Gabriella Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har hatt stygg hud i mange år, og nå for tiden virker det som om det bare blir verre for hver uke... Jeg har prøvd det meste, og for noen år siden brukte jeg noen produkter fra MD. De hjalp ikke, men etter å ha lest mye om produktene her inne, tenkte jeg at jeg skulle gi merket en ny sjanse, og prøve Facial Lotion en gang til. Jeg bruker ellers renseprodukter fra Babor, og fuktighetskrem fra Dior, men dette er snart tomt, så jeg lurte på å prøve noe nytt. Spørsmålet er; hvilken krem er bra å bruke over Facial Lotion? Mener å ha lest at man skal holde seg unna kremer som inneholder mineraloljer, men jeg har ikke oversikt over hvilke det er. Tror det eneste jeg ikke har prøvd på hudpleiefronten, er Dr. Hauschka, er det et bra merke?
Gjest Jalileh Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Dr. Hauscha er bra ja og det samme er Dermalogica, Guinot & Decleor (pluss noen flere).
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Hei! Jeg har også slitt mer uren hud en stund,men huden bel mye bedre etter at jeg begynte med Dermalogicas krem og rens+ md forumaltions glycare lotion som du også bruker. jeg renser huden hver morgen og hver kveld GRUNDIG med Special Clenasing Gel fra dermalogica. så påfører jeg et tynt lag med glycare lotion og så Active Moist kremen fra dermalogica. dette gjør jeg hver morgen og kveld. Jeg er også mer påpasselig med å ikke bruke fete makeup kremer/pudder og masse masker....jeg bruker kun en peelingmaske fra Guinot 2 ganger i uka. Den er mild og fjerner fettet som tetter poeren. det finnes mange gode peelinger- jeg er fonøyd med Declèor og Biotherm også! Så vær nøye med rensen og den adglige pleien- og ikke klem på kviser! Jeg har ikke testet dr. h,men det er noen av de produktene som er nokså fete tror jeg....det er det sikkert mange andre her som kan svare på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå