Gå til innhold

Hvordan takler du kvinne menn som prøver seg ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du kvinne opplevd situasjoner der menn  er blitt for nærgående, og prøver seg  når dere er ute på byen ?

Det er høgsesong for julebord, og  andre sosiale arangemanger , og  kanskje har du  opplevd påtrengende mannfolk som ikkje tar eit nei for eit  nei ? Mange nordmenn  har ein spesiell drikkekultur, og i  takt med inntaket av alkohol senkes  "vitet  / forstanden " og  tærskelen for sexuell tilnerming  som kan tolkes feil.  

Eit av politiets største utfordringer m.a. i helgene er å håndtere personer som ikkje klarer å styre inntaket av alkohold, og  hvor terskelen for vold, sexuell tilnerming endres. Dei aller fleste voldtekter skjer ofte i tilknyttning til alkohol.

Det blir ofte sagt at det er under inntak av alkohol  ein  først  lærer folk å kjenne.   

Anonymkode: 5082c...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på situasjonen, om jeg er på jobb, ute, med noen, med kjente, at det skjer når jeg er alene med en fyr.

Anonymkode: 0c63c...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare løper vekk, jeg. Er som regel raskere enn fulle menn. 

Anonymkode: a27cc...2d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som jager vekk innpåslitne mannfolk, funker gull😁 Jeg er for snill. 

Anonymkode: a3eb0...9aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt de bare er innpåslitne så bruker jeg humor. "Å så fint skjegg du har, det minner meg om kattene mine. Hvor har du kjøpt de buksene hen? De hadde vært helt perfekte for onkelen min, han er homofil forresten. Jeg tror du hadde passet helt perfekt for han! Åh er du ikke homofil? Vil du se bilde av puddlene mine? De er utstillings champions i Norge, og han ene er det i Sverige også, og så er han viltsporchampion også..." Og så bla bla bla. Gjerne noe om sykdommer!

Dyr, familie, og sykdommer pleier å være effektive temaer som får folk til å skygge banen 😅

Anonymkode: af34e...fe7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smiler bare hyggelig, sier takk, men at jeg dessverre ikke er interessert.

Anonymkode: 10e20...23b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg smiler bare hyggelig, sier takk, men at jeg dessverre ikke er interessert.

Anonymkode: 10e20...23b

Samme her. Fungerer som regel. For ofte blir det ubehagelig likevel

Anonymkode: 87881...a8e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan de prøver seg. Jeg er singel så har i utgangspunktet ikke noe imot en liten flørt (eller mer, om det klaffer), men enkelte er jo så ekstremt uelegante.

Jeg begynte å danse litt med en mann som jeg i utgangspunktet kunne blitt interessert i, kun basert på utstråling, utseende og rett alder, men da han prøvde å kysse meg etter to minutter mistet jeg all interesse, sa «Nope!» og gikk fra ham.

Vet ikke om han prøvde å imponere kompiser eller «played the numbers game» 😅 Hadde han gitt det litt tid, danset litt til, flørtet litt, tatt en drink (trenger ikke spandere engang) og blitt litt kjent så kunne det jo blitt noe. Vil tippe han var +/- 50 så ikke ungdommelig dumskap heller. Jeg liker litt selvtillit altså, men det ble bare teit.

Han var typ 1,65, forundrer meg ikke om han sutret om kresne damer etterpå (jeg liker lave menn, så hadde ikke noe med saken å gjøre).

Anonymkode: 8be38...7c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nærmest aldri ute, så har nesten ingen erfaring. Den eneste gangen det har skjedd er en fest da jeg var 15 år. Julefest eller noe. Der en fremmed og full? mann/gutt og prøvde å gi meg en klem eller overfalle meg? Uten å si hei eller noen ting, da jeg satt alene på en stol. Jeg må inrømme jeg puffet han bort og sa gå vekk eller noe, da ble han sint og veivet med armene før han heldigvis gikk videre.

Anonymkode: e57c2...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er nærmest aldri ute, så har nesten ingen erfaring. Den eneste gangen det har skjedd er en fest da jeg var 15 år. Julefest eller noe. Der en fremmed og full? mann/gutt og prøvde å gi meg en klem eller overfalle meg? Uten å si hei eller noen ting, da jeg satt alene på en stol. Jeg må inrømme jeg puffet han bort og sa gå vekk eller noe, da ble han sint og veivet med armene før han heldigvis gikk videre.

Ikke direkte sjekking, men da jeg var alene på fest sist, så bare gikk jeg når jeg ikke skjønte hva en mann sa. Å noen gutter som pekte på meg og sa jeg var fin, ignorerte jeg og hadde zen kaldeste bitch holdningen jeg kunne makte for å få være ifre. Skummelt å være edru alene blandt mange fulle mennesker, når du ikke er vandt til det. Dystopisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kommer an på hvordan de prøver seg. Jeg er singel så har i utgangspunktet ikke noe imot en liten flørt (eller mer, om det klaffer), men enkelte er jo så ekstremt uelegante.

Jeg begynte å danse litt med en mann som jeg i utgangspunktet kunne blitt interessert i, kun basert på utstråling, utseende og rett alder, men da han prøvde å kysse meg etter to minutter mistet jeg all interesse, sa «Nope!» og gikk fra ham.

Vet ikke om han prøvde å imponere kompiser eller «played the numbers game» 😅 Hadde han gitt det litt tid, danset litt til, flørtet litt, tatt en drink (trenger ikke spandere engang) og blitt litt kjent så kunne det jo blitt noe. Vil tippe han var +/- 50 så ikke ungdommelig dumskap heller. Jeg liker litt selvtillit altså, men det ble bare teit.

Han var typ 1,65, forundrer meg ikke om han sutret om kresne damer etterpå (jeg liker lave menn, så hadde ikke noe med saken å gjøre).

Anonymkode: 8be38...7c3

Er ein danseglad herre som går regelmessig på dans, og ein fin måte å bli kjent med  på.

Fortsatt er det slik at kvinner forventer at de skal bli innvitert opptil dans, og sjelden  omvendt.  Det er ofte en overvvekt av damer, og venninner som tar del i dansene.  Byr ein en kvinne opptil dans, og  ein danser godt saman oppstår det umiddelbart en  god  kjemi, og det  kan oppstå tenning, og ein god tone.

Mange har utvilsamt funnet sin partner på dansegulvet, og  mange har  nok opplevd at det er på dansegulvet de har kjent på den første tenningen og i blitt innledningen til en sexualpartner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier nei takk, bruker humor osv.

Liker ikke å skylde på at jeg har kjæreste for som regel hadde jeg ikke villet ha dem som singel heller. Og en del sier ekle ting a la du kan bli singel for meg ol.

Glir unna, flytter hender og kan dytte folk unna om det trengs. 

Anonymkode: 8e7be...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom menn prøver seg og kvinner føler tenning så holder hun seg passiv

Dersom menn prøver seg så sender dama  eit skarpt blikk,m og skyver dem bort.

Menn som har sjørm, og kan kunsten å forføre har sjelden utfordringer med å få seg eit ligg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Samme her. Fungerer som regel. For ofte blir det ubehagelig likevel

Hva består ubehaget i?
Svaret-på-svaret-ditt? Noe kjip comeback etter at du har sagt nei-takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiler, si nei takk, jeg er ikke interessert, går min vei.

Hvis han fortsetter er jeg hyggelig, men mye mer bestemt, setter øynene i han, kanskje låser tafsehånden hans med et fast grep og sier, "du hørte hva jeg sa, det var nei takk, stopp før du dummer deg ut."

Dette funker som regel. 

Som regel kommer min mann eller andre menn til og setter vedkommende på plass om han er videre ufin.

Anonymkode: c5d54...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Even Tuell skrev (12 timer siden):

Hva består ubehaget i?
Svaret-på-svaret-ditt? Noe kjip comeback etter at du har sagt nei-takk?

Truende oppførsel. Kaller meg stygge ting og/eller tar tak i armen min osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...