AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Kan jeg bruke trepellets i kattedoen? Anonymkode: 3bcff...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg har ikke erfaring med det, men ser for meg at det ikke trekker til seg fuktighet på samme måte og blir verre å rense, og at du eventuelt må tømme alt og fylle på hver dag. Hvorfor ikke kattesand? Anonymkode: 5f891...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 Pellets beregnet for formålet et bare å bruke. Legg litt vann på det og se om det smuldrer seg opp. Gjør det det kan du bruke det. Hvis ikke vil det bli et basseng med tiss og flytende pellets. Anonymkode: e3e2a...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Trepellets trekker til seg fuktighet som bare det, så det kan du bruke. Jeg har det i boksen til hesten min, og i doen til kaniner og marsvin. Til katten har jeg alltid brukt kattesand, til tross for at jeg alltid har trepellets i hus. Kattesand tar lukt på en helt annen måte enn trepellets, og kattepiss lukter mye verre enn gnagerpiss. Anonymkode: 5f393...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg bruker trepellets i kattedoen, og det funker knall. Det lukter ikke annet enn tre når det blir vått. Kattene bæsjer sjeldent inne, men de gangene de gjør det så plukker jeg opp med en gang. Tiss suges opp fort. Jeg har åpen kattedo ganske "sentralt" plassert så lukt merkes fort om det skulle oppstå. Lukta med/av kattesand var langt, langt verre Akkurat den typen på bildet har ikke jeg da. Du får teste med vann først for å se om det suger det opp Anonymkode: d8842...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har brukt det i 9 år. Du bør ha kattekasse tilpasset pellets, med dobbel bunn hvor øverste er en rist. Det lukter mye mindre enn sand, det støver ikke noe, og man slipper ha en sandstrand rundt kassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 Bruker også kun trepellets, og har samme erfaringer som de to rett over meg her. Ikke noe støv og ikke noe lukt. Kjøper det på Jula og Felleskjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå