Gå til innhold

Kvinner som ikke vil pegge, skal droppes!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kom deg ut av skapet, mann!

Anonymkode: c889d...005

Hva er det med dere som tror prostatastimuli er synonymt med homofili? Dere må da være veldig underutviklet seksuelt. Usexy!

Anonymkode: 5c661...c57

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det med dere som tror prostatastimuli er synonymt med homofili? Dere må da være veldig underutviklet seksuelt. Usexy!

Det har da ingenting med det å gjøre . Men ideen om å tvinge andre til å utføre det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Det har da ingenting med det å gjøre . Men ideen om å tvinge andre til å utføre det. 

Det var ikke det ts mente. Det var det stikk motsatte. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvom du som mann ikke egentlig ønsker å bli pegget, da handler dette mer om hvordan ei kvinne er seksuelt. Kvinner som elsker å se en mann nyte sex, pegger. Kvinner som innerst inne er ute etter noe annet vil generelt ikke pegge og pleier å se på vanlig sexliv som ork når forholdet passerer 5 - 7 år. 

Så gutter. Om hun er game i pegging, da er hun et koneemne som er vært å satse på ❤️

Anonymkode: 29244...c0e

Hva hvis verken mann eller kvinne tenner på dette?

Anonymkode: b6f92...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama mi ville pegge meg hadde jeg aldri ville sett henne i øynene igjen.

Anonymkode: bc67b...dff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe sier meg at å bli droppet av TS ikke nødvendigvis er noe stort tap. 

Anonymkode: c2ae5...e70

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ok homo

Anonymkode: c7340...b71

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om dama mi ville pegge meg hadde jeg aldri ville sett henne i øynene igjen.

Anonymkode: bc67b...dff

Hvorfor det?

Anonymkode: bc39a...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det var ikke det ts mente. Det var det stikk motsatte. 

Men det var det han skrev.
Selv i trådtittelen står det jo at damer som ikke ønsker å pegge noen skal droppes.

Anonymkode: 8d62c...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å redusere kjærlighet, lyst og tiltrekning til noe helt subjektivt - lykke til med å finne noen å trives med i livet, hvis dette er det avgjørende kriteriet ditt. Jammen bra vi mennesker er forskjellige. Grøss.

Anonymkode: 7cc22...591

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er så viktig for mannen å pegges at han vil stoppe meg pga det, så er det helt greit.

Da er vi ikke kompatible seksuelt.

Samme hvis en mann maser konstant om analsex, da får han finne noen andre, da er vi ikke kompatible.

Jeg vil ikke ha en mann som ikke matcher meg seksuelt, ingen mann skal trenge å bli i et forhold hvor han kjenner man ikke er seksuell kompatible heller.

Men det finner man ut tidlig hvis man snakker om seksuelle preferanser tidlig, ikke kun by/bygd, antall barn, gifte seg eller ikke osv....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

så du er homo i forkledning??

Got it..

Anonymkode: 79a16...c59

Enig i at dette ikke er for alle, og at trådstarter er ute og kjøre. Men det er jammen du også

Anonymkode: 0b4c2...e39

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å ha preferanser TS, men synes det er litt mye om det er red flag om dama ellers er bra. Men klart jeg bodde med en I 18 år som ikke ville suge. 

Det ble et savn har du alternativer så hvorfor ikke gå for en som gjør det du liker.

Anonymkode: fff97...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er lov å ha preferanser TS, men synes det er litt mye om det er red flag om dama ellers er bra. Men klart jeg bodde med en I 18 år som ikke ville suge. 

Det ble et savn har du alternativer så hvorfor ikke gå for en som gjør det du liker.

Anonymkode: fff97...6f4

Jeg tror nok ts tilhører en mindre gruppe menn, eller «menn» som enkelte vil kalle det. Og det er for så vidt helt greit. Jeg er en slik mann selv, og lever godt med det. Og for meg er det viktig at også damen har et bredere spekter ved sin seksualitet enn basic, selv om basic er godt det også. 

For deg ts så vil selvsagt ikke en dame som ikke aksepterer denne siden ved deg, eller synes du er ekkel eller mindre mann fordi slikt gir deg nytelse, være en aktuell partner. Og det er vel ok? Det er veldig mange punkter man skal matche på for at det skal man skal kunne fungere som et par. Og seksualiteten er bare en av dem. 

Om du ts har problemer med å se dette, så anbefaler jeg deg å jobbe litt med deg selv for din egen del. Du trenger ikke å bli likt av alle, men du må tørre å være deg selv for å finne dem som kan like deg for den du er. Og det finnes det mange av selv med en preferanse som både du og jeg har.

Anonymkode: 0b4c2...e39

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, om man faktisk liker pegging.

Min mann sa det før vi møttes, at han hadde funnet ut at det var noe han ikke kunne leve uten i et forhold. Og det passer meg bra, fordi eksen likte det forsåvidt, men var nok ikke like interessert som meg. Så ble det litt bratt læringskurve fordi nåværende ønsker det så ofte og bra, og jeg måtte øve mye for å bli god. Men man finner ut av det sammen. Han måtte omså øve på å motta.

Det er en veldig flott ting å nyte sammen!

Anonymkode: d19fd...283

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...