Gå til innhold

Julebord med gutta, overrasket over å se at det ikke bare er gutta likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært en sjalu, kontrollerende og/eller paranoid person så hadde jeg sikkert funnet ut av alt dette ved første julebord. Er det ikke slik da, at de som sliter med sjalusi finner ut av alt sånt ganske kjapt. 

Jeg har bare tenkt, ja, da er det hans greie og sånn er det. 

Anonymkode: 52880...655

Jeg tror selvfølgelig på deg. Var ment for å si at selv da hadde dette vært ugreit.

Anonymkode: 0fa2a...bfa

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Så rart, og ufint, at han lyver og ikke vil ha deg med! Jeg hadde blitt veldig såret og forstår deg veldig godt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har han enda ikke svart deg? Pleier han vanligvis å kunne svare i løpet av jobbskiftet, eller er det normalt at han er helt avkoblet tlf mens skiftet pågår?

Anonymkode: fd916...294

• Liker 1
Skrevet

Dette var ille. Virkelig ille. Det er bra du har ryggrad, for samboeren din har det ikke. Jeg hadde ikke taklet å være sammen med en som ikke ville ha meg med, vise meg frem, dele livet inkludert festlige lag, med meg.

Noen mennesker tror de kan ha ulike deler av livet separert i ulike kategorier - slike mennesker kan man ikke stole på, de er komplett upålitelige. Fordi de kan si en ting i den ene settingen, og en helt annen ting i en annen situasjon. Igjen og igjen. De har ikke sjel. Dette fortjener du ikke, du kommer til å få det så mye bedre uten denne udugelige fyren. Dette er så latterlig oppførsel, er helt sikker på at de andre han omgås synes han er en ekkel slimål. Fordi ingen liker folk som oppfører seg sånn, det er særdeles upopulært. Synes du skal vise ham denne tråden.

Ta kontakt med familieverkontor på mandag og start prosessen. Du er en kul jente, det kommer til å gå veldig fint for deg og barna, for du har gode verdier og det moralske kompasset stilt inn riktig. Han du har vært sammen med er en taper. Han høres  utrolig uattraktiv ut, slik som alle menn som ikke er hel ved. Heldigvis er veldig, veldig mange menn hel ved og ærlige, så neste gang kommer du til å treffe bedre enn denne dusten.

Anonymkode: c86a9...b6d

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har han enda ikke svart deg? Pleier han vanligvis å kunne svare i løpet av jobbskiftet, eller er det normalt at han er helt avkoblet tlf mens skiftet pågår?

Anonymkode: fd916...294

Han pleier å svare ganske kjapt på vanlige ting, uansett tid på døgnet. Han er nok tilgjengelig, men han har ikke svart ennå. Når jeg sendte sms til han sto han som pålogget på fb for 1t siden. Når står det ingen verdens ting, som om han trykker på ikke vis som pålogget. Har sett dette ved en tidligere krangel. Så regner med at han surfer facebook mens han skjuler at han er på. 

• Hjerte 3
Skrevet

Han pleier å svare ganske kjapt på vanlige ting, uansett tid på døgnet. Han er nok tilgjengelig, men han har ikke svart ennå. Når jeg sendte sms til han sto han som pålogget på fb for 1t siden. Når står det ingen verdens ting, som om han trykker på ikke vis som pålogget. Har sett dette ved en tidligere krangel. Så regner med at han surfer facebook mens han skjuler at han er på. 

Kul dude

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kul dude

Han kan fint ignorere meg i flere dager også late som ingenting når vi møtes. Ingenting skal taes opp når det er kritikk mot han, det har jeg forstått. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Hadde en eks som skulle på julebord som var betalt av jobben, med følge. Noe han ikke sa noe om til meg. Jeg fikk spm av kjæresten til en kollega av han hvorfor jeg ikke var med på julebordet. Dette var på et kjempefint spahotell med alt inkludert. Jeg har aldri vært så sint og skuffet i hele mitt liv. Det ble slutt 4 mnd senere. 

Anonymkode: 63931...8e7

• Liker 7
  • Hjerte 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Var sammen med en som pleide å drikke seg hinsides og skru av tlf hver gang han dro på byen eller fest, og hadde den avslått til han kom hjem/våknet på morran. Til og med når han var bortreist. Trodde ikke han var utro der og da (det var han sikkert så drita han var), men det gjorde meg urolig og veldig stressa. Vi hadde flere samtaler om at det ikke var greit, men han fortsatte bare å gjøre det. Vi er ikke sammen med mer for å si det sånn, jeg gjorde det slutt. Nå har jeg en super mann som er glad i meg og vil ha meg med på alt han gjør. 

Anonymkode: dde91...24f

• Liker 8
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han kan fint ignorere meg i flere dager også late som ingenting når vi møtes. Ingenting skal taes opp når det er kritikk mot han, det har jeg forstått. 

Super kul dude

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde blitt så såret og lei meg om jeg hadde oppdaget noe slikt. Er jo åpenbart at han ikke ville ha deg med. Og jeg ville mistenkt set var pga han ville flørte med andre damer.

Anonymkode: f9794...173

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det nok noen damer av kompiser + venninner av disse damene. Isåfall vil jeg kalle dette emosjonell utroskap. Om han er fysisk utro vil jeg gjerne kanskje anta og,men verst er det emosjonelle. Den mannen hadde ikke vært min mann i morgen for å si det slik. 

Anonymkode: b9d94...857

Jeg tenkte også emosjonelt utroskap her. Og enig i at disse kan føles verre enn fysisk utroskap. Har opplevd begge deler.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte også emosjonelt utroskap her. Og enig i at disse kan føles verre enn fysisk utroskap. Har opplevd begge deler.

Hodet vil ikke ta pause, føler meg brått så våken. Kommer til å bli en tøff dag i morgen. Ingen sjans til å ta pause med 3 åring i hus. 

• Liker 2
  • Hjerte 9
Skrevet

Dette minner meg forøvrig om da ungdoms kjæresten min i skulle på fest sammen med kompisene sine og jeg ikke fikk være med. Dette var fordi kompisen til kjæresten min mente/sa ‘En drar ikke med fisk på fisketur’. Satt igjen forferdelig følelse og det gjør noe med selvbildet. Selv om vi var unge og det ble slutt etter noen måneder. I dag fatter jeg likevel ikke at jeg virkelig aksepterte det i det hele tatt.

Dette sammen med andre eksempler fra andre her i tråden viser at det å droppe å ha med kjæreste /partner på fester bevisst er ei greie blant mange menn.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ikke-sak 

Anonymkode: e1ade...ba7

For hvem?

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hodet vil ikke ta pause, føler meg brått så våken. Kommer til å bli en tøff dag i morgen. Ingen sjans til å ta pause med 3 åring i hus. 

Jeg forstår deg så godt, at du ikke klarer å sove og ikke finner roen. Det han holder på med nå er utrolig dårlig gjort mot deg. Jeg ville sendt en ny mld, og tømt meg for alt av tanker og følelser, kanskje ikke det lureste, men det er noe med det å få tømt seg for gruff.

Anonymkode: 6b402...b97

• Liker 2
Skrevet

For hvem?

Jeg forstår deg så godt, at du ikke klarer å sove og ikke finner roen. Det han holder på med nå er utrolig dårlig gjort mot deg. Jeg ville sendt en ny mld, og tømt meg for alt av tanker og følelser, kanskje ikke det lureste, men det er noe med det å få tømt seg for gruff.

Anonymkode: 6b402...b97

Nei, jeg kommer ikke til å skrive alt jeg har på hjertet. Jeg tenker nå at han da kan være forberedt på motsvar, altså nye løgner. Det er bedre å tømme alt ansikt til ansikt så jeg får hans virkelige reaksjon. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har en bekjent som også har julebord med gutta hvert år. De drar på hytter rundt omkring. Hvert år ber de damer fra nabohytter inn til seg som de fester med, bader nakne med og har sex med. Så jadda. Disse gutte juleborda kan være så mangt. 

Anonymkode: 1bd19...bd7

Firtell det til damene hjemme, om det er noen. Vi har bare et liv.

Anonymkode: 25405...634

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er så veldig ikke greit! Hvorfor har han skjult for deg at damene får lov å komme til festen? Her må du få han til å snakke. Men prøv å snakke med ham om hvorfor han synes det er vanskelig at du er med, noen ganger kan det faktisk være vi damer som er problemet. Bare for å prøve å ikke få han til å gå rett i forsvar.

Men om han ikke har noe godt svar så hadde jeg søren med vurdert brudd.

Anonymkode: 3bf88...36a

Man blir da ikke værende sammen med noen i så mange år om det er så vanskelig å ha dem med på julebord en gang i året at du må lyve om det. Da er det ikke HUN som er problemet

Anonymkode: 2c2a6...68a

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare sender deg varme tanker ... 

Dette er bare kjipt og tungt og ja ...

❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi om du har vært sammen med en i 7 år(!) og ikke klarer å spør vedkommende om dette selv så er det noe alvorlig galt😅 Dette er troll. Hadde det vært en litt ukjent du dater,men 7 år sammen. Hvis det av all uhell eller hell (🙈) ikke er troll er det sykt spesielt. Da er det enten innleide horer eller at ts er den eneste damen som ikke får være med av kjærester/venner. Altså this smells troll🤣🤣 

Anonymkode: b9d94...857

Hun har jo spurt men får ikke svar, da er det naturlig å ville lufte tankene for å slippe å gnage på det. Og måten han driver på er jo typisk narissistoppførsel, å holde partner utenfor. Dette høres nøyaktig ut som noe min søsters ex kunne funnet på, han løy om at hun ikke var invitert ved flere anledninger, og søsta mi fant det ikke ut før en av damene på en av tilstelningene spurte hvorfor hun ikke var med, og at SELVFØLGELIG var hun også invitert.

Anonymkode: 2c2a6...68a

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...