42. Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Heisann, skrev et innlegg i mariustråden som jeg skjønner ble slettet, skulle ha vært under kongehus tråden. Lurer på hvorfor jeg ikke kan like andre innlegg? Har lest reglene, kan ikke se det står noe om det? Tar jeg feil om reglene så beklager så mye 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 42. skrev (1 time siden): Heisann, skrev et innlegg i mariustråden som jeg skjønner ble slettet, skulle ha vært under kongehus tråden. Lurer på hvorfor jeg ikke kan like andre innlegg? Har lest reglene, kan ikke se det står noe om det? Tar jeg feil om reglene så beklager så mye Får du noen beskjed når du prøver å like noe? Mulig det er satt en maks mengde pr dag for nye brukere. Så om du kunne prøvd igjen i morgen og sett om feilen fortsatt ligger der hadde det vært flott 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
42. Skrevet 29. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2024 Forumansvarlig skrev (21 timer siden): Får du noen beskjed når du prøver å like noe? Mulig det er satt en maks mengde pr dag for nye brukere. Så om du kunne prøvd igjen i morgen og sett om feilen fortsatt ligger der hadde det vært flott 😊 Hei, og takk for svar. Har likt noen få ganger, så kan ikke være det. Men nå når jeg skulle svare så skjedde det ingenting, kun nå når jeg siterer får jeg svart. Merkelig, kan det være mobilen min? Men uansett ikke så nøye egentlig, bare lurte på om det var noe i reglene jeg hadde oversett, igjen - tusen takk for svar og god helg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
42. Skrevet 29. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2024 42. skrev (Akkurat nå): Hei, og takk for svar. Har likt noen få ganger, så kan ikke være det. Men nå når jeg skulle svare så skjedde det ingenting, kun nå når jeg siterer får jeg svart. Merkelig, kan det være mobilen min? Men uansett ikke så nøye egentlig, bare lurte på om det var noe i reglene jeg hadde oversett, igjen - tusen takk for svar og god helg 😊 Glemte å si at jeg får ingen beskjed når jeg prøver å like, og nå når jeg skulle svare så kom det opp som at man kan svare, men så gikk det ikke, samme med likes, kommer opp alternativer, men får ikke gjort noe, men igjen, kan jo være min mobil, og uansett ikke noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 42. skrev (3 minutter siden): Glemte å si at jeg får ingen beskjed når jeg prøver å like, og nå når jeg skulle svare så kom det opp som at man kan svare, men så gikk det ikke, samme med likes, kommer opp alternativer, men får ikke gjort noe, men igjen, kan jo være min mobil, og uansett ikke noe stress Prøv å restarte mobilen din og prøv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
42. Skrevet 29. november 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 29. november 2024 Capazitet skrev (14 minutter siden): Prøv å restarte mobilen din og prøv igjen Tusen takk for godt råd, gjorde det i går men det hjalp ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 42. skrev (2 timer siden): Tusen takk for godt råd, gjorde det i går men det hjalp ikke Hang up, kanskje? Skjer her også innimellom. Hjelper å refresh'e sida. Men det har du kanskje prøvd? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå