Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig kom HusetsHerre og 17åringen med pakkekalender de har ordnet med til meg. Jeg ble så rørt og glad ❤️

Fikk en fin notatbok for å notere ukesmenyer og handleliste i.

• Hjerte 4
Skrevet

Flax-kalender

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk to nøster med garn og oppskrift på en lue laget med tunisisk hekling, blir første gangen jeg prøver den teknikken. Null i gevinst på flax-kalenderen.

Anonymkode: c9668...78a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg fikk to nøster med garn og oppskrift på en lue laget med tunisisk hekling, blir første gangen jeg prøver den teknikken. Null i gevinst på flax-kalenderen.

Anonymkode: c9668...78a

Spennende!

I dag fikk jeg en liten oljerens og klut i kalenderen fra L'occitane, i pakkekalender fra HusetsHerre og Ungen fikk jeg en søt champagneflaske for å henge på juletreet.

• Liker 1
Skrevet

Julekule på flaxkalenderen i dag. No cash.

Anonymkode: ee239...12d

Skrevet

Lyko sin mellomstore kalender: 

I går: øyekrem fra HaruHaru. Ukjent merke for meg, men selve produktet passet veldig godt å få, for jeg trenger en ny i løpet av et par dager. 😃 
I dag: setting spray fra Lumene i reisestørrelse. Jeg bruker ikke setting spray så ofte, men det er kjekt å ha, og det passer godt at den ikke er så stor. 

Skrevet

I går: Full size Hyal reyouth toner fra Dr Ceuracle og mascara fra Caia 

Idag: Colorwow dreamcoat og blushstick fra Caia 

Skrevet

Duftlys fra Yankee candles. Ikke så rart i og med at jeg har en Yankee candles julekalender. Dufter godt i dag også.

Anonymkode: b090b...a0e

Skrevet

Ingen gevinst i Flaxkalender. Fikk pasta med Frozen-figurer og en Flaxkalender (så nå har jeg to) i pakkekalender i går - en pakke hver søndag.

Anonymkode: 5f353...3cb

Skrevet

I L'occitane var det en liten bodylotion, i pakkekalenderen en pose Haribo. 

Jeg elsker Haribo. 

Skrevet

Reinsdyr, og ingen cash. Tre ulike symboler så langt. 

Skrevet

Hyaluron-serum i Lyko-kalenderen i dag. 

Skrevet

«Takk for at du alltid er der for oss, uansett»

Nydelig, hjemmelaget kalender laget av 18åringen som gir meg små luker med gode ord hver dag ❤️

Anonymkode: d2e99...129

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

«Takk for at du alltid er der for oss, uansett»

Nydelig, hjemmelaget kalender laget av 18åringen som gir meg små luker med gode ord hver dag ❤️

Anonymkode: d2e99...129

Jeg hadde smeltet totalt og satt ny gråterekord hver dag med en slik kalender. 

I pakkekalenderen lå det en mininutella og fazermint. Nutellaen var perfekt siden jeg alltid spiser frokost på jobb når jeg skal åpne butikken og den holdt akkurat til mine to brødskiver. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

0 kroner og et reinsdyr.

Skrevet (endret)

Palett fra Glöd Sophie Elise. 

Edit: Jeg må innrømme at jeg har skaffet meg enda en adventskalender: jeg måtte en tur på apoteket, og Vitus-apoteket hadde den lille fra L'Occitane til halv pris. For tredje år på rad havnet den hjemme hos meg. :fnise: Så dermed har jeg også fått en liten håndkrem, en liten dusjolje, en liten kroppskrem og en bitteliten dagkrem i dag. 🤩

Endret av Ullvott
Skrevet

I kalender fra L'occitane lå det shampobar (har mye hår så det kan bli interessant å prøve om den virker bra nok).

I pakkekalenderen lå det to grytevotter, noe jeg trengte 

Skrevet

Bjelle og 0 kroner i min ene Flax-kalender, reinsdyr og 0 kr i den andre. For et par dager siden fikk jeg karameller i julekalenderen på jobb.

• Liker 1
Skrevet
MarianneE skrev (På 2.12.2024 den 8.41):

Spennende!

I dag fikk jeg en liten oljerens og klut i kalenderen fra L'occitane, i pakkekalender fra HusetsHerre og Ungen fikk jeg en søt champagneflaske for å henge på juletreet.

Det er den rareste juletrepynten jeg har hørt om.

Anonymkode: 190ae...2a3

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg kjøpt adventskalender. Puslespill. Gjorde det i fjor også. Jeg pusler 42 brikker pr dag. Dette blir et fantastisk bilde. 

Jeg driter i kremer og farger. Det meste tåler jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...