AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hva er greia med det? Han sa jeg måtte vise fram førerkort. At sparebank bankkortet med bilde på ikke var nok? Anonymkode: dcb62...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ingen bankkort med bilde er gyldig legitimasjon lenger. Trodde alle hadde fått med seg det? Anonymkode: 98e56...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor viste du ikke frem førerkortet da? Anonymkode: 78cba...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Bankkort med Bild er ikke godkjent ID lengre. Du kan ordne deg nasjonalt ID- kort hos politiet om du ikke har førerkort eller vil dra med deg passet. https://www.spv.no/nyheter/personlig-okonomi/bankkort-uten-id Anonymkode: 01815...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor viste du ikke frem førerkortet da? Anonymkode: 78cba...b6c Det er jo ikke alle som har førerkort. Jeg trodde også bankkort var gyldig leg. Må man ha med pass om man ikke har førerkort da? Anonymkode: 80b96...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er greia med det? Han sa jeg måtte vise fram førerkort. At sparebank bankkortet med bilde på ikke var nok? Anonymkode: dcb62...564 Det er ikke ansett som gyldig legitimasjon. Tror snart ikke lengre man får bankkort med bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke alle som har førerkort. Jeg trodde også bankkort var gyldig leg. Må man ha med pass om man ikke har førerkort da? Anonymkode: 80b96...9fd Hvorfor har du ikke skaffa id kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo ikke alle som har førerkort. Jeg trodde også bankkort var gyldig leg. Må man ha med pass om man ikke har førerkort da? Anonymkode: 80b96...9fd Holder vel med mobiltelefon med bank-id-appen? Det har vel de fleste nå? Anonymkode: a7179...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå