MarianneE Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2024 Plutselig kom HusetsHerre og 17åringen med pakkekalender de har ordnet med til meg. Jeg ble så rørt og glad ❤️ Fikk en fin notatbok for å notere ukesmenyer og handleliste i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. desember 2024 #22 Del Skrevet 1. desember 2024 Flax-kalender 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #23 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg fikk to nøster med garn og oppskrift på en lue laget med tunisisk hekling, blir første gangen jeg prøver den teknikken. Null i gevinst på flax-kalenderen. Anonymkode: c9668...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg fikk to nøster med garn og oppskrift på en lue laget med tunisisk hekling, blir første gangen jeg prøver den teknikken. Null i gevinst på flax-kalenderen. Anonymkode: c9668...78a Spennende! I dag fikk jeg en liten oljerens og klut i kalenderen fra L'occitane, i pakkekalender fra HusetsHerre og Ungen fikk jeg en søt champagneflaske for å henge på juletreet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #25 Del Skrevet 2. desember 2024 Julekule på flaxkalenderen i dag. No cash. Anonymkode: ee239...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. desember 2024 #26 Del Skrevet 2. desember 2024 Lyko sin mellomstore kalender: I går: øyekrem fra HaruHaru. Ukjent merke for meg, men selve produktet passet veldig godt å få, for jeg trenger en ny i løpet av et par dager. 😃 I dag: setting spray fra Lumene i reisestørrelse. Jeg bruker ikke setting spray så ofte, men det er kjekt å ha, og det passer godt at den ikke er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. desember 2024 #27 Del Skrevet 2. desember 2024 I går: Full size Hyal reyouth toner fra Dr Ceuracle og mascara fra Caia Idag: Colorwow dreamcoat og blushstick fra Caia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #28 Del Skrevet 2. desember 2024 Duftlys fra Yankee candles. Ikke så rart i og med at jeg har en Yankee candles julekalender. Dufter godt i dag også. Anonymkode: b090b...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #29 Del Skrevet 2. desember 2024 Ingen gevinst i Flaxkalender. Fikk pasta med Frozen-figurer og en Flaxkalender (så nå har jeg to) i pakkekalender i går - en pakke hver søndag. Anonymkode: 5f353...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 3. desember 2024 I L'occitane var det en liten bodylotion, i pakkekalenderen en pose Haribo. Jeg elsker Haribo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #31 Del Skrevet 3. desember 2024 Reinsdyr, og ingen cash. Tre ulike symboler så langt. Anonymkode: ee239...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. desember 2024 #32 Del Skrevet 3. desember 2024 Hyaluron-serum i Lyko-kalenderen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #33 Del Skrevet 3. desember 2024 «Takk for at du alltid er der for oss, uansett» Nydelig, hjemmelaget kalender laget av 18åringen som gir meg små luker med gode ord hver dag ❤️ Anonymkode: d2e99...129 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #34 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): «Takk for at du alltid er der for oss, uansett» Nydelig, hjemmelaget kalender laget av 18åringen som gir meg små luker med gode ord hver dag ❤️ Anonymkode: d2e99...129 Jeg hadde smeltet totalt og satt ny gråterekord hver dag med en slik kalender. I pakkekalenderen lå det en mininutella og fazermint. Nutellaen var perfekt siden jeg alltid spiser frokost på jobb når jeg skal åpne butikken og den holdt akkurat til mine to brødskiver. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #35 Del Skrevet 4. desember 2024 0 kroner og et reinsdyr. Anonymkode: ee239...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. desember 2024 #36 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) Palett fra Glöd Sophie Elise. Edit: Jeg må innrømme at jeg har skaffet meg enda en adventskalender: jeg måtte en tur på apoteket, og Vitus-apoteket hadde den lille fra L'Occitane til halv pris. For tredje år på rad havnet den hjemme hos meg. Så dermed har jeg også fått en liten håndkrem, en liten dusjolje, en liten kroppskrem og en bitteliten dagkrem i dag. 🤩 Endret 4. desember 2024 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2024 Forfatter #37 Del Skrevet 5. desember 2024 I kalender fra L'occitane lå det shampobar (har mye hår så det kan bli interessant å prøve om den virker bra nok). I pakkekalenderen lå det to grytevotter, noe jeg trengte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. desember 2024 #38 Del Skrevet 5. desember 2024 Bjelle og 0 kroner i min ene Flax-kalender, reinsdyr og 0 kr i den andre. For et par dager siden fikk jeg karameller i julekalenderen på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #39 Del Skrevet 5. desember 2024 MarianneE skrev (På 2.12.2024 den 8.41): Spennende! I dag fikk jeg en liten oljerens og klut i kalenderen fra L'occitane, i pakkekalender fra HusetsHerre og Ungen fikk jeg en søt champagneflaske for å henge på juletreet. Det er den rareste juletrepynten jeg har hørt om. Anonymkode: 190ae...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 7. desember 2024 #40 Del Skrevet 7. desember 2024 Nå har jeg kjøpt adventskalender. Puslespill. Gjorde det i fjor også. Jeg pusler 42 brikker pr dag. Dette blir et fantastisk bilde. Jeg driter i kremer og farger. Det meste tåler jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå