Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 1. mars 2006 #1 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er 25 år og har lyst til å bli helsesekretær. Fikk beskjed om at det beste er å ta det gjennom vgs. Lurer litt hvordan det er å gå på voksenopplæring på dagtid? Vil gjerne høre litt erfaringer uavhengig av hva slags yrkesfag dere har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. mars 2006 #2 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg gikk i sin tid på helsesekretær på vgs etter at jeg var blitt voksen og mor. Det var en prøvelse ja......! jeg gikk på skolen fordi jeg hadde valgt det og ønsket å få noe ut av det, og siden skolegang innebar at jeg måtte være borte fra barnet mitt så ønsket jeg selvsagt å få mest mulig ut av det å være der. men jeg kan love deg at 16-17åringer rett fra ungdomsskolen har heeelt andre ambisjoner for skolegangen!!!!! Mest mulig friminutt, og minst mulig arbeid. Holdninger a la "Morra mi tvang meg til å gå på skolen, ellers blei jeg pælma ut, og det var nbare her jeg kom inn" osv. jeg ville nok heller valgt NA el var jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mars 2006 #3 Del Skrevet 5. mars 2006 Min søster tar studiekompetansen sin. Hun regner med at hun kommer til å ta de siste tre fagene på dagtid fra høsten av. Det er nok helt klart utfordringer mtp. skoletrøtte tenåringer, men arbaidsmarkedet foretrekker nok helesekretæren fremfor en medisinsk sekretær. Det er tross alt en grunn til at det er en beskyttet tittel. Så om du ikke har no i mot å kanskje bli sett på som en nerd og et skolelys, så går det nok helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 5. mars 2006 #4 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror nok det skal gå bra jeg Søker i morgen så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå