Gå til innhold

Hvordan tolker dere hva hun egentlig vil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er to kolleger som har en veldig god tone på jobb og på fritiden når vi en sjelden gang treffes. Vi har møttes før vi ble kolleger da også i forbindelse med jobb, det startet da med mye prat og alt var så lett og enkelt. Så plutselig fikk hun jobb der jeg jobber og vi startet å jobbe som kolleger ganske tett. Merket ganske snart at vi hadde bra kjemi på jobb (hadde da ikke møttes på et par år før dette).

Har liksom merket at noe er i luften, men veldig usikker. 
men det som får meg til å stusse er når vi var på julebord,  hun skulle ha meg for meg selv hele tiden, tok meg til siden og skulle prate under fire øyne, mye holding i hender og noen blikk som hadde fått en selunge sjalu, alt dette under full oppmerksomhet fra andre kolleger. 
Fikk til slutt et par kommentarer fra en annen kollega på at hun hadde observert oss hele kvelden uten å utdype det noe mer. 
ingen ting mere har skjedd en å holde hender og noe mer har jeg vil ikke gått med på uansett slik som det er nå. Så spørsmålet er, hvordan vil dere tolke det som skjer? 
(Hun som tar initiativ)

TS Mann (voksen).

Stor aldersforskjell, der jeg er eldst. 
Blir veldig usikker, jeg er ikke noe attraktiv annet et at jeg holder meg godt (blir det sagt).

Anonymkode: 615cb...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun vil ha deg, ja. Hun prøver ikke å skjule det en gang.

Hvis hun ikke er en som holder andre kolleger i hendene også. Jeg gjør ikke det iallefall.

Anonymkode: 9919f...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...