AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #181 Del Skrevet 3. desember 2024 Flintis skrev (8 minutter siden): Fremdeles 21 dager igjen eller 20 da. Har en vilje finnes råd. Når går din grense for å be 18 gjester finne en måte å komme seg langt nord i Trøndelag på, i stedet for til Oslo? Hvor fleksibel er din arbeidsplass om du ringer og sier at du trenger ferie i jula likevel, at noen andre får ta vakten julaften? Har du kjølebager nok, og stor nok bil, til å frakte bestilt julemat 10 timer nordover? Eller er du bare en ensom, liten mann, som ikke er vant til logistikken med storfamilier? Anonymkode: 65bcf...cbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 3. desember 2024 #182 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når går din grense for å be 18 gjester finne en måte å komme seg langt nord i Trøndelag på, i stedet for til Oslo? Hvor fleksibel er din arbeidsplass om du ringer og sier at du trenger ferie i jula likevel, at noen andre får ta vakten julaften? Har du kjølebager nok, og stor nok bil, til å frakte bestilt julemat 10 timer nordover? Eller er du bare en ensom, liten mann, som ikke er vant til logistikken med storfamilier? Anonymkode: 65bcf...cbc Da får de feire i Oslo da, så får de som drar nord og syd feire i Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #183 Del Skrevet 3. desember 2024 Flintis skrev (3 minutter siden): Da får de feire i Oslo da, så får de som drar nord og syd feire i Trøndelag. Ja. De fra trøndelag drar til utlandet. De i Oslo feirer der med de som var invitert. Og farmor som i sommer ville feire i trøndelag, feirer i trøndelag. Det er jo det alle ønsker, med ett unntak. Anonymkode: 65bcf...cbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 3. desember 2024 #184 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, jeg forstår at noen tror det er bare å frakte gamlemor ned, men dette kommer aldri til å være hyggelig for henne eller dere. Jeg jobber med gamle, og de orker faktisk minimalt, så nesten er halvt døgn i bil er bare fantasi. Dessuten kan jeg nesten garantere at hvis barnebarnet kommer for å hente henne, så orker hun ikke allikevel,men forventer at han er der med henne. Har sett dette så mange ganger i løpet av mine 18år i eldreomsorgen. Bare glem det. Hun har fått valget tidligere. Anonymkode: cf28b...299 Endelig ett edruelig svar av noen som tydligvis også har erfaring med eldre. Bra! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candamanda Skrevet 3. desember 2024 #185 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, jeg forstår at noen tror det er bare å frakte gamlemor ned, men dette kommer aldri til å være hyggelig for henne eller dere. Jeg jobber med gamle, og de orker faktisk minimalt, så nesten er halvt døgn i bil er bare fantasi. Dessuten kan jeg nesten garantere at hvis barnebarnet kommer for å hente henne, så orker hun ikke allikevel,men forventer at han er der med henne. Har sett dette så mange ganger i løpet av mine 18år i eldreomsorgen. Bare glem det. Hun har fått valget tidligere. Anonymkode: cf28b...299 Signerer denne, mine gamle svigerforeldre orker ikke 2 timer i bil en gang. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå