AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Kan man lage fake profil på Tinder? Og hvordan? Anonymkode: a2be0...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Ikke noe problem, gjør det alltid med folk jeg dater. De fleste avslører seg som fuckboys og viser sitt ekte jeg da Anonymkode: 73ad7...968 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke noe problem, gjør det alltid med folk jeg dater. De fleste avslører seg som fuckboys og viser sitt ekte jeg da Anonymkode: 73ad7...968 Bare lurer, er ikke egentlig imot å sjekke. Men bruker du informasjonen du allerede har fra dem, til å manipulere dem til å like den andre deg? For vil ikke det kanskje skje hver gang da? Er helt for lojalitet, men om den perfekte matchen dukker opp før noen er eksklusive, vil ikke mange snakke med dem? Syns det er ufint å ikke avslutte med den forrige, om det er reelt for dem. Anonymkode: 748e9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare lurer, er ikke egentlig imot å sjekke. Men bruker du informasjonen du allerede har fra dem, til å manipulere dem til å like den andre deg? For vil ikke det kanskje skje hver gang da? Er helt for lojalitet, men om den perfekte matchen dukker opp før noen er eksklusive, vil ikke mange snakke med dem? Syns det er ufint å ikke avslutte med den forrige, om det er reelt for dem. Anonymkode: 748e9...137 Nei, jeg later som jeg er en helt annen person og de er ofte mye mer ærlig med en dame som ikke søker noe annet enn et knull. Metoden har reddet meg fra enormt mye heartbreak. Anonymkode: 73ad7...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #5 Del Skrevet 2. desember 2024 Må man ikke ha mobiltlf for å registrere? Anonymkode: 016e2...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #6 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, jeg later som jeg er en helt annen person og de er ofte mye mer ærlig med en dame som ikke søker noe annet enn et knull. Metoden har reddet meg fra enormt mye heartbreak. Anonymkode: 73ad7...968 Men da så. Du har vært smart, bra jobba 😊 Anonymkode: 748e9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 21.05): Kan man lage fake profil på Tinder? Og hvordan? Anonymkode: a2be0...85a Om det er en ex så passe på at han ikke har blokkert ditt tlf.nr.. gjerne få i nytt nr/ en epost som han ikke vet om... Anonymkode: 1ff43...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #8 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 13.16): Ikke noe problem, gjør det alltid med folk jeg dater. De fleste avslører seg som fuckboys og viser sitt ekte jeg da Anonymkode: 73ad7...968 Ikke sant...mange fuckboys...min ex har bar overkropp og...men..så er han er veldig dårlig fyr også...uffff Anonymkode: 1ff43...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #9 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 17.37): Nei, jeg later som jeg er en helt annen person og de er ofte mye mer ærlig med en dame som ikke søker noe annet enn et knull. Metoden har reddet meg fra enormt mye heartbreak. Anonymkode: 73ad7...968 Det er straffbart med fengsel inntil 2 år. Sitat Det er straffbart å bruke en annen persons identitet eller en identitet som er lett å forveksle med en annes identitet for å oppnå uberettiget vinning eller påføre en annen tap eller ulempe. Det kan eksempelvis gjelde opprettelse av en falsk profil på internett. Ifølge straffeloven § 202 kan identitetskrenkelse straffes med bot eller fengsel inntil 2 år. https://norsis.no/fakta-og-veiledninger/straffbart-pa-internett/ Anonymkode: 8b40f...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #10 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er straffbart med fengsel inntil 2 år. Anonymkode: 8b40f...66e Hvordan kan f.eks en anonym dame på 32år bli beskylt for å bruke en annes identitet på en anonym datingprofil? Ingen navn brukes, og gjør det det, har den som bruke eget eller en annens driti seg ut. Anonymkode: 9effa...56f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #11 Del Skrevet 2. desember 2024 Hvem sitt bilde brukes? Du kan jo åpenbart ikke bruke de samme bildene på begge profilene. Anonymkode: 8b40f...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #12 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er straffbart med fengsel inntil 2 år. Anonymkode: 8b40f...66e Det er jo hvis man later som om at man er et konkret annet menneske. For eksempel der jeg lagde meg eb profil og utga meg for å være Jonas Gahr Støre. Der gjelder ikke dersom man later som om man er en fiktiv person som ikke eksisterer i virkeligheten. Og vilkåret er også å oppnå uberettiget vinning eller påføre tap. Anonymkode: ae658...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #13 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er straffbart med fengsel inntil 2 år. Anonymkode: 8b40f...66e Å utgi seg for å være en annen, reell person, er ulovlig. Det som diskuteres her er å utgi seg for å være en annen, fiksjonell, person. Catfishing er ikke ulovlig per i dag i Norge. Anonymkode: 82768...d41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #14 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo hvis man later som om at man er et konkret annet menneske. For eksempel der jeg lagde meg eb profil og utga meg for å være Jonas Gahr Støre. Der gjelder ikke dersom man later som om man er en fiktiv person som ikke eksisterer i virkeligheten. Og vilkåret er også å oppnå uberettiget vinning eller påføre tap. Anonymkode: ae658...432 Tap eller ulempe. Hvis du bruker profilbilde til Heite Helga fra Jokeren til å late som hun vil ha sex med gud og hvermann, så vil jeg si at Helga har fått en ulempe. Anonymkode: 8b40f...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 3. desember 2024 #15 Del Skrevet 3. desember 2024 Dette er helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #16 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å utgi seg for å være en annen, reell person, er ulovlig. Det som diskuteres her er å utgi seg for å være en annen, fiksjonell, person. Catfishing er ikke ulovlig per i dag i Norge. Anonymkode: 82768...d41 Hvordan er det en fiksjonell person? Man bruker vel noen ordentlige bilder av en ordentlig person, ikke AI genererte (som alle ser falske ut)? Anonymkode: bdebf...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #17 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan er det en fiksjonell person? Man bruker vel noen ordentlige bilder av en ordentlig person, ikke AI genererte (som alle ser falske ut)? Anonymkode: bdebf...1d4 Det går an å få AI til å se ut som ekte bilder av lavere kvalitet (endre på farger, gjøre det mer uklart osv), og da blir det mer virkelighetstro også. En nøytral bakgrunn uten detaljer gjør det enda vanskeligere å oppdage. Et utrent øye vil sannsynligvis ikke engang tenke over at det kan være AI. Anonymkode: 04d74...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #18 Del Skrevet 3. desember 2024 Teoretisk sett skrev (7 timer siden): Dette er helt sykt! Er det sykere enn predatoriske menn som utnytter kvinners kropp og følelsesliv? Ingen identiteter misbrukes, man kan være anonym. Anonymkode: 73ad7...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #19 Del Skrevet 3. desember 2024 Hvis man ikke stoler på folk så får man videre uten slik feige dumme triks. Ikke kast bort tid på å være bitter. Anonymkode: d225c...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #20 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er straffbart med fengsel inntil 2 år. Anonymkode: 8b40f...66e Du har misforstått! Hun skal være en fiktiv person!! Ikke utgi seg for å være en annen Anonymkode: 1ff43...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå