BobbySocks Skrevet 30. november 2024 #21 Skrevet 30. november 2024 Men er du sikker på at det har vært damer med hvert år? I såfall kan han pakke eskene sine å flytte hjem til mor. Løgn er en uting. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #22 Skrevet 30. november 2024 Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): Gutta på jobb, eller gutter som er venner? Jeg forstår du blir lei deg, det høres jo veldig slemt og merkelig ut. Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd desvere, for meg hadde det gjort det vanskelig å stole på han. Så håper han beklager og er instil på å jobbe for å gjenoprete tillit. Du fortjener bedre en at han lyger til deg på denne måten! Uanset om det skulle være en forklaring på hvorfor han ikke vil ha deg der, så er han feig som lyger til deg!!! Hvor lei seg er han, og hvor mange år er han villig til å jobbe for å gjenopprette tillit, når han har løyet i 7 ÅR?! Han har tydeligvis ingen skrupler, og hadde garantert holdt TS ute i 7 år til, hun måtte finne ut av det her på egenhånd. Anonymkode: a3ec2...499 12 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #23 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Au! Jeg skjønner godt at du blir lei deg, det hadde jeg blitt også! Synes han er feig og kjip som ikke svarer når du konfronterer ham med det. Ikke la dette gå når du treffer han igjen, tenker at dette bør føre til en ordentlig prat om forholdet deres. Anonymkode: e9869...9b8 Kjenner jeg han rett så er han stille frem til han er hjemme fra jobb. Så kommer han til å stå på sitt med at jeg husker feil. Jeg har veldig god hukommelse som ikke svikter. Jeg hadde jo ikke blitt så trist om jeg visste det her. Jeg har jo til og med spurt om å få være med og får nei og forklaringen hvert år. Så når jeg står på mitt begynner krangelen. Så kommer det noe fra han om "jaja, jeg tar alltid feil, jeg trodde du visste, jeg kan ikke noe for.." Anonymkode: 52880...655 5 22
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #24 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lei seg er han, og hvor mange år er han villig til å jobbe for å gjenopprette tillit, når han har løyet i 7 ÅR?! Han har tydeligvis ingen skrupler, og hadde garantert holdt TS ute i 7 år til, hun måtte finne ut av det her på egenhånd. Anonymkode: a3ec2...499 Da er det sikkert det samme med turer og festligheter med jobben. En gang har jeg fått bli med, resten har jeg blitt holdt utenfor. Det var vist ikke med følge, neida, han har spurt, bla bla bla. Den ene gangen jeg ble med gikk over all forventning, jeg fikk to nye venninner. Hadde forstått det om det bare var drama.. Anonymkode: 52880...655 2 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #25 Skrevet 30. november 2024 BobbySocks skrev (6 minutter siden): Men er du sikker på at det har vært damer med hvert år? I såfall kan han pakke eskene sine å flytte hjem til mor. Løgn er en uting. Han svarte kun på første sms med at festen etter er for alle. Når jeg skrev igjen at jeg ble trist for å bli holdt utenfor så svarer han ikke mer. Anonymkode: 52880...655 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #26 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner jeg han rett så er han stille frem til han er hjemme fra jobb. Så kommer han til å stå på sitt med at jeg husker feil. Jeg har veldig god hukommelse som ikke svikter. Jeg hadde jo ikke blitt så trist om jeg visste det her. Jeg har jo til og med spurt om å få være med og får nei og forklaringen hvert år. Så når jeg står på mitt begynner krangelen. Så kommer det noe fra han om "jaja, jeg tar alltid feil, jeg trodde du visste, jeg kan ikke noe for.." Anonymkode: 52880...655 Hvorfor er du sammen med en så manipulativ dott? Anonymkode: 738ff...cb3 42 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #27 Skrevet 30. november 2024 Det var starten på slutten her. "julebord kun for ansatte. Ingen partner er med" Uka etter