Gå til innhold

Julebord med gutta, overrasket over å se at det ikke bare er gutta likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan jo bare tenke meg hvordan det hadde vært om jeg sa jeg skulle ut med jentene, så får han vite etterpå at det var en haug med mannfolk der. 

Anonymkode: 52880...655

Slutt å tenk deg til ting. Ta ansvar over ditt eget liv og hold han ansvarlig for det da for pokker. Du lar deg selv fremstå ganske tafatt og kuet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
KaraThrace skrev (Akkurat nå):

Slutt å tenk deg til ting. Ta ansvar over ditt eget liv og hold han ansvarlig for det da for pokker. Du lar deg selv fremstå ganske tafatt og kuet.

Beklager at jeg ikke har klart å endre livet mitt de siste timene siden jeg fant ut av dette. Jeg er verken tafatt eller kuet. 

• Liker 16
  • Hjerte 25
  • Nyttig 4
Skrevet
KaraThrace skrev (1 minutt siden):

Fyren er jo på jobb og svarer henne ikke, det er litt begrenset hva hun kan få til da. Lit fantasifult å hevde hun er kuet eller tafat, bare fordi mannen er oå jobb liksom....

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Screenshot_20241130_223340_Messages.thumb.jpg.f17301702077620c1936d189a573c7e8.jpg

Altså i alle disse årene har han ikke nevnt at det -vanligvis- er åpen fest etterpå. Han har løyet deg loddrett i ansiktet i nesten et tiår. Det er lett å skrive fra avstand at her er det kroken på døra, for all del, og jeg vet veldig godt av egen erfaring hvor vondt og vanskelig det er å droppe en man har (trodd i hvertfall at man har) bygget et liv sammen med. Men hvor empatiløs og lite grei er man når man faktisk med vilje utestenger sin egen partner fra sosialt liv, og hvorfor? Jeg kommer på noen få grunner, og ingen av dem er positive:/ TS, har du venner eller familie du kan være hos noen dager og evt snakke med noen, evt. noen av damene til kompisene du er venn med som kan gi mer innblikk i hva som skjer på disse festene?
Tror dessverre ikke du kan stole på å få sannhet fra han her.. han har jo ingen motforestillinger mot å lyve så det renner.

Anonymkode: a3ec2...499

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager at jeg ikke har klart å endre livet mitt de siste timene siden jeg fant ut av dette. Jeg er verken tafatt eller kuet. 

Du beklager nå overfor en vilt fremmed på nett fordi du ikke har klart å endre livet ditt de siste timene…. Tenk over det. Jeg ønsker ikke noe beklager. Du må jobbe med tankegangen din, selvfølelsen og at du faktisk er verdt så mye mer enn det her. Du lar en jævla dott av en mann ha så kontroll over DINE EGNE FØLELSER at du må lage en tråd på KG og snakke om alt du TROR kommer til å skje og alt han kanskje hadde tenkt, hva han ikke forstår og hva han ikke gjør. Ta kontroll.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I de 7 årene jeg har vært med samboer så har de hvert år et julebord for gutta. Forrige helg var intet unntak og hvert år får jeg til svar at det bare er for gutta. I år spurte barnet vårt hva pappa skulle, jo på julebord med gutta. Han forklarte igjen at det er bare oss voksne mannfolka som samles her.

Så til min store overraskelse får jeg se bilder fra kvelden. En haug med ukjente jenter..

I 7 år har jeg blitt nektet å være med og i 7 år har det alltid vært en haug med andre jenter med. Er ikke dette litt rart?

Hadde kastet han på dør.. Ugler i mosen. Om du ikke kan være med men en haug med andre jenter hvert år... utroskap lang vei...

Anonymkode: 175cb...b4f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså i alle disse årene har han ikke nevnt at det -vanligvis- er åpen fest etterpå. Han har løyet deg loddrett i ansiktet i nesten et tiår. Det er lett å skrive fra avstand at her er det kroken på døra, for all del, og jeg vet veldig godt av egen erfaring hvor vondt og vanskelig det er å droppe en man har (trodd i hvertfall at man har) bygget et liv sammen med. Men hvor empatiløs og lite grei er man når man faktisk med vilje utestenger sin egen partner fra sosialt liv, og hvorfor? Jeg kommer på noen få grunner, og ingen av dem er positive:/ TS, har du venner eller familie du kan være hos noen dager og evt snakke med noen, evt. noen av damene til kompisene du er venn med som kan gi mer innblikk i hva som skjer på disse festene?
Tror dessverre ikke du kan stole på å få sannhet fra han her.. han har jo ingen motforestillinger mot å lyve så det renner.

Anonymkode: a3ec2...499

Jeg regner med at hans venner er villig til å lyve for han og. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
KaraThrace skrev (1 minutt siden):

Du beklager nå overfor en vilt fremmed på nett fordi du ikke har klart å endre livet ditt de siste timene…. Tenk over det. Jeg ønsker ikke noe beklager. Du må jobbe med tankegangen din, selvfølelsen og at du faktisk er verdt så mye mer enn det her. Du lar en jævla dott av en mann ha så kontroll over DINE EGNE FØLELSER at du må lage en tråd på KG og snakke om alt du TROR kommer til å skje og alt han kanskje hadde tenkt, hva han ikke forstår og hva han ikke gjør. Ta kontroll.

Du forsto ikke ironi noe særlig du? 

Jeg syns det er fint å løsne tanker fra hodet med å skrive her inne. Få flere perspektiv på saken og du står helt fritt til å være her inne du også. 

• Liker 36
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da er det sikkert det samme med turer og festligheter med jobben. En gang har jeg fått bli med, resten har jeg blitt holdt utenfor. Det var vist ikke med følge, neida, han har spurt, bla bla bla. Den ene gangen jeg ble med gikk over all forventning, jeg fikk to nye venninner. 

Hadde forstått det om det bare var drama..

Det er jo drama. Det er bare han som lager det ved å juge og holde deg utenfor. Får skikkelig vondt.

Anonymkode: 0fa2a...bfa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De er hos en av gutta hvert år. Ikke rundt forbi på hytter. 

Høres ut som han bevisst har løyet om det da. Å egentlig tatt en ganske stor sjanse på at du kom til å finne det ut . Siden du kjenner gutta , og damene deres . Så hadde det jo vært veldig fort gjort at de hadde forsnakket seg til deg.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Gutta som i venner. Ikke jobb. 

Hvis ikke dama er vennen din, har du et problem.

Anonymkode: 0fa2a...bfa

Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Høres ut som han bevisst har løyet om det da. Å egentlig tatt en ganske stor sjanse på at du kom til å finne det ut . Siden du kjenner gutta , og damene deres . Så hadde det jo vært veldig fort gjort at de hadde forsnakket seg til deg.

Alt funker mens det funker, kanskje sånn han har tenkt. Kanskje snakket med de som er der om å holde meg utenfor. Hva vet jeg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant nettopp ut av det, han er på jobb frem til mandag. Sendte melding og spurte, fikk svar at festen etter middag er for alle. Skrev tilbake at det er trist at jeg er holdt utenfor i så mange år og at jeg er den siste som får vite dette. Ikke fått svar etterpå..

Hadde blitt så forbanna. Han vet han har fucka opp.
Heve han på dør ut.  

Anonymkode: b7482...88b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har lagt inn bevis til deg. 

Nå ser jo ikke vi hvem/hvordan de meldingene er skrevet, men det var igjen ( som jeg sa sykt spesielt). Det blir ikke en open party uten videre, da er enten disse damene : kjøpt og betalt, sugardating etc eller venninner av kompiser, så hvis ikke dette er troll så er din samboer en drittsekk. Da vet du det å kan begynne pakkingen👏🏽

Anonymkode: b9d94...857

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde kastet han på dør.. Ugler i mosen. Om du ikke kan være med men en haug med andre jenter hvert år... utroskap lang vei...

Anonymkode: 175cb...b4f

Utroskap var ikke det første jeg tenkte men et faktisk like ille alternativ hadde vært om han var flau over hemne

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå ser jo ikke vi hvem/hvordan de meldingene er skrevet, men det var igjen ( som jeg sa sykt spesielt). Det blir ikke en open party uten videre, da er enten disse damene : kjøpt og betalt, sugardating etc eller venninner av kompiser, så hvis ikke dette er troll så er din samboer en drittsekk. Da vet du det å kan begynne pakkingen👏🏽

Jeg troller ikke. Jeg kan ikke bevise dette noe bedre. Jeg så at noen kamerater hadde med dama si, men også ukjente jenter. Åpen fest vil jo si at resten av vennekretsen i området har fått beskjed på forhånd at her er det fest, bare å komme. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt funker mens det funker, kanskje sånn han har tenkt. Kanskje snakket med de som er der om å holde meg utenfor. Hva vet jeg. 

Føler med deg . Kanskje han er av sorten som vil ha i pose og sekk . Hva med deg , får du gå på veninne -julebord / fester alene ? Eller er det egne regler for han? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg troller ikke. Jeg kan ikke bevise dette noe bedre. Jeg så at noen kamerater hadde med dama si, men også ukjente jenter. Åpen fest vil jo si at resten av vennekretsen i området har fått beskjed på forhånd at her er det fest, bare å komme. 

Da er det nok noen damer av kompiser + venninner av disse damene. Isåfall vil jeg kalle dette emosjonell utroskap. Om han er fysisk utro vil jeg gjerne kanskje anta og,men verst er det emosjonelle. Den mannen hadde ikke vært min mann i morgen for å si det slik. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Føler med deg . Kanskje han er av sorten som vil ha i pose og sekk . Hva med deg , får du gå på veninne -julebord / fester alene ? Eller er det egne regler for han? 

Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. 

To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. 

Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. 

• Liker 1
  • Hjerte 23
Skrevet

Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. 

To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. 

Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. 

Han høres ut som å sette egne behov foran dine . Vær litt obs på det fremover . Veldig feigt av han å bare slutte å svare . Lukter litt svidd av hele opplegget spør du meg . 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...