AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #61 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. Anonymkode: 52880...655 Her er det mye dere må snakke om og rydde opp i om det er håp om å berge forholdet. Jeg ville sendt han en melding i morgen om du ikke hører noe mer og sagt tydelig ifra om at dette må han forklare når han kommer hjem. Anonymkode: 95581...eec 7 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #62 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. Anonymkode: 52880...655 Han kontrollerer deg, men later som han er bekymret. Han spolerer planene dine med sine egne?? Og nå dette. Ha det bra. Anonymkode: 0fa2a...bfa 14 2 21
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #63 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her er det mye dere må snakke om og rydde opp i om det er håp om å berge forholdet. Jeg ville sendt han en melding i morgen om du ikke hører noe mer og sagt tydelig ifra om at dette må han forklare når han kommer hjem. Anonymkode: 95581...eec Jeg tviler på at min tillit kan reddes. Uansett hva han sier fremover så står jeg tvilsom. Tilslutt vil det slite på begge to. Sånt nytter ikke. Å bygge opp tillit sånn har jeg ingen tro på. Man bygger bare et luftslott eller en boble der man over lengre tid later som at man endelig har tillit igjen. Men innerst inne sitter man alltid å lurer. Jeg orker ikke å leve sånn. Anonymkode: 52880...655 6 16 1
NiceOrNothing Skrevet 30. november 2024 #64 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han kontrollerer deg, men later som han er bekymret. Han spolerer planene dine med sine egne?? Og nå dette. Ha det bra. Anonymkode: 0fa2a...bfa Spikeren på hodet her ja. Typisk adferd for fordekt sosial kontroll . Forsøke å forhindre deg fra å ha ett fritt sosialt liv , paralelt med å utelate deg fra sitt . Veldig trist . 10 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #65 Skrevet 30. november 2024 En ikke-sak Anonymkode: e1ade...ba7
NiceOrNothing Skrevet 30. november 2024 #66 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tviler på at min tillit kan reddes. Uansett hva han sier fremover så står jeg tvilsom. Tilslutt vil det slite på begge to. Sånt nytter ikke. Å bygge opp tillit sånn har jeg ingen tro på. Man bygger bare et luftslott eller en boble der man over lengre tid later som at man endelig har tillit igjen. Men innerst inne sitter man alltid å lurer. Jeg orker ikke å leve sånn. Anonymkode: 52880...655 Å det har du helt rett i. Ingen burde leve sånn❤️ . Å lyve om egne planer , evnt sabotere andres planer , har absolutt ingenting med kjærlighet å gjør . Det er makt og kontroll . 8 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #67 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En ikke-sak Anonymkode: e1ade...ba7 Åpenbart en ikke-sak for feige løgnere. Som garantert ikke tåler samme atferd fra dama si. Det gjør de aldri. Anonymkode: 0fa2a...bfa 11 1 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #68 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fordi om du har vært sammen med en i 7 år(!) og ikke klarer å spør vedkommende om dette selv så er det noe alvorlig galt😅 Dette er troll. Hadde det vært en litt ukjent du dater,men 7 år sammen. Hvis det av all uhell eller hell (🙈) ikke er troll er det sykt spesielt. Da er det enten innleide horer eller at ts er den eneste damen som ikke får være med av kjærester/venner. Altså this smells troll🤣🤣 Anonymkode: b9d94...857 Kan hende TS er et udregelig troll i fylla, og at ikke han vil ha henne med. Anonymkode: 90279...681 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #69 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan hende TS er et udregelig troll i fylla, og at ikke han vil ha henne med. Anonymkode: 90279...681 Ja, da avklarer man det, krangler om det, kommer til bunns i det. Og så fortsetter man livet sammen, med ærlighet, hvis man vil være sammen. Eller så bryter man. Man kan ikke fortsette forhold med løgn. Det er feigt. Anonymkode: 0fa2a...bfa 15 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #70 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. Anonymkode: 52880...655 Min eksmann var også sånn. Han likte ikke at jeg fikk meg nære venner, vi bodde i en annen storby enn der jeg er fra. Han dro ofte ut, og alltid uten meg. Han er narsissist og var også utro. Anonymkode: 89052...563 13 5 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #71 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan hende TS er et udregelig troll i fylla, og at ikke han vil ha henne med. Anonymkode: 90279...681 Jeg er ikke det. Uansett ikke en god nok grunn til å lyve i så mange år. Ikke sliter jeg med sinne, ikke har jeg psykiske problemer og jeg sliter heller ikke på det sosiale. Når det kommer til alkohol har han ikke sett meg over snittet full, for jeg vet når jeg bør stoppe. Anonymkode: 52880...655 10 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #72 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan hende TS er et udregelig troll i fylla, og at ikke han vil ha henne med. Anonymkode: 90279...681 Eller det kan hende han er utro med ei i gjengen. Anonymkode: fd916...294 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #73 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller det kan hende han er utro med ei i gjengen. Anonymkode: fd916...294 Sist han var ute, uten meg så visste ikke han at jeg kjente ei på festen. Hun hadde tatt kontakt om hun så noe ufin oppførsel. Det gjorde hun ikke. Men mulig det foregår i senere nattetimer når det ikke er så mange tilstedet. Jeg kan jo ikke stole på noe lengre. Anonymkode: 52880...655 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #74 Skrevet 30. november 2024 Det er som det er akkurat nå, utfallet er nok brudd. Men jeg har et barn jeg må fungere for i morgen. Nå vet jeg at de fleste ser på dette som meg. Anonymkode: 52880...655 4 30
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #75 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan hende TS er et udregelig troll i fylla, og at ikke han vil ha henne med. Anonymkode: 90279...681 Betyr ingenting. Da er det noe man diskuterer ( for typ 6 år siden). Dessuten er det veldig spesielt lyve om hvem som kommer på et julebord. Hvis ts er et sjalu spetakkel på flest så oppsøker man heller ikke en fest med mange damer å lyver om det. Da er man lite snill,og hjelper ikke særlig på sjalusien med uærlighet😉 Anonymkode: b9d94...857 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #76 Skrevet 30. november 2024 Dette er ikke bra TS. Han kontrollerer deg, og er manipulerende…. ❤️ Anonymkode: 0ec63...76f 10 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #77 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sist han var ute, uten meg så visste ikke han at jeg kjente ei på festen. Hun hadde tatt kontakt om hun så noe ufin oppførsel. Det gjorde hun ikke. Men mulig det foregår i senere nattetimer når det ikke er så mange tilstedet. Jeg kan jo ikke stole på noe lengre. Anonymkode: 52880...655 Holder at han juger for deg, holder deg utenfor og guilter deg når du går ut, samt overkjører dine planer med sine. Trenger ikke være noe ekstra. Holder også i massevis med at han har juge bevisst om dette og holdt deg utenfor. Du trenger ikke argumentere for deg. Bare stå på ditt. Anonymkode: 0fa2a...bfa 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #79 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr ingenting. Da er det noe man diskuterer ( for typ 6 år siden). Dessuten er det veldig spesielt lyve om hvem som kommer på et julebord. Hvis ts er et sjalu spetakkel på flest så oppsøker man heller ikke en fest med mange damer å lyver om det. Da er man lite snill,og hjelper ikke særlig på sjalusien med uærlighet😉 Anonymkode: b9d94...857 Jeg har hatt sjalu partner og man behandler dem ikke sånn som ts'kjøreste behandler henne, selv ikke om hun hadde vært sjalu. Man står på sitt mens man trygger partner, man er åpen og ærlig. Man gir ikke etter, men gjør hva man kan for at partner skal føle seg trygg til tross for at man gjør sitt. Mer enn det kan man ikke gjøre. Anonymkode: 0fa2a...bfa 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #80 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt sjalu partner og man behandler dem ikke sånn som ts'kjøreste behandler henne, selv ikke om hun hadde vært sjalu. Man står på sitt mens man trygger partner, man er åpen og ærlig. Man gir ikke etter, men gjør hva man kan for at partner skal føle seg trygg til tross for at man gjør sitt. Mer enn det kan man ikke gjøre. Anonymkode: 0fa2a...bfa Hadde jeg vært en sjalu, kontrollerende og/eller paranoid person så hadde jeg sikkert funnet ut av alt dette ved første julebord. Er det ikke slik da, at de som sliter med sjalusi finner ut av alt sånt ganske kjapt. Jeg har bare tenkt, ja, da er det hans greie og sånn er det. Anonymkode: 52880...655 3 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå