Gå til innhold

Bondage og blindfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner veldig på litt enkel bondage og blindfolding. Hvis hun er bundet og blindfolded gir det meg en slags frihet og trygghet som gjør at jeg greier å slappe av og nyte sexen mye mer, det er en måte å overkomme min egen usikkerhet på. Liker ellers bare normal myk sex, ikke noe SM. Hva synes du om denslags? Hvis du ikke liker det, hvordan ville du reagert om kjæresten din foreslo det?

Anonymkode: 0de8f...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe jeg tenner på ja. Har en mann som er veldig vanilje så tviler, men om han hadde foreslått det hadde jeg gjerne prøvd det ut.

Anonymkode: eb7dc...23c

• Liker 1
Skrevet

Elsker det, og vi gjør det med jevne mellomrom!

Anonymkode: fb754...4c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli bundet eller knyttet fast, så det vet jeg ikke. Hadde gjerne prøvd.

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd å bli bundet eller knyttet fast, så det vet jeg ikke. Hadde gjerne prøvd.

Jeg har prøvd og har erfaringer med binding. Guuud hjelpe meg så deilig, jeg ble pint i timesvis før jeg fikk orgasme. Guuud hjelpes som det gikk for meg, trodde jeg skulle dø, svimte faktisk av, orgasmen var så syyykt intens. Det ble mange orgasmer etter den første…Har blitt mange omganger etter den første🥰

Skrevet

👍

Anonymkode: f4286...ae7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tenner veldig på litt enkel bondage og blindfolding. Hvis hun er bundet og blindfolded gir det meg en slags frihet og trygghet som gjør at jeg greier å slappe av og nyte sexen mye mer, det er en måte å overkomme min egen usikkerhet på. Liker ellers bare normal myk sex, ikke noe SM. Hva synes du om denslags? Hvis du ikke liker det, hvordan ville du reagert om kjæresten din foreslo det?

Anonymkode: 0de8f...e65

Jeg syntes det er gøy, når det er som en artig lek osv. ikke noe jeg hadde giddet som en fast greie, men artig nok💁🏼‍♀️

Jeg hadde ikke syntes det var gøy eller greit om det var noe partner ville fordi han var usikker og måtte blende og binde meg for selv å nyte sex. Det hadde jeg aldri giddet.

Anonymkode: b94fa...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...