor man bor. Østlandet er stort. Her jeg bor er det omtrent ikke snø og 4-5 plussgrader. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Østlandet, i det som kan kalles et snøhøl, her er det ikke noe snø ennå. Det har snødd bittelitt tidligere, men det regna bort igjen. Håper og tror det blir hvit jul i år også. 

Anonymkode: 504b5...bba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert som vanlig mer snø fra januar og utover. 

Anonymkode: d1309...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 timer siden):

Kommer helt an på hvor man bor. Østlandet er stort. Her jeg bor er det omtrent ikke snø og 4-5 plussgrader. 

Nettopp! Østlandet er stort men noen sier "Østlandet"og mener Osloområdet. Det gidder vi ikke. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Østlandet, nærmere bestemt Innlandet. Her er det null snø foreløpig, vært mildt og regnet, noe som er svært uvanlig her over. Så blir spennende å se, tror snøen kommer i løpet av desember, men tror bare det drøyer litt. 

Anonymkode: 952d1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bor på Østlandet, nærmere bestemt Innlandet. Her er det null snø foreløpig, vært mildt og regnet, noe som er svært uvanlig her over. Så blir spennende å se, tror snøen kommer i løpet av desember, men tror bare det drøyer litt. 

Bor i innlandet der jeg bor er det nå 5 cm snø og - 10. Kjører jeg 10 min så er det grønt

Anonymkode: 594e2...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det, og hvis det kommer noe håper jeg det er minimalt.

Anonymkode: d0a35...b1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bor også i Innlandet og her er det snø og skiføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...