fikk jeg se bilde. Kun min mann uten partner. Resten var der som par. Dvs jeg ble sur. Sa ingenting. Ble brudd etterhvert. Og sa type "forresten..fikk se bilde fra julebordet" Anonymkode: ff37f...fa7 14 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #28 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var starten på slutten her. "julebord kun for ansatte. Ingen partner er med" Uka etter fikk jeg se bilde. Kun min mann uten partner. Resten var der som par. Dvs jeg ble sur. Sa ingenting. Ble brudd etterhvert. Og sa type "forresten..fikk se bilde fra julebordet" Anonymkode: ff37f...fa7 Hva svarte han på det? Anonymkode: 52880...655
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #29 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er du sammen med en så manipulativ dott? Anonymkode: 738ff...cb3 Jeg har nok ikke funnet sannheten før nå. Anonymkode: 52880...655 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #30 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva svarte han på det? Anonymkode: 52880...655 Han ble sjokkert over at jeg viste om løynen og de andre løynene. (Hva jeg så av ansiktet) Han hadde ikke noe å svare på det, annet enn lang i maska. Anonymkode: ff37f...fa7 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #31 Skrevet 30. november 2024 Han svarer ikke, han tar ikke kontakt, han velger nå å ikke ordne opp, han velger å overse når jeg er trist. Så viktig var jeg.. Anonymkode: 52880...655 6 27
Tradegy Skrevet 30. november 2024 #32 Skrevet 30. november 2024 Er dere en god match på fest, eller har dere noe erfaringer med krangling i fylla? Noen par egner seg bare ikke til å feste sammen. Da skjønner jeg at han ønsker å dra uten partner. Men å bevisst lyve om at det kun er gutta, hvis det ikke er tilfelle, er uansett ikke greit. La han få sove på det til i morgen. Om en melding skal bety noe, bør den være gjennomtenkt og ikke skrevet i affekt ❤️ 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #33 Skrevet 30. november 2024 Tradegy skrev (1 minutt siden): Er dere en god match på fest, eller har dere noe erfaringer med krangling i fylla? Noen par egner seg bare ikke til å feste sammen. Da skjønner jeg at han ønsker å dra uten partner. Men å bevisst lyve om at det kun er gutta, hvis det ikke er tilfelle, er uansett ikke greit. La han få sove på det til i morgen. Om en melding skal bety noe, bør den være gjennomtenkt og ikke skrevet i affekt ❤️ Om vi hadde kranglet på fest så kunne han likevel vært ærlig. Og han kunne ha sagt at han ønsker å dra alene pga problemer. Hvorfor skal han skrive i affekt for å ha blitt tatt i en så lang løgn? Burde man ikke legge seg langflat med en forklaring? Anonymkode: 52880...655 20 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #34 Skrevet 30. november 2024 Pippi Lotta skrev (24 minutter siden): Gutta på jobb, eller gutter som er venner? Jeg forstår du blir lei deg, det høres jo veldig slemt og merkelig ut. Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd desvere, for meg hadde det gjort det vanskelig å stole på han. Så håper han beklager og er instil på å jobbe for å gjenoprete tillit. Du fortjener bedre en at han lyger til deg på denne måten! Uanset om det skulle være en forklaring på hvorfor han ikke vil ha deg der, så er han feig som lyger til deg!!! Gutta som i venner. Ikke jobb. Anonymkode: 52880...655 1 6
Maleficenta Skrevet 30. november 2024 #35 Skrevet 30. november 2024 Ts når han kommer hjem konfronterer du på nytt. Om han ikke kommer med en plausibel forklaring og en beklagelse men kommer med unnskyldninger og flere løgner, så får du begynne å tenke brudd . 7 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #36 Skrevet 30. november 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ts når han kommer hjem konfronterer du på nytt. Om han ikke kommer med en plausibel forklaring og en beklagelse men kommer med unnskyldninger og flere løgner, så får du begynne å tenke brudd . Det gjør jeg allerede. Og jeg tenker "hva mer er det jeg ikke vet. Burde jeg ta en sjekk med kjønnssykdommer.." Anonymkode: 52880...655 2 8 1
Maleficenta Skrevet 30. november 2024 #37 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg allerede. Og jeg tenker "hva mer er det jeg ikke vet. Burde jeg ta en sjekk med kjønnssykdommer.." Anonymkode: 52880...655 Hadde sikkert ikke vært dumt å sjekka.... Da vet du iallefall hva du skal gjøre om det viser seg at du er smitta med noe... 5 1 2
KaraThrace Skrevet 30. november 2024 #38 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han svarer ikke, han tar ikke kontakt, han velger nå å ikke ordne opp, han velger å overse når jeg er trist. Så viktig var jeg.. Anonymkode: 52880...655 Kanskje du må kommunisere hvor viktig dette faktisk er for deg, hvor sårende dette er? Han er mann, og tydeligvis en dott av en mann. Han tenkte sikkert «Trist over å bli holdt utenfor..? Herregud, nå må hun gi seg…» og venter på at du skal komme ned fra følelsene dine. Fortell han tydelig og klart hva som venter på ham når han kommer hjem, sånn at du FAKTISK kan kvinne deg opp og forlate den mosedotten om han ikke verdsetter følelsene dine denne gangen heller. Du sier selv at du veit hva som kommer til å skje når han kommer hjem, hvor faens trist er ikke det??! «Du har ikke tatt initiativ til å snakke mer om dette, men du skal vite at jeg syns det er jævlig gjort. Det er jævlig gjort å lowkey lyve for meg i 7 fuckings år fordi du heller vil feste alene, men det er nesten enda mer jævlig at du bare ignorerer meg når jeg tar det opp med deg. Jeg har sett bildene, og jeg veit at du har sagt til meg hvert år at det kun er guttejulebord. Du har aldri sagt til meg at det er åpent for å være med etter selve julebordet. Å ville feste alene er helt ok, men å lyve og så ignorere når du er busta?? Du har mye å jobbe med nå, og dette går ikke over av seg selv. Vi får prate mer når du kommer hjem, og jeg orker ikke diskutere hva du har eller ikke har sagt de tidligere årene. Du får eie det du selv har gjort.» 15 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #39 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trolle innlegg. Sier seg selv😆 Anonymkode: b9d94...857 Anonymkode: 52880...655 2 13 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #40 Skrevet 30. november 2024 KaraThrace skrev (Akkurat nå): Kanskje du må kommunisere hvor viktig dette faktisk er for deg, hvor sårende dette er? Han er mann, og tydeligvis en dott av en mann. Han tenkte sikkert «Trist over å bli holdt utenfor..? Herregud, nå må hun gi seg…» og venter på at du skal komme ned fra følelsene dine. Fortell han tydelig og klart hva som venter på ham når han kommer hjem, sånn at du FAKTISK kan kvinne deg opp og forlate den mosedotten om han ikke verdsetter følelsene dine denne gangen heller. Du sier selv at du veit hva som kommer til å skje når han kommer hjem, hvor faens trist er ikke det??! «Du har ikke tatt initiativ til å snakke mer om dette, men du skal vite at jeg syns det er jævlig gjort. Det er jævlig gjort å lowkey lyve for meg i 7 fuckings år fordi du heller vil feste alene, men det er nesten enda mer jævlig at du bare ignorerer meg når jeg tar det opp med deg. Jeg har sett bildene, og jeg veit at du har sagt til meg hvert år at det kun er guttejulebord. Du har aldri sagt til meg at det er åpent for å være med etter selve julebordet. Å ville feste alene er helt ok, men å lyve og så ignorere når du er busta?? Du har mye å jobbe med nå, og dette går ikke over av seg selv. Vi får prate mer når du kommer hjem, og jeg orker ikke diskutere hva du har eller ikke har sagt de tidligere årene. Du får eie det du selv har gjort.» Jeg kan jo bare tenke meg hvordan det hadde vært om jeg sa jeg skulle ut med jentene, så får han vite etterpå at det var en haug med mannfolk der. Anonymkode: 52880...655 11 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå