Gå til innhold

Føler meg som en utakknemmelig d… men mannen gir noe jeg ikke tåler år etter år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tåler så og si ingenting av øredobber. Han bare gjetter seg til at jeg tåler 925 sølv, og den ansatte i butikken har sagt alle tåler det. Nei det gjør ikke jeg, og ønsker meg aldri øredobber heller da jeg er så vandt til å ikke bruke det, nettopp fordi jeg tåler kun gull, og noen gullbelagt men ikke alle de går heller. Sno of sweden gir meg brannsår omtrent. Bruker ørepynt sikkert en gang i mnd og det må være minst gullbelagt. Hvorfor gidder folk å bruke masse penger på en gave som ikke kan brukes? Syntes det er skuffende at jeg får noe jeg ikke tåler flere ganger på rad, og heller ikke blir spurt om hva jeg har på ønskelista. Kunne fått en treningsmatte til 200 kr som jeg trenger, ikke øredobber jeg ikke tåler til mye mer penger. 

Anonymkode: 58bb8...499

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med du sagt dette til mannen? I så fall er det han som er en uomtenksom tulling som ikke bryr seg så mye om deg dessverre. 

Ikke vent på spørsmål, men si her er ønskelisten min til jul. Ikke hint, det går ikke inn.

Anonymkode: cfc1b...4e7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her,  men fant ut at det er nikkel jeg ikke tåler. Kan det være det samme for deg, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør du om kvittering og leverer tilbake. 

Hadde det vært fra andre hadde jeg bare holdt kjeft, men ikke med mannen min. Det er jo noen hundrelapper ut vinduet

Anonymkode: b50fa...68d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tåler så og si ingenting av øredobber. Han bare gjetter seg til at jeg tåler 925 sølv, og den ansatte i butikken har sagt alle tåler det. Nei det gjør ikke jeg, og ønsker meg aldri øredobber heller da jeg er så vandt til å ikke bruke det, nettopp fordi jeg tåler kun gull, og noen gullbelagt men ikke alle de går heller. Sno of sweden gir meg brannsår omtrent. Bruker ørepynt sikkert en gang i mnd og det må være minst gullbelagt. Hvorfor gidder folk å bruke masse penger på en gave som ikke kan brukes? Syntes det er skuffende at jeg får noe jeg ikke tåler flere ganger på rad, og heller ikke blir spurt om hva jeg har på ønskelista. Kunne fått en treningsmatte til 200 kr som jeg trenger, ikke øredobber jeg ikke tåler til mye mer penger. 

Anonymkode: 58bb8...499

Ga treningmatte til kjæresten til jul. Ble ikke godt mottat.

Anonymkode: 87f7a...c3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv ønskeliste med link til produkter du ønsker deg istedenfor å være passiv-aggressiv på nettet. Problem løst. 

Anonymkode: bd96b...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si nå ifra da. Nå er jo perfekt tidspunkt rett før jul. 

Du, husk at jeg ikke tåler sølv hvis du har tenkt å overraske meg med noe ørepynt. Jeg kan ikke bruke det, så det er ikke vits å kjøpe flere. Jeg tåler kun rent gull. Jeg vet det er dyrere, så du må ikke kjøpe ørepynt til meg. Men hvis du tenker å gjøre det - gull, gull, gull. Aldri sølv. 

Anonymkode: 51ac0...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...