Gå til innhold

Julebord med gutta, overrasket over å se at det ikke bare er gutta likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

I de 7 årene jeg har vært med samboer så har de hvert år et julebord for gutta. Forrige helg var intet unntak og hvert år får jeg til svar at det bare er for gutta. I år spurte barnet vårt hva pappa skulle, jo på julebord med gutta. Han forklarte igjen at det er bare oss voksne mannfolka som samles her.

Så til min store overraskelse får jeg se bilder fra kvelden. En haug med ukjente jenter..

I 7 år har jeg blitt nektet å være med og i 7 år har det alltid vært en haug med andre jenter med. Er ikke dette litt rart?

Anonymkode: 52880...655

Regner med han er utro.

Anonymkode: 92833...f4e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts er vel av de vanlige alkoholkonservative kg-damene og da vil han ikke ha henne med. Han ønsker å drikke og feste uten henne som festbrems som ødelegger moroa for ham. 

Anonymkode: 52a2c...e63

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Neida, du er sikkert ikke en ufin person. En mer generell grunn til og ikke invitere noen uten det trenger være tilfelle her. 
hva sier fruen til verten ? Vertinnen ? Jeg hadde spurt henne. Selvom dere ikke har blitt « en gjeng « på grunn av utskiftninger av damer, er vel hun du snakker med daglig en venninne av deg? Trodde hun mannen din hadde invitert deg med? Hvor fikk du bildene fra? Hvis du vanligvis blir invitert med og alle har det gøy, er det jo rart de andre ikke har etterlyst deg. 
er du sikker på at det har vært likt i 7 år, i såfall har jo vertinnen indirekte løyet til deg i 7 år. Og dere snakker sammen hver dag. 

Anonymkode: b1533...a87

Gode spørsmål for å finne ut litt mer om dette før man dømmer noen nord og ned.

Anonymkode: 8bfd8...e02

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts er vel av de vanlige alkoholkonservative kg-damene og da vil han ikke ha henne med. Han ønsker å drikke og feste uten henne som festbrems som ødelegger moroa for ham. 

Anonymkode: 52a2c...e63

Nei. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at TS har fått åpnet øynene sine og oppdaget hvilken mann hun har delt hus og seng med i årevis. 
Alt dette pga en tilfeldig opplysning om hva samboeren  har holdt skjult for TS. 
Det eneste jeg kan si er at vi andre som har skilt oss fra manipulerende partnere har fått et bedre liv, men det blir en overgangsperiode som krever at en retter ryggraden sin og begynner å stole på seg selv. 
Lykke til TS!  Prøv å ta vare på deg selv og barnet , og gjør de rette valgene ❤️

Anonymkode: 60e08...e7e

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Regner med han er utro.

Anonymkode: 92833...f4e

Hvorfor det? På fest med felles kjente hvor det blir tatt bilder? Hadde det ikke vært lettere og møttes på et hotellrom eller noe? Er hun venninnen som ts snakker med hver dag den som dekker over da? Med hjelp fra resten av selskapet ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor det? På fest med felles kjente hvor det blir tatt bilder? Hadde det ikke vært lettere og møttes på et hotellrom eller noe? Er hun venninnen som ts snakker med hver dag den som dekker over da? Med hjelp fra resten av selskapet ? 

De fleste utroskap skjer jo på den måten, ikke på en mer utspekulert og kalkulert måte som du beskriver.

Anonymkode: e8c27...f1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tenker at TS har fått åpnet øynene sine og oppdaget hvilken mann hun har delt hus og seng med i årevis. 
Alt dette pga en tilfeldig opplysning om hva samboeren  har holdt skjult for TS. 
Det eneste jeg kan si er at vi andre som har skilt oss fra manipulerende partnere har fått et bedre liv, men det blir en overgangsperiode som krever at en retter ryggraden sin og begynner å stole på seg selv. 
Lykke til TS!  Prøv å ta vare på deg selv og barnet , og gjør de rette valgene ❤️

Her er det jo en hel gjeng med mennesker involvert? Ja, mulig partneren er manipulerende, men hva med resten ? Har han sagt til de andre at hun har hatt omgangssyke og dessverre ikke kunne være med dette året i 7 år? Og hva med kona til verten, som hun snakker med daglig , hun har ikke lurt på hvorfor hun ikke har vært med i 7 år? 

jeg henger virkelig ikke med på tankegangen til kg her. Det er så mye som skurrer. For mange år siden hadde jeg en samboer som dro på fest uten meg når jeg var syk, og han klina med ei annen. Jeg fikk vite det av vitner samme natt. Her har hele vennegjengen , inkludert hun ts snakker med daglig , løyet og dekket over for den manipulerende utro mannen i 7 år? Og hvor kom bildene fra? Om det ikke er trolling  har ts et større problem enn bare mannen, om det ikke er en god forklaring, eller om dette var første året de andre damene var med og det har skjedd i 7 år. Hva pokker er greia med kona til verten som snakker med ts hver dag, og har holdt julebord skjult i 7 år? Og resten av vennegjengen med damer på utskift? Har de alle ledd godt inni seg av ts som i 7 år har trodd bare mennene var på julebord , imens alle var der bortsett fra henne ? 

• Liker 5
Skrevet

Har du snakket ut med han nå ts?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er det jo en hel gjeng med mennesker involvert? Ja, mulig partneren er manipulerende, men hva med resten ? Har han sagt til de andre at hun har hatt omgangssyke og dessverre ikke kunne være med dette året i 7 år? Og hva med kona til verten, som hun snakker med daglig , hun har ikke lurt på hvorfor hun ikke har vært med i 7 år? 

jeg henger virkelig ikke med på tankegangen til kg her. Det er så mye som skurrer. For mange år siden hadde jeg en samboer som dro på fest uten meg når jeg var syk, og han klina med ei annen. Jeg fikk vite det av vitner samme natt. Her har hele vennegjengen , inkludert hun ts snakker med daglig , løyet og dekket over for den manipulerende utro mannen i 7 år? Og hvor kom bildene fra? Om det ikke er trolling  har ts et større problem enn bare mannen, om det ikke er en god forklaring, eller om dette var første året de andre damene var med og det har skjedd i 7 år. Hva pokker er greia med kona til verten som snakker med ts hver dag, og har holdt julebord skjult i 7 år? Og resten av vennegjengen med damer på utskift? Har de alle ledd godt inni seg av ts som i 7 år har trodd bare mennene var på julebord , imens alle var der bortsett fra henne ? 

Hvem vet hvilke unnskyldninger og forklaringer de involverte har dekket seg bak? 
Poenget er at det sikkert er andre som ikke har hatt med partner og da har det blitt et sånn 50/50 opplegg med valgfritt ønske om følge. 
Ikke sikkert at TS har gitt alle opplysninger om bakgrunnen til at hun ikke har fulgt med i timen. 
Uansett, å bo sammen med et menneske som ikke unner partneren sin å bli behandlet likeverdig er nedverdigende 

• Nyttig 1
Skrevet
got2go skrev (5 minutter siden):

Har du snakket ut med han nå ts?

Du vet at man ikke har plikt til å komme med tilbakemelding?

Anonymkode: cb8fe...c9c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste utroskap skjer jo på den måten, ikke på en mer utspekulert og kalkulert måte som du beskriver.

Anonymkode: e8c27...f1c

I 7 år? De fleste utroskap skjer ved at alle unntatt en blir invitert på julebord? Hvert år? Og i år var noen uheldige og ta bilder etter og ha dekket over i 7 år? 
Det er da mye mer utspekulert og kalkulert, og det er mange involvert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fullstendig klar over det. Men det er vel lov å spørre fordet?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Koster ingenting å delta på fest i privat hus. 

Da blir det desto dyrere for vertskapet 😅 mye mulig det er spleising, men jo noen må betale dobbelt så mye for 1 som for 2 uansett hvor det holdes. Haha, bare invitere med masse folk , koster ingenting og spise og drikke på fest i privat hus 🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem vet hvilke unnskyldninger og forklaringer de involverte har dekket seg bak? 
Poenget er at det sikkert er andre som ikke har hatt med partner og da har det blitt et sånn 50/50 opplegg med valgfritt ønske om følge. 
Ikke sikkert at TS har gitt alle opplysninger om bakgrunnen til at hun ikke har fulgt med i timen. 
Uansett, å bo sammen med et menneske som ikke unner partneren sin å bli behandlet likeverdig er nedverdigende 

Det er nok en del opplysninger som er unnlatt ja. 
nei, ts er jo den som kan finne ut av hvilke unnskyldninger og forklaringer de involverte har dekket seg bak. Kan absolutt være slik at det er valgfritt og ha med partner, synes allikevel det er rart at det ikke har kommet fram før. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo gjerne sånn tulle tråder dør ut, mangler sammenheng bog logikk og ts forsvinner. Det er jo lov og spørre da, kanskje ts kommer tilbake og har funnet ut mer. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har ikke pratet med han. 

• Hjerte 9
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du har vel ikke seriøst tenkt til å bryte opp familien bare fordi mannen er alene på julebord uten deg? Da må du seriøst vokse opp.

Anonymkode: 95a1c...750

Nei for en kvinne skal bare akseptere å bli behandlet dårlig og å være ulykkelig, og gi barna elendige eksempler på hvordan et forhold skal være. Det er HAN som bryter opp familien ved å oppfører seg dårlig mot sine barns mor.

Anonymkode: 2c2a6...68a

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo gjerne sånn tulle tråder dør ut, mangler sammenheng bog logikk og ts forsvinner. Det er jo lov og spørre da, kanskje ts kommer tilbake og har funnet ut mer. 

Kanskje ts ikke er interessert i å brette ut mer av privatlivet sitt her.

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann har også guttas julebord med byen etterpå, og da kan hvem som helst dukke opp. Jeg har ikke lyst til å bare joine festen klokka tolv når de er mette og fulle, men har heller ikke blitt invitert til det. Tror de synes det er fint med litt alenetid med gutta. 

Anonymkode: bd69f...940

Men det er jo ikke alenetid med gutta, for det er jo masse andre damer der. Det er jo hele poenget. De andre mennenes kjærester og damer blir invitert

Anonymkode: 2c2a6...68a

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...