Gå til innhold

Julebord med gutta, overrasket over å se at det ikke bare er gutta likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, jeg har ikke pratet med han. 

Anonymkode: 52880...655

Hvorfor ringer du han ikke? Du klager men gjør ikke akkurat mye med det selv heller.

Anonymkode: 3a07c...674

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er jo ikke alenetid med gutta, for det er jo masse andre damer der. Det er jo hele poenget. De andre mennenes kjærester og damer blir invitert

Anonymkode: 2c2a6...68a

Eller "en haug med ukjente damer" som det stod i HI. Som ikke var så ukjente likevel...

TS har vært på fest med dem før, i dette huset. Et bilde viser at noen av damene til "gutta" var med på festen etter at "gutta" hadde spist. Hvordan damene har kommet, om de var invitert, om de kom av egen fri vilje, se det sier soga ingenting om.

Hvorvidt dette er en misforståelse, om mannen bevisst hadde utelatt henne, og konspirert med de andre felles vennene og damene, for å holde TS unna, eller om damene til de andre mennene ble invitert av verten/vertinnen, eller kom av egen fri vilje, og om det var slik at mannen og x antall andre kompiser fortsatt holdt damene sine unna, det vet vi jo ikke.

Tråden følger samme mønster som mange andre, det drypper litt info litt etter hvert, og så er ikke ting så svart/hvitt som HI kan gi inntrykk av.

Anonymkode: 8bfd8...e02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tipper han liker best å feste alene uten deg og lyver så det renner av ham. Jeg antar han har sagt til de andre at du enten ikke er iform eller ikke fikk tak i barnevakt. Kan være derfor de andre damene ikke har etterlyst deg. 

Om man vil feste uten partner, ja det kan da være greit det, men i dette tilfellet er det manipulasjon og løgner som er problemet. 

Noen her stiller seg skeptisk til ts, og det skjønner jeg ikke, for ut ifra det hun skriver så synes jeg det virker oppriktig. Denne dama er blitt lurt og holdt utenfor av partneren sin og det er fryktelig dårlig gjort! 

Jeg hadde ikke vært nådig mot denne type oppførselen altså. Ville ordnet barnevakt til tidspunktet fyren kommer hjem fra jobb slik at det går an å få ordentlig diskusjon uten at det går utover barnet. Regner med dette blir opphetet 😳

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvor ble ts av?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor ble ts av?

TS svarte nettopp? I innlegg 207.

Anonymkode: e1e4e...f8d

• Liker 3
Skrevet

Løgner og gaslighting. For en lite trivelig type. Det der hadde ikke jeg orket!

Anonymkode: e1e4e...f8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje ts ikke er interessert i å brette ut mer av privatlivet sitt her.

Anonymkode: cb8fe...c9c

Det kan godt være, og det er fullt lovlig. 

Anonymkode: b1533...a87

• Nyttig 1
Skrevet

Nei for en kvinne skal bare akseptere å bli behandlet dårlig og å være ulykkelig, og gi barna elendige eksempler på hvordan et forhold skal være. Det er HAN som bryter opp familien ved å oppfører seg dårlig mot sine barns mor.

Anonymkode: 2c2a6...68a

Kg hyler veldig raskt om og bryte opp. Helt enig i at man ikke bryter opp på grunn av et julebord, spesielt ikke før man har oversikt over som faktisk skjedde. Ja, hvis man blir behandlet dårlig og er ulykkelig så tenker man gjerne gjennom det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kg hyler veldig raskt om og bryte opp. Helt enig i at man ikke bryter opp på grunn av et julebord, spesielt ikke før man har oversikt over som faktisk skjedde. Ja, hvis man blir behandlet dårlig og er ulykkelig så tenker man gjerne gjennom det. 

Hun bryter i så fall opp på grunn av syv år med løgner, ikke et julebord. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og gaslighting. 

Det danner seg jo et bilde et bilde av hvilken taktikk denne samboeren bruker, når det "plutselig" er fest og han forteller det samme dag slik at de ikke rekker å skaffe barnevakt for at TS kan bli med og han reagerer med flere dagers taushet om han føler seg kritisert. Og alt skal spilles over til at det er TS sin skyld at det blir slik, for han har jo ikke gjort noe galt. 

Anonymkode: 87492...9d5

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo gjerne sånn tulle tråder dør ut, mangler sammenheng bog logikk og ts forsvinner. Det er jo lov og spørre da, kanskje ts kommer tilbake og har funnet ut mer. 

Men herregud. Hvis hun skal vurdere å bryte med en mann hun har barn med, så kanskje hun har litt annet å tenke på og gjøre. Ærlig talt.

Anonymkode: 0fa2a...bfa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke vær så usikker.

Anonymkode: a0d75...f30

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kvinner må snart lære seg at menn har et sterkt biologisk behov. Alle attraktive menn har litt «action» på sida, så lenge vi kommer hjem bør de nikke og smile pent..

Anonymkode: e8c27...f1c

Haha… Du tror dette er så «tøft» å skrive, mens eneste du gjør er faktisk å kalle menn litt tilbakestående. Ligger litt bak i utviklinga i forhold til kvinner og blir fortsatt styrt av dyriske instinkter.

Du tenker «jeg er så tøff» og vi damer tenker «er det mulig å være så dum».

Anonymkode: aa011...811

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha… Du tror dette er så «tøft» å skrive, mens eneste du gjør er faktisk å kalle menn litt tilbakestående. Ligger litt bak i utviklinga i forhold til kvinner og blir fortsatt styrt av dyriske instinkter.

Tviler på at denne typen her har dame.. og at han skriver «attraktive menn» ja ja😂😂 neandertaler tenker jeg vi kaller han.

Anonymkode: 68477...0db

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Men herregud. Hvis hun skal vurdere å bryte med en mann hun har barn med, så kanskje hun har litt annet å tenke på og gjøre. Ærlig talt.

Anonymkode: 0fa2a...bfa

Ja, det har hun sikkert. Uten at jeg skjønte sammenhengen. 

Skrevet

Ja.. så det er bekreftet? Og slå opp på grunn av 7 år med løgner var der vel ingen som sa noe på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han sier ofte at jeg bør komme meg ut oftere, men så sørger han senere for at det ikke passer pga hans planer. Han sier han er bekymret for at jeg skal dra på byen med venninner/uten han, fordi jeg er jente så kan jeg bli utsatt for vonde ting, mener han. 

To ganger da jeg har dratt ut har han vært fra seg av bekymring. Begge gangene ender med at jeg har reist hjem. Han mener at det var fordi vi hadde problemer i forholdet. 

Fylla og byen er generelt ikke så viktig for meg lengre, men slike arrangementer hadde vært morsomt for meg også. 

Ut fra det du skriver her, virker det nesten som han er mer opptatt av å skjerme deg mot andre menn, enn av å treffe andre damer.

Har ikke lest videre i tråden da, skal gjøre det nå :) 

Anonymkode: f6a0f...3f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han kommer ikke til å slite med å gjenoppbygge noe tillit. Jeg antar at han ikke kommer til å legge seg flat eller prøve å ordne opp. Han kommer derimot til å beskylde meg for å huske feil. Så han kommer til å spille dummere enn jeg er i stand til. Det er tross alt en fyr som aldri har sagt unnskyld før.

Jeg ser at det er et par timer siden han var aktiv på fb, men ikke noe svar til meg. 

Ut fra måten du beskriver han i denne tråden, virker det som om dette var en slags dråpe som fikk det hele til å renne over…eller, nei, som et slags luktesalt som fikk deg til å bråvåkne og innse hvordan du egentlig har det.

Altså at det ikke egentlig er hemmeligholdet rundt julebordet som er problemet i deres forhold - og som dere garantert hadde kommet over hvis dere hadde et trygt og godt forhold - men snarere at det var det som skulle til før du forteller om hvordan det egentlig er fatt.

Sier ikke nå at du virker klar for å gå.

Hadde du vært det, da hadde du nok ikke sittet og håpet på melding sent på natten…

(skal gå tilbake og lese videre :) )

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ofte de samme mennene som har et «biologisk « behov for å kontrollere sin kvinne , å holde henne hjemme. Nettopp fordi de vet hvordan de selv er ute .. å på seg selv kjenner man andre 😆

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den beste "hevnen" er faktisk å sørge for at den andre parten ikke forstår at det er hevn. For da har ikke partneren en knagg å henge dette på, men sitter igjen som et spørsmålstegn, uten å forstå hva som egentlig skjer. 

Anonymkode: 4ebaf...2a8

Sleipt :leselusa:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...