AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:24 #1 Del Skrevet søndag kl 06:24 Hei, hva gjør dere på en slik dag? Noen tradisjoner? Jeg og 2 venninner har i noen år hatt en tradisjon. Vi møtes kl 10 og går en 2 kilometer lang skogsbilvei og i enden der drikker vi gløgg og prater tull. Hjemme hos den ene bruker vi å bake lefser. Da har vi på oss kjoler med julemotiv, i år i den samme type kjoler fra Temu. I år er det finale i Farmen og da pynter vi oss den fineste kjole vi har. Bestiller en ferdig pizza og koser oss med den og rødvin (mye). Heier frem Heidi, og vi håper hun vinner Farmen. Og så håper vi ser Roy som en dårleg taper. Anonymkode: 51eb6...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:37 #2 Del Skrevet søndag kl 06:37 Tar frem julepynten og tenner første lys i adventstaken. hører de første julesangene på Spotify og koser meg med å gjøre huset fint. Jeg nekter å ha noe som helst med jul å gjøre før 1. desember. Faller 1. søndag i advent i november er det kun adventstaken som får komme opp. Anonymkode: 25bea...3ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:38 #3 Del Skrevet søndag kl 06:38 Jeg skal trene, vaske og rydde litt, bake pepperkaker, henge opp adventsstjerner, gå tur med hunden, skrive på masteroppgaven og se tv-serie. Det du beskriver høres veldig koselig ut. Jeg har ingen venner, så da gjør jeg andre ting Anonymkode: f5b22...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet søndag kl 06:41 #4 Del Skrevet søndag kl 06:41 Ikke noe spesielt fast. Men i år har jeg nå tatt frem julepynten, og skal pynte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet søndag kl 06:49 #5 Del Skrevet søndag kl 06:49 Ingenting spes. Tatt frem stake og adventstjerne i går så klar. Nisser i hver krok kan jeg stå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:50 #6 Del Skrevet søndag kl 06:50 Sette opp juletre og julepynte huset. Middag med guttungen og Disney😊 Anonymkode: ce7c3...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet søndag kl 06:57 #7 Del Skrevet søndag kl 06:57 I dag skal vi bake smultringer hos svigers. Så på lokalet å tenne gran og spise litt. Hjem og tenne lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet søndag kl 17:20 #8 Del Skrevet søndag kl 17:20 Har vært i kirken og tente ett lys ved frokostbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet søndag kl 17:21 #9 Del Skrevet søndag kl 17:21 (endret) Har ingen tradisjoner. Men idag strikker jeg og ser fotballkamp Har ryddet litt og hengt opp nye gardiner tidligere idag Endret søndag kl 17:25 av mon_nom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:26 #10 Del Skrevet søndag kl 17:26 Vasker vinduer, henger opp julegardiner, banner over stjerna som aldri vil henge rett, setter opp adventstaker og annen pynt, sukker over huset som ser helt kaos ut med pappesker, vaskebøtte og strykebrett. Bestiller en pizza, for jeg har ikke ork til å lage middag i kaoset. Surmuler over at mannen må fortelles alt som skal gjøres, selv om vi gjør det samme hvert år. Dette er min adventstradisjon, mens jeg hører julemusikk 😅 Anonymkode: 1e3d6...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet søndag kl 17:27 #11 Del Skrevet søndag kl 17:27 Ikke noe spesielt, har ryddet og funnet frem adventspynt og gått en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet søndag kl 17:30 #12 Del Skrevet søndag kl 17:30 Hengt opp adventstjerernen med gaffa teip og en hel del banning men den ble nå rett til slutt. Gjort yoga og vanlige ting, ordnet lysfat og tent adventslys, lest litt, sett grinchen (som alltid den 1. desember), og nå følger en kveld med klementin spising, julebrus drikking og noen julekalendere som 24 stjerners julekalender og nissesvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 17:33 #13 Del Skrevet søndag kl 17:33 Pynta til jul, rydda og styra.... Adventskalender til ungene og meg 😂. Slapper av og koser meg 🌲. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:35 #14 Del Skrevet søndag kl 17:35 Pynter til jul, baker pepperkaker med sønnen min og drikker julebrus 😊 Anonymkode: ed602...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:36 #15 Del Skrevet søndag kl 17:36 1. desember så har startet juleforberedelsene. Vasket krukker og kakebokser for å være klart til kakebaking. Sett på julefilm, Ingen adventslys Anonymkode: ea4c5...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:39 #16 Del Skrevet søndag kl 17:39 Er på jobb i dag. Hadde vært digg å få til fri og masse kos. Men må få med meg de kronene jeg kan. Tenker å åpne en julebrus, klementin og adventskalender når jeg kommer hjem da. Og følger yoga-adventskalender på nett. Anonymkode: 06b7d...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:43 #17 Del Skrevet søndag kl 17:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er på jobb i dag. Hadde vært digg å få til fri og masse kos. Men må få med meg de kronene jeg kan. Tenker å åpne en julebrus, klementin og adventskalender når jeg kommer hjem da. Og følger yoga-adventskalender på nett. Anonymkode: 06b7d...0f5 Fortell mer! 😃 Anonymkode: b63fe...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet søndag kl 19:54 #18 Del Skrevet søndag kl 19:54 Hadde tidligvakt på hospitalet. Kom hjem. Lagde middag. Endte i sofaen hvor jeg så den nye Netflix dokumentaren om drapet på JonBenet Ramsey. Straks en tur i dusjen, så senga. Tidligvakt i morgen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet søndag kl 20:02 #19 Del Skrevet søndag kl 20:02 Sittet med eksamen forberedelser i 4-5 timer(eksamen er i morgen, så har kun repetert), hengt opp julestjerner, byttet gardiner og pyntet litt ellers. Har også skiftet til julesengetøy og innviet ny julepysj😅 sett på film, drukket gløgg og spist noen skumnisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå