Gå til innhold

Julebord med gutta, overrasket over å se at det ikke bare er gutta likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Min mann har også guttas julebord med byen etterpå, og da kan hvem som helst dukke opp. Jeg har ikke lyst til å bare joine festen klokka tolv når de er mette og fulle, men har heller ikke blitt invitert til det. Tror de synes det er fint med litt alenetid med gutta. 

Anonymkode: bd69f...940

Og en haug andre jenter????

Anonymkode: 7a062...d24

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet her, hvis du leser hele tråden, er vel litt større enn at han har reist på julebord uten henne? Han er jo manipulerende og bruker hersketeknikker, ved å f.eks. si at det er hennes egen hukommelse som er dårlig, når han blir tatt i løgn.

Ikke bare har han løyet om denne ene spesifikke løgnen 1 gang, nei - 7 ganger?? Hvor mye annet lyver ikke denne mannen om da? 

Anonymkode: f867e...d37

Enig i denne . Å barnet er bare tre år? Med andre ord fire år før barnet kom og at han har løyet om guttas julebord . Han kommer ikke til hverken å forklare seg eller unnskylde seg . En sånn mann gjør ikke det . Han kommer til å snu det hele mot henne . At hun er vanskelig . At hun misforstår . At hun ikke «tåler « noe .. han har nok løyet om mye mer en bare dette . Men kommer aldri til å innrømme noe som helst . Han er vant til at hun føyer seg og biter på løgnene hans . Det beste her er å sitte stille i båten . Begynne å planlegge hvordan komme seg ut av dette på best mulig vis. Mentalt , økonomisk og praktisk . Si min opplevelse er at du driter i meg og mine følelser , min respons er at følelsene mine  dør  . Å jeg må ut av det. Bare kaldt og rolig finne veien ut . For han kommer ikke til å innrømme eller beklage noe. Men på sikt , når du er ute av det, kommer du til å se enda klarere at han aldri var noe å samle på. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min eksmann var også sånn. Han likte ikke at jeg fikk meg nære venner, vi bodde i en annen storby enn der jeg er fra. Han dro ofte ut, og alltid uten meg. Han er narsissist og var også utro. 

Anonymkode: 89052...563

Enig . Det er bare å Google narsisist , så vil man finne alle svarene man trenger . De lever med to sett regler . Ett for seg, å ett for andre , evnt partner . De vil aldri se på en partner som likeverdig , men som en brikke i spillet sitt. En brikke for å gjøre livet mer behagelig , fin fasade , behagelig økonomi , barnepike , hushjelp . Gjerne sånne folk som hevder at et brudd kom ut av det blå, for de kan ikke forstå at noen ikke klarer å leve et helt liv som deres andrefiolin . 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er ikke menn men gutter

det er så tragisk med menn som ikke vokser opp

GUTTASTEMNING OG GUTTETUR ER SÅ PATETISK

Anonymkode: 71781...c92

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Firtell det til damene hjemme, om det er noen. Vi har bare et liv.

Anonymkode: 25405...634

Nå har mange av de damene vært utro og, og da ble det slutt fordi mennene tålte ikke at damene gjorde det samme som de😉 

Anonymkode: 1bd19...bd7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er ikke menn men gutter

det er så tragisk med menn som ikke vokser opp

GUTTASTEMNING OG GUTTETUR ER SÅ PATETISK

Anonymkode: 71781...c92

Enig . Har blitt sjekket opp av slike desperate guttegjenger , « konene tror vi har avslutning i bridgeklubben, men vi spiller ikke bridge , vi har det bare litt moro på si, kom på hotellrommet vårt på nach « yeah  , right , seff vil vi det🙈😂 not!  Disgusting😆

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Til ts: Jeg synes du skal logge av kg og oppsøke en god venninne. Her inne får du så mange rare svar. Ta vare på deg selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette var ille. Virkelig ille. Det er bra du har ryggrad, for samboeren din har det ikke. Jeg hadde ikke taklet å være sammen med en som ikke ville ha meg med, vise meg frem, dele livet inkludert festlige lag, med meg.

Noen mennesker tror de kan ha ulike deler av livet separert i ulike kategorier - slike mennesker kan man ikke stole på, de er komplett upålitelige. Fordi de kan si en ting i den ene settingen, og en helt annen ting i en annen situasjon. Igjen og igjen. De har ikke sjel. Dette fortjener du ikke, du kommer til å få det så mye bedre uten denne udugelige fyren. Dette er så latterlig oppførsel, er helt sikker på at de andre han omgås synes han er en ekkel slimål. Fordi ingen liker folk som oppfører seg sånn, det er særdeles upopulært. Synes du skal vise ham denne tråden.

Ta kontakt med familieverkontor på mandag og start prosessen. Du er en kul jente, det kommer til å gå veldig fint for deg og barna, for du har gode verdier og det moralske kompasset stilt inn riktig. Han du har vært sammen med er en taper. Han høres  utrolig uattraktiv ut, slik som alle menn som ikke er hel ved. Heldigvis er veldig, veldig mange menn hel ved og ærlige, så neste gang kommer du til å treffe bedre enn denne dusten.

Anonymkode: c86a9...b6d

Ofte vil slike personer også lyve om hvorfor partner ikke er med, gjerne ved å beskrive partner på en ufordelaktig måte som at partner ikke ønsker å være med eller lignende. Så gjengen tror ofte at partner ikke er med av egen vilje, som igjen fører til større avstand mellom partner og gjengen. 

Anonymkode: 87492...9d5

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kjenner kameratene sine damer, så flere av de der, men også ukjente ansikt.

Anonymkode: 52880...655

Du er ikke venner med dem? 

Anonymkode: b1533...a87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den forklaringen jeg alltid har fått er at gutta alltid har hatt eget julebord. Bare gutta. Julemiddag og fest. 

Men hvorfor er han på jobb og julebord samtidig? Er det guttegjengen eller jobben? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har mange av de damene vært utro og, og da ble det slutt fordi mennene tålte ikke at damene gjorde det samme som de😉 

Anonymkode: 1bd19...bd7

Lol. Bra alle var utro når noen først var.

Anonymkode: 25405...634

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han behandler deg som dritt. Gjør som jeg gjorde i dårlig forhold flytt ut mens han er opptatt på jobb eller noe.. 

Anonymkode: 7a062...d24

Må være en drøm å komme hjem fra jobb og være kvitt "problemet" uten noe mer styr. En foregangskvinne!

Anonymkode: e8c27...f1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvorfor er han på jobb og julebord samtidig? Er det guttegjengen eller jobben? 

Julebordet var forrige helg, og hun fikk bilder og info om forrige helg nå igår mens fyren er på jobb. 

Anonymkode: 1b164...077

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (13 timer siden):

Er dere en god match på fest, eller har dere noe erfaringer med krangling i fylla? Noen par egner seg bare ikke til å feste sammen. Da skjønner jeg at han ønsker å dra uten partner.

Men å bevisst lyve om at det kun er gutta, hvis det ikke er tilfelle, er uansett ikke greit.

La han få sove på det til i morgen. Om en melding skal bety noe, bør den være gjennomtenkt og ikke skrevet i affekt :gruppeklem:❤️

Ja, det er en mulighet. En i vår gjeng har fått en dame som krangler med alle i fylla og ikke går overens med noen av damene. Nok av henne, om hun blir med på julebord blir vi andre hjemme. Hva han sier til henne vet jeg ikke. 
vokste opp med en lite sosial mor og en veldig populær far som holdt på og miste alle venne sine fordi mamma alltid lagde dårlig stemning . Han begynte og dra på guttetur som faktisk var guttetur, han løy ikke. Det ble ikke ofte, de andre var mest parvis. Trist. Han burde egentlig ha fått være med på mer. Kg skriker veldig høyt om utroskap og løgn, og det kan godt være han er dusten her. Det er litt rart at ts kjenner noen av vennene hans , og kjenner igjen noen av damene på bilder. Burde de ikke være gode venninner etter 7 år? Hvorfor har ikke de fortalt ts om julebordene og spurt etter henne? Hvorfor har ikke ts spurt de andre damene i gjengen om de skal ha eget julebord når mennene har sitt? Tror det er mer her enn at bare mannen ikke vil ha henne med. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kan jo bare tenke meg hvordan det hadde vært om jeg sa jeg skulle ut med jentene, så får han vite etterpå at det var en haug med mannfolk der. 

Når jeg går ut med jentene er det en haug med mannfolk der, jeg ber dem ikke tømme utestedet først. Dette var privat julebord og « kvinnfolka» var damene til kompisene? 

• Nyttig 1
Skrevet

Men hvordan kan du ha unngått å oppdage dette før nå?

Anonymkode: 2b978...03a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han kan fint ignorere meg i flere dager også late som ingenting når vi møtes. Ingenting skal taes opp når det er kritikk mot han, det har jeg forstått. 

Akkurat det er vel forståelig når man er på jobb. Forskjell på « hva skal vi ha til middag « og « hvorfor har du løyet til meg i 7 år» på meldinger i arbeidstiden. Er ikke dette en samtale dere burde ha ansikt til ansikt? Har du spurt noen av damene på festen om hva slags fest det var? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I de 7 årene jeg har vært med samboer så har de hvert år et julebord for gutta. Forrige helg var intet unntak og hvert år får jeg til svar at det bare er for gutta. I år spurte barnet vårt hva pappa skulle, jo på julebord med gutta. Han forklarte igjen at det er bare oss voksne mannfolka som samles her.

Så til min store overraskelse får jeg se bilder fra kvelden. En haug med ukjente jenter..

I 7 år har jeg blitt nektet å være med og i 7 år har det alltid vært en haug med andre jenter med. Er ikke dette litt rart?

At det var noen jenter der i år, betyr ikke automatisk at de jentene/damene har vært der hvert år. Eller spurte du spesifikt om det?

Anonymkode: 9c607...fac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Man blir da ikke værende sammen med noen i så mange år om det er så vanskelig å ha dem med på julebord en gang i året at du må lyve om det. Da er det ikke HUN som er problemet

Anonymkode: 2c2a6...68a

Finnes det da mange eksempler på. Spesielt når det er barn involvert. Det kan jo være et par som går overens/ samarbeider i dagliglivet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det er en mulighet. En i vår gjeng har fått en dame som krangler med alle i fylla og ikke går overens med noen av damene. Nok av henne, om hun blir med på julebord blir vi andre hjemme. Hva han sier til henne vet jeg ikke. 
vokste opp med en lite sosial mor og en veldig populær far som holdt på og miste alle venne sine fordi mamma alltid lagde dårlig stemning . Han begynte og dra på guttetur som faktisk var guttetur, han løy ikke. Det ble ikke ofte, de andre var mest parvis. Trist. Han burde egentlig ha fått være med på mer. Kg skriker veldig høyt om utroskap og løgn, og det kan godt være han er dusten her. Det er litt rart at ts kjenner noen av vennene hans , og kjenner igjen noen av damene på bilder. Burde de ikke være gode venninner etter 7 år? Hvorfor har ikke de fortalt ts om julebordene og spurt etter henne? Hvorfor har ikke ts spurt de andre damene i gjengen om de skal ha eget julebord når mennene har sitt? Tror det er mer her enn at bare mannen ikke vil ha henne med. 

Jeg snakker med fruen til verten daglig. Det har vært litt utbytting av kjærester, en ble single etter 10 år langt forhold blant annet. Jentene er ikke en egen gjeng selv om gutta har vært venner i alle år. 

Jeg kjenner de som er sammen med kamerater nå, men det var også ukjente ansikt. Mulig venner av damene og slikt. 

Jeg er virkelig ikke en vanskelig eller ufin person. 

• Liker 3
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...