Gå til innhold

Hvilken robotstøvsuger skal jeg velge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst å kjøpe en robotstøvsuger til jul. Men lurer på hvilken jeg skal velge. Tenkte å kjøpe en på power der di har veldig mye tilbud på dem akkurat nå. Den må koste Max 3500kr med/uten rabatt. Og den må kunne både moppe/vaske og støvsuge gulvet. Og kunne slås på/av når det passer meg. Hvilken er bra til denne prisen som du har erfaring med? Jeg tenkte på denne "Dreame D9 Max Gen2 robotstøvsuger, svart" da den hadde gode anmeldelser. Har dere erfaring med den? Hvilkene andre evt? Takk for svar🥰

Anonymkode: c057e...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står vel mellom Roborock og Dreame. Jeg kjenner bare Roborock, som både jeg,  kjæreste, bror, svigerfar og foreldre er godt fornøyde med. 

Skulle jeg kjøpt nå, ville jeg valgt en modell med docking der den fyller vann selv. De rimeligste av disse er i prisklassen din.

Anonymkode: 1cb33...dcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-q5-pro-robotstovsuger-q5prp52-00-sort/720535

denne har jeg kjøpt i julegave. Den har vunnet best i test av de billige ☺️

Anonymkode: face7...b53

Har den god moppe evne? Har en valp som innimellom tisser inne. Skal selvfølgelig vaske bort tisset før støvsugeren skal gå over gulvet. Men hadde vært greit om støvsugeren greide å vaske over di små potespora valpen innimellom etterlater seg etter å ha tråkket i sitt eget tiss som jeg ikke alltid merker🙈

Anonymkode: c057e...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Roborock Qrevo, som er forgjengeren til denne https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-qrevo-s-robotstovsuger-rr0829-hvit/792848

Er veldig fornøyd, den støvsuger godt og vasker veldig bra. Har hund i hus (ikke strie hår), og den takler hundehår veldig bra. Både jeg og min datter har langt hår, og børsten er enkel å rense både for vårt hår og hundehår.
Hadde tidligere veldig blanke gulv, som var et mareritt å holde rent. Det ble skjolder etter vasking, og fotspor når noen gikk barfot. Måtte vaskes flere ganger i uka for at det skulle se ok ut. Roboten tok fotsporene godt, og etterlot mye mindre skjolder enn jeg klarte ved manuell vasking.

Den dagen denne er oppbrukt, skal jeg rett ut og kjøpe ny. Er helt klart en av de tingene som gjør hverdagen min langt enklere. 

Anonymkode: b111a...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellene mellom de ulike modellene? For meg virker de ganske like, men store prisforskjeller. 

Anonymkode: ea889...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er forskjellene mellom de ulike modellene? For meg virker de ganske like, men store prisforskjeller. 

Anonymkode: ea889...043

Hvilke ulike modeller? På Roborock sine nettsider kan man enkelt sammenligne de ulike modellene deres. Tek.no har gjort omfattende tester av flere merker og modeller, mye nyttig å lese der.

Anonymkode: b111a...d3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...