AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det bare Meny som selger ribbe i ferskvaren? Jeg må kjøre i en time hver vei til Meny og har oppdaga flere ganger at de da er utsolgt. Men er det andre butikker som har ferskvare ribbe? Anonymkode: f986f...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor ringer du ikke og bestiller sånn at de legger av til deg? Anonymkode: f19c6...8d4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Veldig lite ferskvare av ribbe akkurat nå da den ikke vil være holdbar til julaften. Endret 3 timer siden av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Meowmere skrev (1 minutt siden): Veldig lite ferskvare av ribbe akkurat nå da den ikke vil være holdbar til julaften. Det går faktisk an å spise ribbe andre dager enn julaften. Anonymkode: bef23...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går faktisk an å spise ribbe andre dager enn julaften. Anonymkode: bef23...b0f Ja, vet det er fullt mulig, men det er ikke så mange som gjør det, og da blir utvalget deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Meowmere skrev (4 minutter siden): Veldig lite ferskvare av ribbe akkurat nå da den ikke vil være holdbar til julaften. Det bugnet med ribbe i både Meny og Mega sine ferskvaredisker i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Brunello skrev (Akkurat nå): Det bugnet med ribbe i både Meny og Mega sine ferskvaredisker i dag. Ja, det er ganske store butikker, og de har som regel bra utvalg. Jeg så fersk ribbefilet i går. Så veldig god ut, mye kjøtt, lite fett. Litt som familieribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det bare Meny som selger ribbe i ferskvaren? Jeg må kjøre i en time hver vei til Meny og har oppdaga flere ganger at de da er utsolgt. Men er det andre butikker som har ferskvare ribbe? Anonymkode: f986f...0c5 Ring å be dem holde av da vel? Alle butikker med ferskvaredisk har - eller kan bestille- ufryst ribbe. Hvordan kan vi vite hva som er nærmest for deg? Her jeg bor er det faktisk Bunnpris som er nærmeste butikk med ferskvaredisk. Anonymkode: 36e84...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor ringer du ikke og bestiller sånn at de legger av til deg? Anonymkode: f19c6...8d4 Ja det bør jeg gjøre. Men de ringer heller ikke til andre Meny butikker i nærheten for å høre der heller. Når jeg er der. Anonymkode: f986f...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Brunello skrev (4 minutter siden): Det bugnet med ribbe i både Meny og Mega sine ferskvaredisker i dag. Det er ved Meny i Strømmen de alltid er utsolgt. Anonymkode: f986f...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå