AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:06 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:06 Hvordan håndterte du det? Hva skjedde videre? Anonymkode: 75ed0...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:12 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Tror det er ganske så vanlig. Jeg gjorde absolutt ingenting annet enn å minne meg på min partner og vårt liv sammen, så gikk det over etter en stund. Anonymkode: bccab...f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Jeg matet crushet, med å fantasere om vedkommende og tenkte mye på han. Vi, crushet og jeg hadde også kontakt på some. Jeg vil råde deg til å unngå vedkommende, ikke tenk på vedkommende og ikke fantaser. Da går det fort over. Anonymkode: d48a6...420 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 20:23 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Tror jeg hadde spurt meg selv om hva grunnen kan være til at dette skjer... Savnes det noe? Er det et behov som ikke blir dekket? Det skjer som regel ikke uten at det er en grunn for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:25 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:25 Jeg gjorde ingenting. Aksepterte at jeg hadde fått et crush, innså at det er helt normalt og sikkert kommer til å skje et par ganger i løpet av livet. Jeg er trygg på at min mann er den riktige for meg, og det at jeg blir betatt av noen andre betyr bare at jeg ikke kjenner den andre godt nok til å forstå hvor lite han kan måle seg med min mann. Etter hvert når man blir bedre kjent får man se sider av personen som bekrefter at den du har fra før er bedre. Men det fordrer at man er sammen med en bra person fra før. Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var sammen med noen som ikke var bra. Anonymkode: 3842d...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:32 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Irak skrev (2 minutter siden): Tror jeg hadde spurt meg selv om hva grunnen kan være til at dette skjer... Savnes det noe? Er det et behov som ikke blir dekket? Det skjer som regel ikke uten at det er en grunn for det... Sorry, men dette tror jeg ikke noe på. De fleste har hatt flere forelsker og forhold gjennom livet, som betyr at vi fullt er i stand til å like, bli betatt av, forelske oss i og elske mer enn én person i løpet av et liv. At dette også kan skje når man er i et langt forhold fra før er ikke noe rart. Mennesker er ikke så enkle at vi aldri tenker "finnes det noe mer, annet eller bedre for meg" selv om det vi har er veldig bra. Tvert imot er mennesket ganske komplekst, og folk søker etter noe bedre hele tiden, om det så gjelder jobb, hobby, penger, bolig, bil, berømmelse eller kjærlighet. Vi er bare sånn. Når noe som tilsynelatende virker bedre dumper i fanget ditt og du blir fristet betyr ikke det at det ER bedre, eller at det du har er dårlig. Er du smart derimot, så lærer du deg å sette pris på det du har. Finn en balanse mellom ambisjon og takknemlighet. Hvis ikke kan du gå hele livet og bare jage, og dø før du finner det du "leter" etter. Anonymkode: 3842d...ee9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 20:39 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry, men dette tror jeg ikke noe på. De fleste har hatt flere forelsker og forhold gjennom livet, som betyr at vi fullt er i stand til å like, bli betatt av, forelske oss i og elske mer enn én person i løpet av et liv. At dette også kan skje når man er i et langt forhold fra før er ikke noe rart. Mennesker er ikke så enkle at vi aldri tenker "finnes det noe mer, annet eller bedre for meg" selv om det vi har er veldig bra. Tvert imot er mennesket ganske komplekst, og folk søker etter noe bedre hele tiden, om det så gjelder jobb, hobby, penger, bolig, bil, berømmelse eller kjærlighet. Vi er bare sånn. Når noe som tilsynelatende virker bedre dumper i fanget ditt og du blir fristet betyr ikke det at det ER bedre, eller at det du har er dårlig. Er du smart derimot, så lærer du deg å sette pris på det du har. Finn en balanse mellom ambisjon og takknemlighet. Hvis ikke kan du gå hele livet og bare jage, og dø før du finner det du "leter" etter. Anonymkode: 3842d...ee9 Om du leser innlegget mitt en gang til så står det at JEG hadde spurt meg selv om dette. Grunnen til det er at JEG kjenner meg selv veldig godt. Du kjenner ikke meg. Det er jo ikke snakk om å gjøre noe drastisk her, bare tørre å kjenne etter. Om man ikke tør å kjenne på følelser så blir man heller ikke kjent med seg selv. Det som fungerer for meg, fungerer åpenbart ikke for deg. Vi er bare ulike. Jeg søker ikke etter noe bedre. Søker kun kjærlighet. Jeg har en annen programvare enn deg tydeligvis.... Jeg er utrolig takknemlig for alt jeg har, og det er mye etter mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:43 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:43 Jeg falt pladask. Det var mer som ett hekt med lovebombing og så gikk det over til manipulasjon og dritt etterpå. Jeg skilte meg og kuttet ut han jeg forelsket meg i. Ekteskapet mitt var ikke bra for meg og det var ikke han jeg forelsket meg i heller. Det er jeg som er problemet, for jeg tiltrekker meg menn som ikke er bra for meg. Så nå fokuserer jeg på å ha det bra alene. Anonymkode: e3d13...895 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:43 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:43 I løpet av et langt liv sammen tenker jeg det er helt naturlig å bli forelsket i andre noen ganger, selv om man har det veldig fint med sin partner. Jeg ble derfor ikke så overrasket da jeg plutselig innså at jeg hadde fått følelser for en kollega jeg hadde jobbet mye med i det siste. Jeg gjorde vel ikke så mye, holdt litt tilbake ovenfor kollegaen og vannet gresset der jeg ønsket det grønt- hos den fantastiske mannen min ❤️ Følelsene til kollegaen gikk over til slutt. Anonymkode: 13086...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå