Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 Populært innlegg #1 Skrevet 30. november 2024 I de 7 årene jeg har vært med samboer så har de hvert år et julebord for gutta. Forrige helg var intet unntak og hvert år får jeg til svar at det bare er for gutta. I år spurte barnet vårt hva pappa skulle, jo på julebord med gutta. Han forklarte igjen at det er bare oss voksne mannfolka som samles her. Så til min store overraskelse får jeg se bilder fra kvelden. En haug med ukjente jenter.. I 7 år har jeg blitt nektet å være med og i 7 år har det alltid vært en haug med andre jenter med. Er ikke dette litt rart? Anonymkode: 52880...655 11 35 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 30. november 2024 Jo, dette er rart. Hvem er de andre kvinnene? Anonymkode: c5ae1...9e3 52 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 Ja, har de andre med seg partnerne sine? Eller er dette en haug med ukjente single kvinner? Og hvorfor spør du kvinneguiden i stedet for partneren din om dette? Anonymkode: 0af9a...f81 37 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 Skuffende. Hadde spurt om det var chicks with dicks, siden det er julebord for gutta. Anonymkode: 7d271...eca 29 2 11
Pippi Lotta Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 Det hlres jo veldig mistenkelig ut! Hva sa manen når du spurte han? Jeg tenker du bør blir invitert neste år. 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 Kjenner du vennene hans? Og damene deres? Ser du på bildene om det er damene til kompisene hans? Anonymkode: e056e...259 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Skrevet 30. november 2024 Da hadde jeg sakt at vi skal stelle i stand fest og middag her hjemme og at han skal be alle disse fra julebordet på fest hjem til oss. Om han nekter å invitere dem hadde jeg startet å planlegge bruddet... Anonymkode: 3bf88...36a 8 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 Populært innlegg #8 Skrevet 30. november 2024 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Det hlres jo veldig mistenkelig ut! Hva sa manen når du spurte han? Jeg tenker du bør blir invitert neste år. Jeg fant nettopp ut av det, han er på jobb frem til mandag. Sendte melding og spurte, fikk svar at festen etter middag er for alle. Skrev tilbake at det er trist at jeg er holdt utenfor i så mange år og at jeg er den siste som får vite dette. Ikke fått svar etterpå.. Anonymkode: 52880...655 19 69
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, har de andre med seg partnerne sine? Eller er dette en haug med ukjente single kvinner? Og hvorfor spør du kvinneguiden i stedet for partneren din om dette? Anonymkode: 0af9a...f81 Jeg kjenner kameratene sine damer, så flere av de der, men også ukjente ansikt. Anonymkode: 52880...655 1 17
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fant nettopp ut av det, han er på jobb frem til mandag. Sendte melding og spurte, fikk svar at festen etter middag er for alle. Skrev tilbake at det er trist at jeg er holdt utenfor i så mange år og at jeg er den siste som får vite dette. Ikke fått svar etterpå.. Anonymkode: 52880...655 Er det et jobbjulebord da? Det blir jo annerledes. Anonymkode: ebdb6...b80 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Skrevet 30. november 2024 Har en bekjent som også har julebord med gutta hvert år. De drar på hytter rundt omkring. Hvert år ber de damer fra nabohytter inn til seg som de fester med, bader nakne med og har sex med. Så jadda. Disse gutte juleborda kan være så mangt. Anonymkode: 1bd19...bd7 13 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner kameratene sine damer, så flere av de der, men også ukjente ansikt. Anonymkode: 52880...655 Dette er så veldig ikke greit! Hvorfor har han skjult for deg at damene får lov å komme til festen? Her må du få han til å snakke. Men prøv å snakke med ham om hvorfor han synes det er vanskelig at du er med, noen ganger kan det faktisk være vi damer som er problemet. Bare for å prøve å ikke få han til å gå rett i forsvar. Men om han ikke har noe godt svar så hadde jeg søren med vurdert brudd. Anonymkode: 3bf88...36a 22 2 9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det et jobbjulebord da? Det blir jo annerledes. Anonymkode: ebdb6...b80 Den forklaringen jeg alltid har fått er at gutta alltid har hatt eget julebord. Bare gutta. Julemiddag og fest. Anonymkode: 52880...655 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er så veldig ikke greit! Hvorfor har han skjult for deg at damene får lov å komme til festen? Her må du få han til å snakke. Men prøv å snakke med ham om hvorfor han synes det er vanskelig at du er med, noen ganger kan det faktisk være vi damer som er problemet. Bare for å prøve å ikke få han til å gå rett i forsvar. Men om han ikke har noe godt svar så hadde jeg søren med vurdert brudd. Anonymkode: 3bf88...36a Jeg har blitt kjent med venninnene hans, jeg må omgås hans ekser ute med hans venner. En av eksene hans ble sammen med broren hans og ei annen med en kamerat av han. Så forstår ikke helt at det skal være vanskelig å ha med seg følge. Jeg går overens med alle. Anonymkode: 52880...655 9 1
Skogshuldra Skrevet 30. november 2024 #15 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fant nettopp ut av det, han er på jobb frem til mandag. Sendte melding og spurte, fikk svar at festen etter middag er for alle. Skrev tilbake at det er trist at jeg er holdt utenfor i så mange år og at jeg er den siste som får vite dette. Ikke fått svar etterpå.. Anonymkode: 52880...655 Ouff, nå ble jeg lei meg på dine vegne... Så sårt (det er i hvert fall det jeg hadde følt). Vet ikke en gang om jeg hadde klart å tilgi det - 7 år og holdt utenfor slik? 16 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Skrevet 30. november 2024 Skogshuldra skrev (Akkurat nå): Ouff, nå ble jeg lei meg på dine vegne... Så sårt (det er i hvert fall det jeg hadde følt). Vet ikke en gang om jeg hadde klart å tilgi det - 7 år og holdt utenfor slik? Ja, så mange år og samme forklaring hvert eneste år. Jeg tror det er kun et år han valgte å ikke bli med. Jeg gråter litt.. vet ikke helt hva jeg skal tenke. Anonymkode: 52880...655 36
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har en bekjent som også har julebord med gutta hvert år. De drar på hytter rundt omkring. Hvert år ber de damer fra nabohytter inn til seg som de fester med, bader nakne med og har sex med. Så jadda. Disse gutte juleborda kan være så mangt. Anonymkode: 1bd19...bd7 Jepp, det er dessverre ikke uvanlig. Jeg har selv vært invitert på mange slike guttefester. K27 Anonymkode: 30ce8...9f8 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har en bekjent som også har julebord med gutta hvert år. De drar på hytter rundt omkring. Hvert år ber de damer fra nabohytter inn til seg som de fester med, bader nakne med og har sex med. Så jadda. Disse gutte juleborda kan være så mangt. Anonymkode: 1bd19...bd7 De er hos en av gutta hvert år. Ikke rundt forbi på hytter. Anonymkode: 52880...655 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #19 Skrevet 30. november 2024 Au! Jeg skjønner godt at du blir lei deg, det hadde jeg blitt også! Synes han er feig og kjip som ikke svarer når du konfronterer ham med det. Ikke la dette gå når du treffer han igjen, tenker at dette bør føre til en ordentlig prat om forholdet deres. Anonymkode: e9869...9b8 9 2 7
Pippi Lotta Skrevet 30. november 2024 #20 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den forklaringen jeg alltid har fått er at gutta alltid har hatt eget julebord. Bare gutta. Julemiddag og fest. Anonymkode: 52880...655 Gutta på jobb, eller gutter som er venner? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, så mange år og samme forklaring hvert eneste år. Jeg tror det er kun et år han valgte å ikke bli med. Jeg gråter litt.. vet ikke helt hva jeg skal tenke. Anonymkode: 52880...655 Jeg forstår du blir lei deg, det høres jo veldig slemt og merkelig ut. Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd desvere, for meg hadde det gjort det vanskelig å stole på han. Så håper han beklager og er instil på å jobbe for å gjenoprete tillit. Du fortjener bedre en at han lyger til deg på denne måten! Uanset om det skulle være en forklaring på hvorfor han ikke vil ha deg der, så er han feig som lyger til deg!!! 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå