AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #21 Del Skrevet 30. november 2024 Herlighet.. dette var så vondt å lese. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det 💔 Gråter med deg, ts ❤️ Bok høres veldig fint ut ❤️ Sender deg mange, mange klemmer Anonymkode: c9c08...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #22 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er i midten av 30 årene, har kreft og skal dø. Jeg har tre barn, der den minste er så liten at han aldri noen gang vil huske meg. Jeg sliter så med tanker for tiden. Dette blir trolig min siste jul, og det å handle julegaver og pakke inn pakkekalendere føles bare vondt. Det er siste gang. Jeg klarer ikke glede meg over noe, jeg bare sørger over at barna mine skal miste meg. Min tenåringsjente sier hun ikke vet hvordan hun skal klare seg i livet etter jeg er borte. Jeg tenkte at jeg skulle lage kort og annet til ungene som de får på bursdagen sin osv, mens jeg enda orker. Men så var jeg inne på en tanke om å lage en bok til min datter, til den dagen hun selv blir mor og jeg ikke kan være en hun lener seg på. En bok med råd om fødsel, babytid og gode ord. Hadde det vært en fin ting? Så er likevel en liten bit av mamma der. Anonymkode: 92ef6...f40 Vondt å lese😞 Så altfor ung. Jeg tenker bok,brev,alt som kommer fra deg er de beste minnene de kan få. Anonymkode: 09224...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #23 Del Skrevet 30. november 2024 Så uendelig vondt for deg og dine ❤️ Tips fra min venninne og hennes bror som mistet mammaen sin som 3 og 6 åring: (De elsker ideen om å lage en bok om å være mamma, og brev til dem etterhvert som de vokser opp) -De savner bilder av dem sammen med mamman sin. Hun var flink til å ta bilder av dem, men ikke til å ta bilder sammen med dem. -De skulle ønske de hadde en slags kalender med viktige datoer for mamman sin. Milepæler å kunne feire/tenke på i oppveksten. Som datoen når hun fikk lappen, møtte pappan, forlovet seg, giftet seg, fant utav at hun var gravid, når hun begynte på studie, når hun fikk sin første jobb som betød noe for henne, bursdag osv. De visste ikke at de savner dette før lenge senere.. -arve noe spesielt fra sin mamma som mamman ville at den skulle ha. Trenger ikke å være dyrt eller fancy, venninnen min arvet symaskinen, ett h&m smykke mamman var glad i og en plante som desverre døde før hun fikk overta den. Broren arvet en kjøkkenmaskin, noen kule glass og en lampe fra nattbordet hennes. Dette var ting mamman spesifikt ville at den skulle ha og kom i tilegg til andre arve-ting. -lag en video av/med dem. En veldig lang en, hvor dere bare lever ett vanlig liv. Spiser mat, pusser tennene, går til barnehage/skole, ser film, skolearbeid, leker ute eller hva enn dere fyller dagene med. Selv om du er i dårlig form og ikke orker å "fylle" filmen med noe så sier den mye om livet deres som de kan sette veldig pris på. -lag en/flere video hvor du snakker med hverandre og en av dem. -kan du arrangere via mannen/annen familie, at den får en bukett på bursdagen sin med dine favorittblomster til dem er f.eks 30 år? Kondolerer ❤️💔 Anonymkode: fa05f...f51 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #24 Del Skrevet 30. november 2024 For en grusom situasjon! Jobber som kreftkoordinator og har vært borti lignende. En mor skrev kort og kjøpte gaver til alle barna sine konfirmasjoner, flere år etter. Et tips er å få tatt masse bilder, utrolig viktig for barna når de blir større ❤️ Boken du skriver om er en nydelig ide som vil gi barna dine stor glede ❤️ Jeg har masse oppskrifter mamma har håndskrevet. Jeg hører stemmen hennes hver gang jeg leser det. Anonymkode: 627b0...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #25 Del Skrevet 30. november 2024 Sender deg og dine barn masse kjærlighet og styrke ❤️❤️❤️ Anonymkode: db01d...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #26 Del Skrevet 1. desember 2024 Føler med dere ♥️ Det må være ubeskrivelig sorg og smerte. Håper dere har mange gode folk rundt dere! Kanskje du kan se igjennom bilder av deg og ungene, og deg og familien ellers, fra før du ble for syk. Finne fram til noen gode mamma-bilder, framkalle og henge opp på barnas rom. Da kan de se dem og minnes hver dag ♥️ Ellers støtter jeg å lage hverdagslig film der dere snakker sammen og gjør vanlige ting. Det er så godt å ha kjære stemmer på opptak ♥️ Anonymkode: 82bb5...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #27 Del Skrevet 1. desember 2024 Livet er så urettferdig ❤ Anonymkode: ca81b...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #28 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 19.30): Jeg er i midten av 30 årene, har kreft og skal dø. Jeg har tre barn, der den minste er så liten at han aldri noen gang vil huske meg. Jeg sliter så med tanker for tiden. Dette blir trolig min siste jul, og det å handle julegaver og pakke inn pakkekalendere føles bare vondt. Det er siste gang. Jeg klarer ikke glede meg over noe, jeg bare sørger over at barna mine skal miste meg. Min tenåringsjente sier hun ikke vet hvordan hun skal klare seg i livet etter jeg er borte. Jeg tenkte at jeg skulle lage kort og annet til ungene som de får på bursdagen sin osv, mens jeg enda orker. Men så var jeg inne på en tanke om å lage en bok til min datter, til den dagen hun selv blir mor og jeg ikke kan være en hun lener seg på. En bok med råd om fødsel, babytid og gode ord. Hadde det vært en fin ting? Så er likevel en liten bit av mamma der. Anonymkode: 92ef6...f40 Lag bok, filmsnutter, kort, brev, de vil elske alt dette, hvert sekund av det. Du og familien har min dypeste medfølelse ❤️ Anonymkode: 56974...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 1. desember 2024 #29 Del Skrevet 1. desember 2024 ❤️❤️❤️ Vil bare gi deg en stor klem. Gråter med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 1. desember 2024 #30 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Så uendelig trist og urettferdig. Helt umulig å sette seg inn i hvordan det må være, men tror kanskje jeg hadde prøvd å samle masse foto og video i forskjellige nettskyer så det var lagret sikrest mulig. Og brev må være helt uvurderlig. Også media fra din egen barndom og ungdomstid, det kan fortelle mye om hvem du var når du var liten Endret 1. desember 2024 av Sunnfjording Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #31 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg mistet en foreldre rett etter at jeg var født, og jeg har ingen ting etter hen. Jeg er utrolig lei og bitter for at jeg ikke har noe som helst som binder meg til denne personen. Vedkommende er fullstendig fremmed for meg, og jeg føler ingen forbindelse. Anonymkode: 6b4b7...e1b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #32 Del Skrevet 1. desember 2024 Har mistet noen nært meg, og har satt så pris på å ha filmer fra hverdagene. Bilder sammen, sånne øyeblikksbilder. Få mannen eller noen andre til å ta bilder når du er sammen med barna. Det er så hjerteskjærende.. håper du er i bra nok form til å kunne få maaaange gode dager med familien💕 #fuckcancer!!! 😢 Anonymkode: 08236...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #33 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg skal ikke sammenlikne min situasjon med din, men jeg deler likevel: på et tidspunkt var min situasjon som din. Jeg har selv tre barn, men de var da mye eldre enn dine. Jeg var svak, og tiden var knapp. Det var viktig for meg at de skulle minnes meg, fordi jeg selv savnet konkrete minner, bilder, lyd osv fra de jeg har hatt nær og mistet. jeg opprettet en mail adresse med et passord jeg skrev på første siden i en linjers bok jeg kjøpte. Til denne mail adressen sendte jeg lydopptak av meg selv der jeg pratet OM og TIL barna. Jeg sendte også film fra de dagene jeg ikke så for ille ut. I tillegg sendte skrev jeg historier jeg mintes. Fortalte fra barna var små. Skrev om fødslene deres, hvorfor jeg var stolte av de, hvilke kvaliteter i de jeg verdsatte osv. alt dette sendte jeg til denne mailadressen som het typ «mamma elsker [email protected]» jeg fikk også mannen min til å gå gjennom gamle fotoalbum og sende bilder fra barna var små. Jeg kommenterte med små ting som «denne dagen husker jeg fordi…» i boken skrev jeg små sitater og ordtak som minnes meg om de, visdom jeg ville de skulle ta med seg videre. Små tegninger… sanger som minnet meg om de osv. jeg signerte navnet mitt, og jeg skrev deres navn inne i hjerter osv. jeg overlevende…. Men den boken… den får de en gang likevel. Det sammen med mail adressen og passordet. jeg kondolerer. Nyt den siste tiden. Vis barna dine at du gleder deg over hver dag du har med de. Anonymkode: e79d2...ce7 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #34 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg skal ikke sammenlikne min situasjon med din, men jeg deler likevel: på et tidspunkt var min situasjon som din. Jeg har selv tre barn, men de var da mye eldre enn dine. Jeg var svak, og tiden var knapp. Det var viktig for meg at de skulle minnes meg, fordi jeg selv savnet konkrete minner, bilder, lyd osv fra de jeg har hatt nær og mistet. jeg opprettet en mail adresse med et passord jeg skrev på første siden i en linjers bok jeg kjøpte. Til denne mail adressen sendte jeg lydopptak av meg selv der jeg pratet OM og TIL barna. Jeg sendte også film fra de dagene jeg ikke så for ille ut. I tillegg sendte skrev jeg historier jeg mintes. Fortalte fra barna var små. Skrev om fødslene deres, hvorfor jeg var stolte av de, hvilke kvaliteter i de jeg verdsatte osv. alt dette sendte jeg til denne mailadressen som het typ «mamma elsker [email protected]» jeg fikk også mannen min til å gå gjennom gamle fotoalbum og sende bilder fra barna var små. Jeg kommenterte med små ting som «denne dagen husker jeg fordi…» i boken skrev jeg små sitater og ordtak som minnes meg om de, visdom jeg ville de skulle ta med seg videre. Små tegninger… sanger som minnet meg om de osv. jeg signerte navnet mitt, og jeg skrev deres navn inne i hjerter osv. jeg overlevende…. Men den boken… den får de en gang likevel. Det sammen med mail adressen og passordet. jeg kondolerer. Nyt den siste tiden. Vis barna dine at du gleder deg over hver dag du har med de. Anonymkode: e79d2...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #35 Del Skrevet 1. desember 2024 🩷🩷🩷🩷🩷 Anonymkode: e9372...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #36 Del Skrevet 2. desember 2024 Nei, fy faen så urettferdig 😭 Boken din er en kjempe nydelig idé som kommer til å bli satt stor pris på ❤️. Jeg håper du har gode folk rundt deg, at du får den støtten du og din familie trenger fra helsepersonell, og at alle dagene dine fremover nå blir gode ❤️ Anonymkode: f2c9f...373 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 2. desember 2024 #37 Del Skrevet 2. desember 2024 Det finnes ikke ord, men mange varme tanker til deg og dine i det som dere nå står i. Synes en bok høres ut som en fantastisk fin ide. Jeg mistet en god venninne for noen år siden og hun etterlot seg brev og minner til barna som de fikk og fremdeles får hver bursdag. Det er en utrolig fin måte å holde minnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 10. desember 2024 #38 Del Skrevet 10. desember 2024 Det river i hjertet mitt å lese. Finner ingen kloke ord. ❤️ Men for en god ide. Tror det å skrive vil gjøre både deg og henne godt. Det å kunne gi videre tanker, verdier, erfaringer og refleksjoner høres veldig lurt ut. Jeg heier på deg!! Alt godt for dere alle og god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 10. desember 2024 #39 Del Skrevet 10. desember 2024 Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem i virkeligheten nå. Ja lag en bok. Heller det en video 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #40 Del Skrevet 14. desember 2024 Ord blir tomme sender det en styrke klem. Anonymkode: b0a3c...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå