AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har nettopp være på en kafe/burgerrestaurant, der man måtte velge hvor mange prosent tips man ville gi når man betalte på forhånd. Jeg har bodd både i USA og andre land der tips er vanlig. Der har jeg forstått det slik at man gir tips hvis man liker servicen man har fått. Hvordan kan man vite det før man er blitt servert? Anonymkode: 921d3...7f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Tipser aldri i norge uansett. Og tipser hvertfall ALDRI på forskudd. Anonymkode: 0bdfa...046 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det der skjønner ikke jeg heller. Hva tipser en for før maten har kommet? For at noen tok imot betaling i kassen? Og så de kafeene hvor en gjør mesteparten av jobben selv. Står i kø, betaler, bærer med seg alt til bordet og setter alt på ryddestasjon etterpå. Hva tipser jeg for da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden every woman skrev (12 minutter siden): Det der skjønner ikke jeg heller. Hva tipser en for før maten har kommet? For at noen tok imot betaling i kassen? Og så de kafeene hvor en gjør mesteparten av jobben selv. Står i kø, betaler, bærer med seg alt til bordet og setter alt på ryddestasjon etterpå. Hva tipser jeg for da? Her måtte man selv bestille ved en automat, og hente maten etterpå, så rydde til slutt. Hva er servicen? At de laget maten? Anonymkode: 921d3...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Det er dyrt å spise ute. Jeg tipser ikke lenger. Resturanten er frekke som ber om tips. Anonymkode: 11ab1...6af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Frekt som fy. Gi ALDRI tips! Anonymkode: 808af...d4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde trukket min bestilling og forlatt lokalet uten å betale en krone. Anonymkode: df5f3...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her måtte man selv bestille ved en automat, og hente maten etterpå, så rydde til slutt. Hva er servicen? At de laget maten? Anonymkode: 921d3...7f0 Name and shame. Anonymkode: 808af...d4a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Name and shame. Anonymkode: 808af...d4a Kom på enda en ting. De hadde ikke gratis vann. Jeg er vant til at restauranter har gratis springvann man kan drikke til maten. Her måtte man kjøpe vann på flaske. Anonymkode: 921d3...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kom på enda en ting. De hadde ikke gratis vann. Jeg er vant til at restauranter har gratis springvann man kan drikke til maten. Her måtte man kjøpe vann på flaske. Anonymkode: 921d3...7f0 Hvor er dette da? Anonymkode: b1962...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er dyrt å spise ute. Jeg tipser ikke lenger. Resturanten er frekke som ber om tips. Anonymkode: 11ab1...6af Enig! Tipser aldri. Kjenner meg irritert når servitøren sier, "tast totalbeløp" Anonymkode: 38db3...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kom på enda en ting. De hadde ikke gratis vann. Jeg er vant til at restauranter har gratis springvann man kan drikke til maten. Her måtte man kjøpe vann på flaske. Anonymkode: 921d3...7f0 Det er vel ikke lovlig i Norge? Anonymkode: 618e4...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Servitøren bestemmer ikke hva som skal stå på kortautomaten. Har vært noen ganger på baren til Olivia på Østbanehallen. Når jeg skal betale så står det ulike valg som 5% tips og så høyere. Et valg er null tips. Velger alltid det for de heller kun i et glass vin til meg. Det er ingenting som skal belønnes. Anonymkode: 3a81f...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #14 Del Skrevet 52 minutter siden Sånt får meg til å savne kontanter. Anonymkode: 808af...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå