AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Ser at det er ei som omtaler seg selv som småbarnsmor, og lurer på hvilken alder på barna som faller inn under "småbarns" kategorien? Denne damen har 2 barn som er godt i gang med småskolen, jeg tenker at hun da ikke er småbarnsmor lengre. Hva tenker du? Anonymkode: 8e607...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker at småbarnsforeldre er man så lenge man har barnehagebarn. Anonymkode: 174a7...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Til 4-5 år, eventuelt når de er ferdige i barnehagen. Anonymkode: 41c0f...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har alltid tenkt det var mens man har barn på småbarnsavdeling 😅 Har en på 5 og føler ikke jeg er småbarnsmor, men er kanskje det? Spennende å se hva folk svarer. Anonymkode: 660a6...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Til når de er ferdige i barnehagen. Anonymkode: 17e40...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Til de er 20. Tenåringer er småbarn i høyeste grad Anonymkode: f888f...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker personlig til barnet mitt er ferdig i barnehagen. Anonymkode: d3613...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Til de begynner på skolen. Anonymkode: aacd3...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Til de er 20. Tenåringer er småbarn i høyeste grad Anonymkode: f888f...0a2 Menn også 😂 Anonymkode: 82aa0...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Tenker det er hvis man har flere barn i barnehagealder, eller til yngste barn (eller eneste hvis man bare har ett) har fylt fem. Anonymkode: 702f0...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå