AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Skrevet 30. november 2024 Jeg hadde 39 i feber siden onsdag, gikk til legen i går og han mente det var mycoplasma infeksjon og jeg fikk antibiotika. hoster fortsatt voldsomt i perioder, men feberen er borte i dag. Brukte en del paracet i løpet av de dagene. Men i dag svetter jeg mye, må skifte tskjoter hele tiden. Er dette normalt når jeg ikke har feber? Anonymkode: 9d090...172
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde 39 i feber siden onsdag, gikk til legen i går og han mente det var mycoplasma infeksjon og jeg fikk antibiotika. hoster fortsatt voldsomt i perioder, men feberen er borte i dag. Brukte en del paracet i løpet av de dagene. Men i dag svetter jeg mye, må skifte tskjoter hele tiden. Er dette normalt når jeg ikke har feber? Anonymkode: 9d090...172 Det er normalt for meg når jeg går på antibiotika -kan hende det er det samme for deg? At det er antibiotikaen. Anonymkode: 8d367...525 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 Det er veldig normalt og jeg svettet mer enn ved normal infeksjon da jeg hadde mycoplasma. Det var noe forbanna svineri Anonymkode: 2b68c...c85 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er veldig normalt og jeg svettet mer enn ved normal infeksjon da jeg hadde mycoplasma. Det var noe forbanna svineri Anonymkode: 2b68c...c85 Ja, har aldri opplevd sånt før. Er litt utålmodig, skjønner det kan vare en stund. Er skikkelig tørrhoste på dagen og når jeg legger meg så tetter alt seg til. Hadde ullteppe jeg satt på i spfaen,men det ble gjennomvått 🙁 Har hatt feber før, men tror faktisk ikke jeg har hatt det 3 dager i strekk, men at jeg føler meg bedre i dag (bortsett fra svetting og hoste)er jo ett tegn på at antibiotikaen funker. Var skikkelig forkjøla for bare 3 uker siden, begynner å bli lei. Tror jeg begynner med munnbind på bussen her i Oslo, «alle» er jo syke. Burde jo egentlig verdt slik som i Japan at syke bruker det for å ikke smitte andre, men det er for mye å vente 😄 Anonymkode: 9d090...172
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde 39 i feber siden onsdag, gikk til legen i går og han mente det var mycoplasma infeksjon og jeg fikk antibiotika. hoster fortsatt voldsomt i perioder, men feberen er borte i dag. Brukte en del paracet i løpet av de dagene. Men i dag svetter jeg mye, må skifte tskjoter hele tiden. Er dette normalt når jeg ikke har feber? Anonymkode: 9d090...172 Lungebetennelse som holder på å bli kurert med antibiotika, helt vanlig med svetting. Anonymkode: 65118...b39 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lungebetennelse som holder på å bli kurert med antibiotika, helt vanlig med svetting. Anonymkode: 65118...b39 Takker for svar. Føler meg litt beroliget. Aldri hatt lungebetennelse før heller. Hoster opp mye gørr, kommer opp hele tiden. Nå sitter jeg under ullteppe i 24 grader og fryser, men svetter ikke. Skikkelige kjipe greier. Anonymkode: 9d090...172
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå