Tradegy Skrevet 18. desember 2024 #41 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) ❤️ ❤️ Endret 18. desember 2024 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. desember 2024 #42 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 19.30): Jeg er i midten av 30 årene, har kreft og skal dø. Jeg har tre barn, der den minste er så liten at han aldri noen gang vil huske meg. Jeg sliter så med tanker for tiden. Dette blir trolig min siste jul, og det å handle julegaver og pakke inn pakkekalendere føles bare vondt. Det er siste gang. Jeg klarer ikke glede meg over noe, jeg bare sørger over at barna mine skal miste meg. Min tenåringsjente sier hun ikke vet hvordan hun skal klare seg i livet etter jeg er borte. Jeg tenkte at jeg skulle lage kort og annet til ungene som de får på bursdagen sin osv, mens jeg enda orker. Men så var jeg inne på en tanke om å lage en bok til min datter, til den dagen hun selv blir mor og jeg ikke kan være en hun lener seg på. En bok med råd om fødsel, babytid og gode ord. Hadde det vært en fin ting? Så er likevel en liten bit av mamma der. Anonymkode: 92ef6...f40 Mamma er det fineste ord på jord Hjertet er stort der kjærligheten bor En kjærlighet som aldri blir borte Vi elsker, vi bærer, vi trøster og håper At våre barn har fått livets største gave Kjærlighet er det største ord på jord ❤️ Husk at du har satt dype spor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 20. desember 2024 #43 Del Skrevet 20. desember 2024 Følger opp @Irak og legger til en sang jeg synes er utrolig nær og fin om forholdet og kjærligheten mellom barn og mor: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #44 Del Skrevet 10. januar Mange triste skjebner😰❤️ ! Anonymkode: be3fc...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #45 Del Skrevet 12. januar Trist og lese😢❤️ Anonymkode: 23971...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar #46 Del Skrevet 10. februar Går det bra med deg TS ? 🙁❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #47 Del Skrevet 10. februar Håper også det går bra med deg, TS ❤️ Jeg mistet selv faren min i ung alder og nå mange år senere, er en video av ham det eneste jeg skulle ønske at jeg hadde. Jeg har jo massevis av bilder fra da vi var små, men jeg kommer aldri til å høre stemmen hans igjen og det begynner å bli såpass lenge siden at det ikke høres like klart ut i hodet mitt som da jeg var liten. Også skulle jeg ønske at jeg fikk flere innblikk i personligheten hans enn hva folk har fortalt meg senere i livet. Altså hadde det vært utrolig godt med videoer med trøst og kjærlighet, men også bare en liten tidskapsel hvor han fortalte litt mer om hvem han var, hva han drømte om å bli når han ble stor, favorittfarge, favorittdyr.. you name it, de små tingene som gjør et menneske. Det hadde vært en magisk gave å ha med seg senere i livet. I dag har jeg bare bilder og historier fortalt fra andre. Anonymkode: a034b...aa6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #48 Del Skrevet 11. februar Jeg mistet kjæresten min nylig, og vi sendte masse lydmeldinger til hverandre istedenfor sms, og i dag er jeg veldig glad for å kunne høre stemmen hans når jeg føler for det. Kanskje du kan snakke inn meldinger/videoer til barna dine de kan høre på når de blir eldre? Håper det skjer et mirakel og at du blir frisk 💗 Anonymkode: db01d...e46 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #49 Del Skrevet 17. februar ❤️❤️❤️ Jeg synes det høres ut som en utrolig fin idé! Hva med å lage en til hvert av barna? Eller et brev de kan få når de blir større? Jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen din, annet enn at jeg bare kan prøve å forestille meg det. Og jeg tenker at du nå går gjennom noe av det verste et menneske kan oppleve. Noen jeg kjenner som mistet mammaen sin, sier ofte at det som gjør mest vondt nå er at hun ikke fant fred med døden. Fokuserte på hvor urettferdig det var (som jo er helt sant og forståelig!), og mindre på dem. De savnet å høre at hun var glad i dem, takknemlig for tiden hun hadde hatt med dem osv. Det høres kanskje litt egoistisk ut av dem. Men jeg tenker kanskje at den beste gaven du kan gi dem er å fortelle dem hvor heldig du føler deg, som fikk være akkurat deres mamma! Heldig er vel det siste du føler deg nå, og selv tror jeg at jeg lett hadde sunket ned i bitterhet. Men kanskje det vil hjelpe dem videre i sorgen om du bærer litt av deres sorg? Få sagt alt du ønsker til dem, eller skrive det ned. Fokusere på hvor sikker du føler deg på at de vil klare seg godt, og håpe at det blir en slags selvoppfyllende profeti. En annen ting de snakket mye om, var det det var vanskelig med alt mor hadde lagt på dem av forventninger. Det at det var "hennes siste ønske" gjorde det veldig tyngende for dem. Alt de gjør nå som er i strid med hennes ønske, sliter på samvittigheten. Å selge barndomshjemmet og hytta, for eksempel. Kanskje fokusere mye på at du ønsker at de skal leve sine liv akkurat som de vil? Slippe dem fri fra forventninger, liksom? Jeg vet jeg "krever" mye av deg nå. Uten å ane hvordan jeg hadde taklet det selv. Men ville bare dele det med deg. Kanskje det virker litt kontraintuitivt å fokusere på at du er heldig, og at de vil klare seg godt. Når sannheten er at du knapt klarer å håndtere det at de skal miste deg. Men jeg tror det går an å fortelle dem hvor mye du elsker dem og skulle ønske du fikk mer tid med dem, samtidig som du fokuserer på at deres liv IKKE er over, og at du har funnet fred. Selv om du kanskje må lyve litt på det siste. Anonymkode: 4215b...806 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. mars #50 Del Skrevet 25. mars Ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 25. mars #51 Del Skrevet 25. mars Livet har aldri vert rettferdig ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:31 #52 Del Skrevet mandag kl 22:31 Har så utrolig vondt av deg og din familie! Mamma var alltid god med mat så når hun fant ut hun skulle dø begynte hun og skrive ned alle oppskriftene❤️ hadde også en bake dag hvor hun sa hver gang du lager dette kan du tenke på meg ❤️ Anonymkode: 7760a...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå