Gå til innhold

Tinder-menn klarer menn har profilbilder m/slange rundt halsen eller edderkopp😱

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker de med??? Sikkert de samme mennene som klager her inne på null matcher! Eller at de aldri hører fra dama igjen fordi de ikke spanderte en kaffe/te. 

Skjerp dere!

Anonymkode: 6588e...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle stå: Tinder-menn klager! Menn har slange rundt halsen eller edderkopp😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med all død fisk og elg etc

Og solbriller på alle bilder

Eller barisbilder

Anonymkode: d543d...8c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle stå: Tinder-menn klager! Menn har slange rundt halsen eller edderkopp😱

De vil vel finne seg en god match, fremfor bare en dame. Tenker det er en god måte å filtrere ut alle uinteressante damer på 🤷‍♂️ de får jo deg til å holde deg unna?

Anonymkode: 10006...84b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De vil vel finne seg en god match, fremfor bare en dame. Tenker det er en god måte å filtrere ut alle uinteressante damer på 🤷‍♂️ de får jo deg til å holde deg unna?

Anonymkode: 10006...84b

Disse hadde ikke vært interessante for meg uten slange rundt halsen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener de skulle latt vær å ha slangen på bilde og så overrasket deg med den når dere kom hjem istedenfor?

Er vel ingenting som er bedre enn å vise hverdagslivet sitt på Tinder. Finnes faktisk en god del damer som digger sånt og, større sjans for å treffe rette dama da.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskulis skrev (7 minutter siden):

Du mener de skulle latt vær å ha slangen på bilde og så overrasket deg med den når dere kom hjem istedenfor?

Er vel ingenting som er bedre enn å vise hverdagslivet sitt på Tinder. Finnes faktisk en god del damer som digger sånt og, større sjans for å treffe rette dama da.

En god del 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En god del 😂

Ja. Kjøp av eksotiske kjæledyr er ikke spesielt kjønnsdelt etter hva jeg har erfart. Har da sett minst like mye damer som kikker i terrarie-avdelingen i dyrebutikker som menn.

Selv kjenner jeg tre personer som har eller har hatt slange, to av de av damer. Så i min verden er det 66% kvinneandel. Men, det er selvfølgelig for få til å være statistisk signifikant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her, og jeg har hatt et ganske stort utvalg eksotiske kjæledyr (slanger, diverse øgler, skilpadder) i tillegg til mange av de normale kjæledyrene (fisk, mus, rotter, hamster, katt, hund, ekorn) igjennom årene. En mann som har et kult kjæledyr og viser det frem er absolutt et pluss, da jeg elsker å diskutere stell, mating, oppførsel, sykdommer etc hos disse dyrene. 

En mann som poserer med et dyr som han verken eier eller planlegger å skaffe seg, og kanskje ikke engang har noen som helst peiling på, bare for å virke kul, er derimot ganske turn-off.

Anonymkode: 8f08e...871

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes det er verre med all død fisk og elg etc

Og solbriller på alle bilder

Eller barisbilder

Anonymkode: d543d...8c5

Eller landskapsbilder, blomster eller katta.. Hva er det du prøver å skjule liksom?

Anonymkode: acf12...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig folk som legger ut bilder av en slange rundt en edderkopp?
Og hvorfor reagerer du på det?
Er det bedre at de har slangen rundt halsen eller at de har den rundt edderkoppen?

Anonymkode: 1346e...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater tanken på å måtte se det. Men bra de avslører seg. Har du lyst å komme på besøk til en å finne det ut da, om du er en som ikke liker det?

Jeg kan ikke være med noen som liker sånnt.

Anonymkode: 5de42...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dere ser som dere ikke liker, det er en del av livet til mennene. Istede for å be dem skjule det, vær glad dere ser noe som ikke passer med dere. Det forsvinner ikke, av at det ikke blir dokumentert.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slage og edderkopp som kjæledyr og hadde digget disse mennene. Hvor finner jeg dem? 😂

Og forresten, om han har taranteller som kjæledyr, er det ikke bedre å finne det ut på Tinder enn når dere er på besøk for første gang?

Anonymkode: 4e307...986

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En god del 😂

Dette er i høyeste grad en sannhet med modifikasjoner...

Det er kanskje en liten andel mennesker som synes dette er kult, og føler seg litt spesielle når de kan vise til at de har en slange i leiligheten, men det er ikke en "god del" mennesker som synes sånt er noe å trakte etter. Tror det gjelder å være så spesiell som mulig, kanskje et behov for å utmerke seg. De færreste ser imidlertid på sånt som noe som gjør en tiltrekkende.

Anonymkode: 201a6...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt dere ser som dere ikke liker, det er en del av livet til mennene. Istede for å be dem skjule det, vær glad dere ser noe som ikke passer med dere. Det forsvinner ikke, av at det ikke blir dokumentert.

Det er ikke nødvendigvis en del av mennenes hverdag. Noen tar bilder av slanger når de er i reptilparker, på ferie, på besøk hos andre osv. Alle kan gå på en smell og gjøre noe dumt, men man trenger ikke markedsføre seg på Tinder med det dummeste man har gjort. 

Mange av dem som klager på manglende matcher, skjønner ikke at de faktisk også må fremstå relativt sympatisk for å tiltrekke seg kvinner. Ikke tviholde på sine verste sider og så klage på "kravstore, norske kvinner".

Anonymkode: d6f4a...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor det provoserer deg at de er lire attraktive i dine øyne. Poenget er vel å fortelle nok om seg selv til å finne en god match. 

Anonymkode: 5963d...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med verken slanger eller edderkopper, tvert imot. Men dersom det er klassisk "se hvor macho jeg er"-posering, så funker det dårlig.

Anonymkode: a3472...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig, hvorfor blir du så provosert av det? 

Anonymkode: 14ec7...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...