Gjest lilletroll Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Er det noen som vet hvem som selger slike gigantpostkasser (metern høye) og viktigst av alt hvor mye de koster ca??
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Posten har noen store, men jeg vet ikke om de er en meter høye...
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Ikke meningen å snoke, men hva i all verden skal du med en postkasse på en meter?????
^me^ Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Ikke meningen å snoke, men hva i all verden skal du med en postkasse på en meter????? ← slenger meg med på denne... :klø:
Gjest lilletroll Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 De er så utrolig stilige Dessuten slipper jeg å betale posten for å oppbevare posten for meg når jeg er på tur... De posten har er vel neppe så store.....
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Ikke meningen å snoke, men hva i all verden skal du med en postkasse på en meter????? ←
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #9 Skrevet 1. mars 2006 Har ei venninne som har en slik en i sort. Vet ikke hva hun ga for den, men hun kjøpte den ihvertfall på Svinesund et sted.... (ikke mye hjelp i meg nei )
Ravenna Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Jeg skulle gjerne hatt en slik en, da hadde jeg sluppet å gå på posten for å hente alle pakkene jeg stadig får
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #11 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje du kan legge ut en bilde av denne kassen når den er ferdig, lille værsjente? Hadde vært gøy! Med deg selv oppi kanskje?
Cilla Skrevet 1. mars 2006 #12 Skrevet 1. mars 2006 Obs bygg har mange postkasser. Ellers vet jeg at pappa kjøpte en svær postkasse før helgen, som fylte lengden på bagasjerommet, men vet neimen ikke hvor han kjøpte den hen.
Grooo Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 Jeg skulle gjerne hatt en slik en, da hadde jeg sluppet å gå på posten for å hente alle pakkene jeg stadig får ← Du hadde nok måttet hente pakkene på posten for det, de tar ikke med pakker over en viss størrelse uansett hvor stor postkasse akkurat du har
skrue Skrevet 1. mars 2006 #14 Skrevet 1. mars 2006 Det nevnes store postkasser her: http://forbruker.no/bolig/trendoginterior/article1116738.ece Endel linker: http://www.dinside.no/php/art.php?id=289365
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2006 #15 Skrevet 1. mars 2006 Hvis du kjøper den store postkassen som posten selger så slipper du og hente pakkene på postkontoret. Etter at du har kjøpt kassen så sender du beskjed til posten pr mail og gir beskjed at du har kjøpt ny, stor postkasse. For meg som kjøper shampo og dill på Lookfantastic, som er medlem av to bokklubber, etc. så er det deilig å slippe å gå på postkontoret for å hente sånne småting.
Grooo Skrevet 1. mars 2006 #16 Skrevet 1. mars 2006 Jøss, det hadde jeg ikke trodd! Vi har vanlig standard postkasse, og jeg har flere ganger opplevd å få hentelapp med at "pakken er for stor eller tung for postkassen/postmannen" selv om den er ganske så liten og nett og fint hadde fått plass selv sammen med avisene. Men det er jo supert da, at det går å få pakker hjem om man har litt større kasse. Men det går vel ikke der det er syklende/mopedkjørende bud..!?!? hehe
Gjest Fruktfat Skrevet 2. mars 2006 #17 Skrevet 2. mars 2006 De er så utrolig stilige Dessuten slipper jeg å betale posten for å oppbevare posten for meg når jeg er på tur... De posten har er vel neppe så store..... ← åh, ja, de er kjempefine!! vi så en i umeå for ca 2,5år siden, tror den kosta 1600kr. var i sort og krom om jeg ikke husker feil. angrer nå på at vi ikke kjøpte den. men har dessverre ikke sett noen sånne i norge.
Gjest lilletroll Skrevet 2. mars 2006 #18 Skrevet 2. mars 2006 Det nevnes store postkasser her: http://forbruker.no/bolig/trendoginterior/article1116738.ece Endel linker: http://www.dinside.no/php/art.php?id=289365 ← Å her var det masse stilige postkasser!!! Men for noen priser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå