Amra2023 Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Hei! Jeg har siden mars gått på denne behandlingen med Letrozol og Gonalf. Siden har jeg hatt 28 dagers sykluser. Men denne gangen er jeg nå på 32 dager? Pleier til vanlig å spotte før mens men ingen ting hittil. Ikke fått positiv gtest enda. Har svake menssmerter og noe kvalm. Jeg har ikke vært syk eller vært no mer stresset enn vanlig. Har vært litt oppgitt/deprimert denne syklusen så testet ikke eggløsning. Eller jeg testet men orket ikke mer når testen fortsatt var negativ på dag 16. Vanligvis er testen positiv på dag 15/16. Fullt mulig at jeg har hatt eggløsning senere enn det jeg har hatt siden jeg begynte på behandlingen. Noen som har opplevd det samme? Har pcos. Er ganske forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amra2023 Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Om jeg var gravid, ville testen vært positivt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå