AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Noe av det jeg liker best er helgene og feriene. Hverdagslivet er også fint på våren, sommeren og høsten. Ulike merkedager er skikkelig gøy med barn. F.eks jul og 17. Mai. Før vi fikk barn reiste vi verden rundt, og nå har vi begynt å reise tilbake til de stedene vi liker best. Utrolig gøy å oppleve stedene på nytt, og se det fra barns perspektiv! Anonymkode: 2c6c8...f73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 Beste? Er det noe som er bra? 😅 Anonymkode: b5b21...9c6 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Beste? Er det noe som er bra? 😅 Anonymkode: b5b21...9c6 Selvfølgelig, ellers hadde jeg ikke fått to barn. Anonymkode: 5c15b...008 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Elsker helger og ferier med mannen og barna. Hverdagene er også fine, men er noe eget med fridager. Spesielt ferier hvor ingen følger klokka og vi er sammen døgnet rundt i et par uker. Og så er det jo dette med å se barna vokse og utvikle seg. Høre alt morsomt og rart de finner på og sier. De gir så mye latter og glede ❤️ Anonymkode: 0a97c...cce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Selvfølgelig, ellers hadde jeg ikke fått to barn. Anonymkode: 5c15b...008 Ja, er en grunn til at jeg bare fikk én. Anonymkode: b5b21...9c6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 Den rå, uforbeholdne kjærligheten. At de menneskene jeg elsker mest i hele verden føler det samme for meg. Å bli behøvd, bli valgt, være noens tryggeste favn selv i deres verste stund… det tar iallefall pusten fra meg. Synes det praktiske med å være forelder er noe mas, men den følelsesmessige belønningen er verdt absolutt alt. Anonymkode: 04b93...2ba 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 Tilhørighet, innhold/mening Anonymkode: 47ee1...47f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Å se søskenbåndet utvikle seg fra dag til dag 💕 Anonymkode: e019e...8f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 For en koselig tråd! 😄 Må si helger og fridager som mange andre, det er så trivelig å ha hele dagen sammen og gjøre ting som familie. I hverdagen syns jeg dagens høydepunkt er å hente i barnehagen, ingenting er som å se barnet lyse opp når man kommer! I tillegg jobber jeg redusert nå for å gi korte dager, så vi har god tid på morgenen til frokost, stell og lek uten stress. Det er hverdagslykke! Anonymkode: 5ea66...beb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Del Skrevet 30. november 2024 Å se henne oppleve mestring og nye ting, eller å utforske verden med henne.. sette seg på en stein og se opå på himmelen. Studere små edderkopper eller vanndråpene fra taket. Fortelle henne om verden. Å bruke hjernen for å gi gode svar. Også den store lykken jeg føler når jeg kommer og legger meg ved siden av henne hver kveld og hun sover så trygt. Den type forelskede følelsen jeg kjenner da. Anonymkode: a222c...0fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Del Skrevet 30. november 2024 Lite, har et barn som er utfordrende og det meste oppleves vondt og vanskelig. Anonymkode: e301a...468 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Del Skrevet 30. november 2024 Etter noen dager uten barna hjemme er det jeg savner aller mest kosene, latteren og den evige nysgjerrigheten❤️ hvem skulle tro at man kunne elske noen så høyt! Jeg føler meg heldig og blir oppriktig lei meg når jeg leser om de med barn her inne som ikke finner noe glede ved det. Eller de som angrer. Jeg håper at barna deres har det bra.. Anonymkode: 54dfa...283 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 30. november 2024 #13 Del Skrevet 30. november 2024 Oi, hvilken alder er det på barna til de som svarer her inne? Jeg sitter med en baby og en på tre år og jeg teller minutter til jeg kan sende eldste i bhg på mandag. INGENTING er koselig lenger. Får hun ikke viljen sin, skriker og slår hun. I dag prøvde jeg å inkludere henne i å pynte til jul med meg, men da hun ikke fikk leke med noen julefigurer, slår hun seg vrang, sparker meg hardt, legger seg ned og skriker. Leser at noen nevner at ungene lyser opp når man henter dem; min bare ser bort og kommer med slentrende skritt mot meg. Jeg er glad i barna mine, men akkurat nå angrer jeg, for familielivet ble ikke som jeg så for meg. Det er kamp og konflikter hver dag og iblant gråter jeg av utmattelse fordi jeg har brukt så mye energi på å prøve å roe ned et illsint lite mennesker som virkelig ser ut til å mislike meg sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 30. november 2024 #14 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Det beste er å få lov til å ha sete på første rad til å se et lite menneske utvikle seg. Å se han lære og mestre nye ting fryder meg langt inn i sjelen! Elsker også å få lov til å være kreativ og barnslig sammen med han, prøve å se verden gjennom barnets øyne. Det å få oppleve ubetinget kjærlighet, å få være hans førstevalg i alle sammenhenger, å bety så mye for noen føles nesten surrealistisk. Likevel har det å være mamma en helt vill polaritet, for jeg må jo innrømme at jeg gleder meg veldig til han blir større og mer selvstendig, til jeg kan ta en dusj akkurat når jeg vil uten å avtale med mannfolket, til jeg kan ta en tur på butikken uten å enten drasse på barnevogn elle vente til mannfolket er hjemme, likeledes til jeg kan gå en tur med hunden. Generelt savner jeg friheten min - men den kommer jo tilbake etter dette kapitlet Endret 30. november 2024 av Anononyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg tenker samtaler, kaffe om morgenen og når vi bare " chiller"- som de sier. Høre på hva de forteller og tenker på. Mine er unge voksne nå så tenker nåtid. Men fortid: kvelder med sang, når de små hodene kom springende mot meg med tegninger, og fortalte meg ting. Se dem leke, le og diskutere. Snuse på hodene deres. Er det en tid jeg savner så er det....vanskelig. Alle aldre har sin sjarm, og de som ikke hadde like mye handlet mer om meg enn dem. Jeg liker mine unger. Det er ikke så mange mennesker jeg virkelig forstår og genuint liker. Men jeg liker virkelig mine, og har enorm respekt for dem, og er så glad i dem. I dag var jeg og de to yngste på juleshopping. Endte opp på cafe. Jeg har det utrolig fint med dem. Men det betyr jo ikke at alt alltid har vært fint. Det har vært utfordringer. Men alt slikt er jo små ting i det store bildet. Anonymkode: 06e99...8c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Del Skrevet 30. november 2024 Ellers:.ferier, når vi gjør ting sammen som familie, drar på turer, klipper hunden, har middag sammen og forteller om dagen. Sitter timevis ig snakker og ler ved bordet. Men selv de onde tidene med en tenåring oppløst av tårer og sinte tverre ansikter er flott. Det er forbi alt, og i ettertid så tenker jeg vel at sett pris på hver alder, se ungene deres og si dere er glad i dem hver dag. En dag vil dere savne det og. En dag sitter de der med mastergrad og litt voksen og selvstendig,.og du savner det lille knøttet som skulle ha danseoppvisning for deg. For da er det over.. Anonymkode: 06e99...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Del Skrevet 30. november 2024 Det beste fra en manns ståsted er at det tar slutt en gang. Anonymkode: dfb3b...01b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg elsker alt med familielivet bortsett fra klesvasken og omgangssyke 😅 Har tre barn og en fantastisk mann! Er skikkelig heldig med flokken min 🥰 Anonymkode: 97c6b...593 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #19 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noe av det jeg liker best er helgene og feriene. Hverdagslivet er også fint på våren, sommeren og høsten. Ulike merkedager er skikkelig gøy med barn. F.eks jul og 17. Mai. Før vi fikk barn reiste vi verden rundt, og nå har vi begynt å reise tilbake til de stedene vi liker best. Utrolig gøy å oppleve stedene på nytt, og se det fra barns perspektiv! Anonymkode: 2c6c8...f73 0000000000000. Det er helt jævlig. Og kjedelig. Takk barnevernet. Anonymkode: a9616...48e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. november 2024 #20 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig, ellers hadde jeg ikke fått to barn. Anonymkode: 5c15b...008 Er det så selvfølgelig? Historisk sett har man ikke fått barn fordi det er hyggelig. Og mange som ikke er spesielt opptatt av barna side har faktisk fått de. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå