AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Det er jo en del som er innom og spår i tarot eller eller sier de klarsynte her på KG. Har du blitt spådd her inne og stemte det eller var de helt på bærtur? Anonymkode: d8d98...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo en del som er innom og spår i tarot eller eller sier de klarsynte her på KG. Har du blitt spådd her inne og stemte det eller var de helt på bærtur? Anonymkode: d8d98...644 Mange er helt på bærtur, men noen har skikkelig gode klarsynte evner. Den som både har truffet best, hjulpet mest og formidlet på en kjempefin måte, er en som har hatt et par lesningstråder som tok helt av. Det var mange flere enn meg som følte de fikk fantastisk gode lesninger og god hjelp. Skulle gjerne hatt regelmessig kontakt med henne, og betalt for det, om det var mulig. Anonymkode: d40f4...0af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 Har bare blidd spådd en gang, men det stemte i hver minste detalj. Jeg hadde glemt at jeg spurte og kom tilbake til tråden 4 mnd. Etterpå og da stod det så og si akkurat hva som hadde hendt som jeg spurte om 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har blitt spådd, og det viste seg å stemme ja Anonymkode: fab4f...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Spennende, håper denne personen spår mer. Er det noen bestemt tid dere har lagt merke til at hun er pålogget? Jeg så en tråd ble startet her om dagen, men hun hadde ikke kapasitet til å spå så mange, så jeg fikk ikke stilt noen spørsmål. Anonymkode: d2fbe...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #6 Del Skrevet 2. desember 2024 Ble spådd og det bar bare vås! Heldigvis gratis. Anonymkode: 12fae...566 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 2.05): Mange er helt på bærtur, men noen har skikkelig gode klarsynte evner. Den som både har truffet best, hjulpet mest og formidlet på en kjempefin måte, er en som har hatt et par lesningstråder som tok helt av. Det var mange flere enn meg som følte de fikk fantastisk gode lesninger og god hjelp. Skulle gjerne hatt regelmessig kontakt med henne, og betalt for det, om det var mulig. Anonymkode: d40f4...0af Jeg tror jeg vet hvem du mener. Personlig synes jeg at svaret jeg fikk av vedkommende bar preg av cold reading, var veldig svevende og det ga meg egentlig veldig lite. Er mye i miljøet og det er ekstremt stor forskjell på nybegynnere, de som ikke vet helt hvordan de får inn signaler men får inn «noe», og de erfarne som virkelig kan fange opp informasjonen de får. Har hatt et par readinger ansikt til ansikt som har vært helt sinnsykt spot on, på kg tror jeg ikke vi finner så mange av de virkelig gode - helst nybegynnere som vil øve - men de kan treffe de også Anonymkode: 403a6...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #8 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg vet hvem du mener. Personlig synes jeg at svaret jeg fikk av vedkommende bar preg av cold reading, var veldig svevende og det ga meg egentlig veldig lite. Er mye i miljøet og det er ekstremt stor forskjell på nybegynnere, de som ikke vet helt hvordan de får inn signaler men får inn «noe», og de erfarne som virkelig kan fange opp informasjonen de får. Har hatt et par readinger ansikt til ansikt som har vært helt sinnsykt spot on, på kg tror jeg ikke vi finner så mange av de virkelig gode - helst nybegynnere som vil øve - men de kan treffe de også Anonymkode: 403a6...85e Det er også mange som kopierer (de tar seg godt betalt ) og rett ut later som om de har evner (eller kan f.eks tarotkort veldig godt og bare forklarer kortene de leser). De påtar seg en slags sukkersøt falsk rolle dessverre mange faller for og blir dermed lurt. Derfor er det flere her inne hvor man ikke får treffsikre svar, og flere som ikke er fornøyde kunder men kanskje middelmådig fornøyd når man betaler. Jeg synes etikken og moralen rundt disse er forkastelig og håper flere åpner øynene for hva som faktisk foregår. Flere belager livssituasjoner ut fra hva disse her forteller dem. Man bør ha bedre integritet enn som så. Anonymkode: 86b78...cab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #9 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er også mange som kopierer (de tar seg godt betalt ) og rett ut later som om de har evner (eller kan f.eks tarotkort veldig godt og bare forklarer kortene de leser). De påtar seg en slags sukkersøt falsk rolle dessverre mange faller for og blir dermed lurt. Derfor er det flere her inne hvor man ikke får treffsikre svar, og flere som ikke er fornøyde kunder men kanskje middelmådig fornøyd når man betaler. Jeg synes etikken og moralen rundt disse er forkastelig og håper flere åpner øynene for hva som faktisk foregår. Flere belager livssituasjoner ut fra hva disse her forteller dem. Man bør ha bedre integritet enn som så. Anonymkode: 86b78...cab Tja, tarot er mer et verktøy for klarsynte, du merker fort forskjell på om noen bare har en innøvd rutine på hva kortene betyr og om vedkommende egentlig bare bruker kortene som en slags veiledende tråd i readingen. Mange tar seg nok klekkelig betalt for juks, derfor viktig å gjøre god research før man velger synsk/medium, og på generelt grunnlag er vel dessverre en overvekt av online- og telefontjenester humbug. Her inne synes jeg derimot at de som tar imot gratis reading bør ta informasjonen med en klype salt, men ta bør jo helst informere om at det dreier seg om øvelse eller at vedkommende er nybegynner. Anonymkode: 403a6...85e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #10 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, tarot er mer et verktøy for klarsynte, du merker fort forskjell på om noen bare har en innøvd rutine på hva kortene betyr og om vedkommende egentlig bare bruker kortene som en slags veiledende tråd i readingen. Mange tar seg nok klekkelig betalt for juks, derfor viktig å gjøre god research før man velger synsk/medium, og på generelt grunnlag er vel dessverre en overvekt av online- og telefontjenester humbug. Her inne synes jeg derimot at de som tar imot gratis reading bør ta informasjonen med en klype salt, men ts bør jo helst informere om at det dreier seg om øvelse eller at vedkommende er nybegynner. Anonymkode: 403a6...85e Korrigert skrivefeil Anonymkode: 403a6...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #11 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tja, tarot er mer et verktøy for klarsynte, du merker fort forskjell på om noen bare har en innøvd rutine på hva kortene betyr og om vedkommende egentlig bare bruker kortene som en slags veiledende tråd i readingen. Mange tar seg nok klekkelig betalt for juks, derfor viktig å gjøre god research før man velger synsk/medium, og på generelt grunnlag er vel dessverre en overvekt av online- og telefontjenester humbug. Her inne synes jeg derimot at de som tar imot gratis reading bør ta informasjonen med en klype salt, men ta bør jo helst informere om at det dreier seg om øvelse eller at vedkommende er nybegynner. Anonymkode: 403a6...85e Man merker det dersom man selv driver med dette ja- men dessverre ikke alle kunder Og de som driver med dette vet også at de driver å kopierer, selv de som er erfarne! Jeg forstår det virkelig ikke... De fremstår som profesjonelle, de skal liksom være forbilder og veilede og så driver de på med slikt Har sett spesielt en som stadig får tegn på at en må slutte å kopiere en annen person, men later som ingenting og tar det som "tegn fra mine egne guider" (når det er den andre personens guider som prøver å stoppe den fra å kopiere hvert bidige ord) Ja, absolutt! Anonymkode: 86b78...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #12 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Man merker det dersom man selv driver med dette ja- men dessverre ikke alle kunder Og de som driver med dette vet også at de driver å kopierer, selv de som er erfarne! Jeg forstår det virkelig ikke... De fremstår som profesjonelle, de skal liksom være forbilder og veilede og så driver de på med slikt Har sett spesielt en som stadig får tegn på at en må slutte å kopiere en annen person, men later som ingenting og tar det som "tegn fra mine egne guider" (når det er den andre personens guider som prøver å stoppe den fra å kopiere hvert bidige ord) Ja, absolutt! Anonymkode: 86b78...cab Mener du klarsynte på teletorg som kopierer hverandre eller spåere her inne? Er jo ikke så lett å gjøre research på de på teletorg. Mye av det de skriver om seg selv kan jo bære oppspinn og ikke er det mye man finner om man googler, men man merker jo fort om de har noe å fare med når man ringer. Og ringer man samme en gang til og de sier noe helt annet er jo ikke det så troversig. Blir bare litt dyrt å finne ut av det. Anonymkode: 29600...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #13 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mener du klarsynte på teletorg som kopierer hverandre eller spåere her inne? Er jo ikke så lett å gjøre research på de på teletorg. Mye av det de skriver om seg selv kan jo bære oppspinn og ikke er det mye man finner om man googler, men man merker jo fort om de har noe å fare med når man ringer. Og ringer man samme en gang til og de sier noe helt annet er jo ikke det så troversig. Blir bare litt dyrt å finne ut av det. Anonymkode: 29600...505 På sosiale medier hvor flere driver kurs og har egen business. Er en der som jeg anså som erfaren og profesjonell og fikk sjokk da jeg så at personen kopierte! Dersom de kan gjøre det, tenker jeg at flere også kan. Vet også at dette er en uting at flere kopierer på sosiale medier, men forventet annen type standard når man faktisk driver egen business og dette går på ryktet til personene. Ja, man kan kanskje lure kunder, kopiere og tjene mye penger en liten periode, men i en slik business vil de før eller siden bli oppdaget. Integritet er noe som burde være selvsagt, er min mening da. Anonymkode: 86b78...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #14 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): På sosiale medier hvor flere driver kurs og har egen business. Er en der som jeg anså som erfaren og profesjonell og fikk sjokk da jeg så at personen kopierte! Dersom de kan gjøre det, tenker jeg at flere også kan. Vet også at dette er en uting at flere kopierer på sosiale medier, men forventet annen type standard når man faktisk driver egen business og dette går på ryktet til personene. Ja, man kan kanskje lure kunder, kopiere og tjene mye penger en liten periode, men i en slik business vil de før eller siden bli oppdaget. Integritet er noe som burde være selvsagt, er min mening da. Anonymkode: 86b78...cab Var ikke klar over det for følger ikke så mye med på sosiale medier sånn sett, men helt klart en uting. Og som du sier så vil det bli oppdaget etterhvert og at folk finner ut at de ikke er så dyktige allikevel, men detgår jo ut over de seriøse dessverre. Ser jo det samme på teletorg med de som er der kun for å tjene penger og ikke kan noe. De forsvinner ganske fort og så dukker det opp nye navn. Det er jo lett å dikte opp noe som skal skje i fremtiden og det tar jo litt tid før man finner ut at ingenting skjer og innen da har de tjent en god slump. Og så er det bare å skrive "meget populær" i annonsen så tror folk at da er man dyktig. Anonymkode: 29600...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 2.05): Mange er helt på bærtur, men noen har skikkelig gode klarsynte evner. Den som både har truffet best, hjulpet mest og formidlet på en kjempefin måte, er en som har hatt et par lesningstråder som tok helt av. Det var mange flere enn meg som følte de fikk fantastisk gode lesninger og god hjelp. Skulle gjerne hatt regelmessig kontakt med henne, og betalt for det, om det var mulig. Anonymkode: d40f4...0af Skulle gjerne visst hvem du skriver om, da det kan hende det var meg 🙈 alltid gøy med tilbakemeldinger om at man har hjulpet noen! Det kan så klart være noen andre også, det har vært et par dyktige her inne som jeg har sett. Anonymkode: 09ab4...365 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 Det var en tråd hvor man skulle skrive inn et tall, så ville den klarsynte skrive en melding fra universet eller noe slikt. Der fikk jeg en melding som traff meg 100%. Skulle tro personen kjente meg. Anonymkode: 8ace2...0aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 21.17): Var ikke klar over det for følger ikke så mye med på sosiale medier sånn sett, men helt klart en uting. Og som du sier så vil det bli oppdaget etterhvert og at folk finner ut at de ikke er så dyktige allikevel, men detgår jo ut over de seriøse dessverre. Ser jo det samme på teletorg med de som er der kun for å tjene penger og ikke kan noe. De forsvinner ganske fort og så dukker det opp nye navn. Det er jo lett å dikte opp noe som skal skje i fremtiden og det tar jo litt tid før man finner ut at ingenting skjer og innen da har de tjent en god slump. Og så er det bare å skrive "meget populær" i annonsen så tror folk at da er man dyktig. Anonymkode: 29600...505 Ja virkelig! Jeg håper at potensielle klienter klarer å se igjennom skuespillene deres når de blir gjort mer oppmerksom på det. De gjør dette kun for raske penger og har utviklet en slags uempatisk persona når jeg så at de ble konfrontert fra den de kopierte fra. Da var spillet deres avslørt av den de hadde valgt ut som sin hovedkilde for informasjon "fra den andre siden". Etter det startet de et slags rivaleri som jeg synes er ekkel oppførsel. Skal forbilder innen det spirituelle og coacher oppføre seg slik? Nei, er svaret. Ja ikke sant? Det er så trist at det er slik. Anonymkode: 86b78...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #18 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 21.17): Var ikke klar over det for følger ikke så mye med på sosiale medier sånn sett, men helt klart en uting. Og som du sier så vil det bli oppdaget etterhvert og at folk finner ut at de ikke er så dyktige allikevel, men detgår jo ut over de seriøse dessverre. Ser jo det samme på teletorg med de som er der kun for å tjene penger og ikke kan noe. De forsvinner ganske fort og så dukker det opp nye navn. Det er jo lett å dikte opp noe som skal skje i fremtiden og det tar jo litt tid før man finner ut at ingenting skjer og innen da har de tjent en god slump. Og så er det bare å skrive "meget populær" i annonsen så tror folk at da er man dyktig. Anonymkode: 29600...505 De skriver ikke annonsen selv, den er ren reklame tekst skrevet av de som eier firmaet. Jeg har selv jobbet på teletorget Anonymkode: 72260...fbe 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #19 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja virkelig! Jeg håper at potensielle klienter klarer å se igjennom skuespillene deres når de blir gjort mer oppmerksom på det. De gjør dette kun for raske penger og har utviklet en slags uempatisk persona når jeg så at de ble konfrontert fra den de kopierte fra. Da var spillet deres avslørt av den de hadde valgt ut som sin hovedkilde for informasjon "fra den andre siden". Etter det startet de et slags rivaleri som jeg synes er ekkel oppførsel. Skal forbilder innen det spirituelle og coacher oppføre seg slik? Nei, er svaret. Ja ikke sant? Det er så trist at det er slik. Anonymkode: 86b78...cab Hva mener du med å kopiere? At de kopierer hverandre? Hvordan får de til det over en spå tlf? Eller mener du de kopierer kurs businessen og merke navn til andre? Anonymkode: 72260...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #20 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 22.51): Det var en tråd hvor man skulle skrive inn et tall, så ville den klarsynte skrive en melding fra universet eller noe slikt. Der fikk jeg en melding som traff meg 100%. Skulle tro personen kjente meg. Anonymkode: 8ace2...0aa Det var meg, glad det stemte ❤️ Anonymkode: d5eb2...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå