AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 https://carlings.com/no/p/lee-daren-zipfly-mork-bla-jeans-bukser-jeans-herre/7259810_F547 Herre jeans, men hva tror dere? Den har 95% Bomull, 3% Elastomultiester, 2% Elastan. Har hørt at mye bomull gjør at den utvider seg mye ved bruk? Anonymkode: 8c3d3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Sålenge den ikke er klistret inntil tenker jeg det går helt fint. Men den blir nok noe videre rundt rumpe/knær ved bruk. samboer bruker disse og er helt sykt tynn, men ser de blir lett utposet ved knærne. Endret 30. november 2024 av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 PurpleTuliip skrev (7 minutter siden): Sålenge den ikke er klistret inntil tenker jeg det går helt fint. Men den blir nok noe videre rundt rumpe/knær ved bruk. samboer bruker disse og er helt sykt tynn, men ser de blir lett utposet ved knærne. Sikkert derfor de er på tilbud ja 😄 Har han helt samme modellmerke? Anonymkode: 8c3d3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert derfor de er på tilbud ja 😄 Har han helt samme modellmerke? Anonymkode: 8c3d3...a63 Ja. 99% sikker på at det er samme. mja, alt mulig er jo på tilbud denne uken så 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 PurpleTuliip skrev (13 minutter siden): Ja. 99% sikker på at det er samme. mja, alt mulig er jo på tilbud denne uken så 😅 Disse er jo 95% bomull, og resten elastan. Så tyder jo på at de vier seg mye? Da er nok 98-99% bomull bedre. Anonymkode: 8c3d3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse er jo 95% bomull, og resten elastan. Så tyder jo på at de vier seg mye? Da er nok 98-99% bomull bedre. Anonymkode: 8c3d3...a63 Min samboer liker litt baggy bukser. Han er i tillegg bare ett par å 60 kg så hos han ser jeg det kun i knærne og rumpen at de har formet seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 Hva tror dere andre? Jøvlig usikker pga 5% elastan. Anonymkode: 8c3d3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå