Gå til innhold

Pakke markert levert men som ikke har dukket opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte masse treningstøy og et par sko fra en nettside, fikk sms på at den var levert men aldri funnet pakken, og heller ingen naboer som har fått den feillevert. Butikken sa at helt hjem har sagt at den er borte, og de ville sende meg varene på nytt.

Flere av varene var utsolgt så de sa de skulle sende meg resten og gi pengene igjen for det som er utsolgt. Jeg ba de deretter kansellere skoene da jeg handlet meg nye noen dager i forveien før de skrev det. Det er tre uker siden jeg skulle ha mottatt pakken. De trodde jeg mente at de skulle kansellere pakken, og siden det har vært så mye mailer med de i flere uker så sa jeg ja da kan dere bare kansellere den.

Og da har de gitt meg tilgodebeløp i steden for pengene igjen, og nå vil de ikke kreditere. De kan nå kun gi tilgodebeløp fordi kunder kunne visst sitte med pakken og penger igjen. Prøver å si at da må dere bare gjøre som dere først sa; sende varene og kreditere for de utsolgte varene!

Jeg vil ikke ha tilgodebeløp, og det var uansett ikke avtalen. Skal jeg ha et utestående beløp jeg aldri vet når jeg kan bruke? Syntes det er useriøst at de byttet mening.

Men har bildebevis på at de sa de skulle gi penger igjen og sende de varene de hadde. Hvordan burde jeg ta dette videre? Fikk noen tips om trustpilot, forbrukerrådet og at jeg kan klage via klarna. Noen tips?? 

Anonymkode: ededd...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMG_2074.thumb.png.1257d382d520ecd25fb316a155a2e709.pngIMG_2074.thumb.png.1257d382d520ecd25fb316a155a2e709.png

IMG_2073.png

Skrevet

Ååh da kom det ene bildet to ganger 😫 Men det er hvertfall bildebevis fra mailen min. Dette er så sinnsykt frustrerende, går ut over søvnen også å miste pakka 😭 

Skrevet

Egentlig er det "helt hjem" som har erstatningsansvar her, og de som skal betale for mistet pakke, de skal ha forsikring på pakken. 

Anonymkode: 31605...91c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egentlig er det "helt hjem" som har erstatningsansvar her, og de som skal betale for mistet pakke, de skal ha forsikring på pakken. 

Anonymkode: 31605...91c

Ja men da er det avsender som skal kreve erstatningen og da skal de ordne opp med meg igjen. De sa først sende ut varer å kreditere resten. Så får jeg tilgodebeløp. Hvis du har sett nettsiden Famme.no er det svææært lite å velge i mellom av tøy og størrelser innser jeg jo nå, angrer som bare det for at jeg handlet der :(( 

Skrevet

Opp

Skrevet

Opp

Skrevet

Kan ikke du ikke bestille de varene som er igjen på egenhånd? Regner med at det ikke koster mer nå under black-week/cybermonday-tilbud. 

Anonymkode: cbd6f...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...