Gå til innhold

Hva fikk du i kalenderen din?

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sokker i søndagens pakker.

Kule i en Flax-kalender, nisse i den andre. Fortsatt ingen gevinster.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.kid.no/kjokkenutstyr/oppbevaring-kjokken/christmas-holiday-kakeboks-----------------------multi?v=211713007888&_gl=1*al8smv*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiApNW6BhD5ARIsACmEbkW5kLRrfyEAaqdxLXUFn8uw0E3qFWkN1UfQ-LzCSVIYNICKkEEzfvkaAmSrEALw_wcB

Den nederste kakeboksen med en pose smågodt i. Passet perfekt for boksen rommet akkurat kokosmakroner som ble bakt på fredag, og smågodt å ta med på jobb siden jeg er så heldig å jobbe i dag.

En rens i L'occitane. Usikker på hvor fornøyd jeg er med den kalenderen. Føler ikke den nok var verdt de 1500 kronene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (På 10.12.2024 den 9.23):

En bjelle i den ene Flax-kalenderen, og en stjerne i den andre. Fortsatt ingen gevinst. 

Jeg har trua på dine vegne!

I pakkekalenderen de siste dagene har det vært tre små nisser, sjokolade, nøkkelring og juletrepynt, hårstrikk. 

L'occitane... det er mye i størrelsen "gratisprøver" og jeg hadde MYE mer igjen for pengene i fjor da jeg hadde adventskalender fra Clinique og den kalenderen kostet hundre kroner mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (6 timer siden):

L'occitane... det er mye i størrelsen "gratisprøver" og jeg hadde MYE mer igjen for pengene i fjor da jeg hadde adventskalender fra Clinique og den kalenderen kostet hundre kroner mer.

Er det mye knøttsmå produkter i den store kalenderen også? :hakeslepp: Jeg har den lille kalenderen, og der er det ikke overraskende at kalendergavene er små, men selv den kalenderen ville ikke vært verdt det hvis jeg ikke hadde funnet den til halv pris. Jeg liker produktene fra L'Occitane veldig godt, og kalenderinnholdet blir faktisk brukt opp, ikke minst fordi tingene er supre å ta med på korte overnattingsturer/-reiser, men man sparer tydeligvis ikke noe på å kjøpe kalender. 

I mine kalendere i dag: L'Occitane: en liten bodylotion (lukter godt!). Lyko: flytende leppestift fra 3INA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (1 time siden):

Er det mye knøttsmå produkter i den store kalenderen også? :hakeslepp: Jeg har den lille kalenderen, og der er det ikke overraskende at kalendergavene er små, men selv den kalenderen ville ikke vært verdt det hvis jeg ikke hadde funnet den til halv pris. Jeg liker produktene fra L'Occitane veldig godt, og kalenderinnholdet blir faktisk brukt opp, ikke minst fordi tingene er supre å ta med på korte overnattingsturer/-reiser, men man sparer tydeligvis ikke noe på å kjøpe kalender. 

I mine kalendere i dag: L'Occitane: en liten bodylotion (lukter godt!). Lyko: flytende leppestift fra 3INA. 

Jeg hadde noen prøver på kremer liggende, en fra Clarins, Clinique og slikt. De var på 5 ml. Den øyekremen fra L'occitane jeg fikk i dag var på 4 ml. Ikke at den ene ml utgjør så mye men..

Endret av MarianneE
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dagene har jeg fått nye vareprøver fra L'occitane :roll:   Ansiktskrem i går, putespray i dag. 

Pakkekalenderen har inneholdt liten kakeboks med en Harribopose i, en boks med favoritt hårstrikkene mine og et lite julehus med lys i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hårmaske i Rituals. En leppestift i Makeup Mekka. Fortsatt null gevinst på Flax.

Anonymkode: 900e5...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...