AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Klarte dere dere bra i den nye jobben? jeg starter i ny jobb i helt ny bransje i neste uke etter å ha vært sykemeldt i et år. Jeg er mye bedre, men fremdeles ikke helt bra, så er veldig spent på åssen jeg blir å takle det. noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan gikk det? Anonymkode: 17800...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har aldri vært sykemeldt, men begynte å kjenne meg utbrent i forrige jobb. Arbeidsmengde som ikke tilsvarte jobb-beskrivelse og lønn, dårlig (fraværende) leder. Gadd ikke mer og søkte på alle stillinger jeg kom over innen faget mitt, og begynte i ny jobb i fjor. Stortrivs her jeg er nå! Er veldig stolt av meg selv som tok tak. Men jeg fikk ingen diagnose eller sykemelding, så det er kanskje de du ønsker svar fra? Anonymkode: 47e40...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har aldri vært sykemeldt, men begynte å kjenne meg utbrent i forrige jobb. Arbeidsmengde som ikke tilsvarte jobb-beskrivelse og lønn, dårlig (fraværende) leder. Gadd ikke mer og søkte på alle stillinger jeg kom over innen faget mitt, og begynte i ny jobb i fjor. Stortrivs her jeg er nå! Er veldig stolt av meg selv som tok tak. Men jeg fikk ingen diagnose eller sykemelding, så det er kanskje de du ønsker svar fra? Anonymkode: 47e40...dbc Ja, tenkte mest på de som var borte fra arbeidslivet en stund og så fant ny jobb i ny bransje 😊 Anonymkode: 17800...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Var borte i tre år, og fikk ny jobb på lavere nivå. Det passet meg perfekt, og var akkurat det jeg trengte for å bygge meg opp igjen. Jobbet der i to år før jeg søkte og fikk ny jobb som matcher utdanningsnivået mitt. Anonymkode: 3bcbe...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #5 Del Skrevet 42 minutter siden Har en kollega som ble utbrent Hjalp veldig å bytte jobb, har det som plomma i egget, men han har jo ikke lært en dritt , er jo overtid og hurramegrundt jobbing 24/7 Anonymkode: eea40...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå