hegesim Skrevet 30. november 2024 #1 Skrevet 30. november 2024 Jeg begynte å kaste opp i dag og det gikk 30-45 minutter for vær gang. Min mor kjøpte yoghurt, Ritz kjeks og salt stenger til meg og en baguett som er loff. Jeg tok litt Ritz kjeks etter jeg kasta opp sist. Det hjalp litt. Men det jeg lurer på. Er det normalt å føle seg Kvalm uten å måtte kaste opp? Og hvor lenge varer det. Kan yoghurt hjelpe for kvalmen? Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 hegesim skrev (1 minutt siden): Jeg begynte å kaste opp i dag og det gikk 30-45 minutter for vær gang. Min mor kjøpte yoghurt, Ritz kjeks og salt stenger til meg og en baguett som er loff. Jeg tok litt Ritz kjeks etter jeg kasta opp sist. Det hjalp litt. Men det jeg lurer på. Er det normalt å føle seg Kvalm uten å måtte kaste opp? Og hvor lenge varer det. Kan yoghurt hjelpe for kvalmen? Takk på forhånd. Ja, det er vanlig å være kvalm uten å kaste opp. Jeg ville unngått melkeprodukter og egentlig det meste av mat. Hvordan klarer du å spise alt du nevner her når du har vært syk i hele dag. Drikk bittesmå slurker med blanding av Farris og eplejuice, med mange minutters mellomrom. Anonymkode: 6a9e6...3a3 2
Tått Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 hegesim skrev (3 minutter siden): Jeg begynte å kaste opp i dag og det gikk 30-45 minutter for vær gang. Min mor kjøpte yoghurt, Ritz kjeks og salt stenger til meg og en baguett som er loff. Jeg tok litt Ritz kjeks etter jeg kasta opp sist. Det hjalp litt. Men det jeg lurer på. Er det normalt å føle seg Kvalm uten å måtte kaste opp? Og hvor lenge varer det. Kan yoghurt hjelpe for kvalmen? Takk på forhånd. Slutt å fore beistet med mat. Du bare holder det igang. Drikk bittelitt vann nå og da når du blir for tørst ingenting annet. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 Aldri melk/melkeprodukter ved omgangssyke. Trodde det var barnelærdom? Jeg lærte i hvert fall det som barn på 70-tallet. Spiser ingenting mens det står på. Drikker Farris/eplejuice-blanding eller utvannet blåbærsaft, 1 liten slurk hvert 10.-15. minutt. Venter 8-12 timer etter siste oppkast før jeg prøver å spise litt, f.eks 2-3 Ritz-kjeks. Hos meg går det ca 24 timer fra første til siste oppkast. Anonymkode: 12406...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 hegesim skrev (4 timer siden): Jeg begynte å kaste opp i dag og det gikk 30-45 minutter for vær gang. Min mor kjøpte yoghurt, Ritz kjeks og salt stenger til meg og en baguett som er loff. Jeg tok litt Ritz kjeks etter jeg kasta opp sist. Det hjalp litt. Men det jeg lurer på. Er det normalt å føle seg Kvalm uten å måtte kaste opp? Og hvor lenge varer det. Kan yoghurt hjelpe for kvalmen? Takk på forhånd. Er man kvalm, kaster opp eller har diaré, så er all melkemat det siste man begynner å spise på. God bedring. Anonymkode: 9afbe...682 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 Off. God bedring. Det der er helt forferdelig. Det bruker å gå relativt raskt over! Drikk en liten slurk vann hver gang du kaster opp. Da unngår du å kaste opp galle. Det er virkelig ekkelt. ingenting annet hjelper egentlig. Prøv å sov mellom slagene. Anonymkode: 0003b...31b 1
hegesim Skrevet 30. november 2024 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Off. God bedring. Det der er helt forferdelig. Det bruker å gå relativt raskt over! Drikk en liten slurk vann hver gang du kaster opp. Da unngår du å kaste opp galle. Det er virkelig ekkelt. ingenting annet hjelper egentlig. Prøv å sov mellom slagene. Anonymkode: 0003b...31b Tusen takk☺️. Jeg kasta faktisk opp litt galle🤢 men nå føler jeg meg bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå