AnonymBruker Skrevet 1. desember #21 Del Skrevet 1. desember Jeg har kjent igjen en ganske aktiv bruker her inne. Hun hadde en prøver-dagbok blant annet og da hun ble gravid havnet vi i samme termingruppe på fb siden jeg også skulle ha barn den mnd. Alle detaljene stemte fra det hun skrev her og der. Det virket som en bra dame «til vanlig» også. Har aldri fortalt noen om det, og ser på det som «vår hemmelighet» 😊 Anonymkode: 3a5e2...7a4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #22 Del Skrevet 1. desember Jeg vet at min kusine er her inne, kjenner igjen mye hun skriver, men det er nok fordi jeg kjenner henne og familien hennes veldig godt. Hun vet, så vidt jeg vet, ikke at jeg har kjent henne igjen. Jobbet en gang i resepsjonen hos et firma og en veldig aktiv bruker kom til et jobbintervju, da ga jeg meg til kjenne og vi var kolleger en stund. Det var for ca 12 år siden, en periode jeg selv var veldig aktiv under et annet nick enn nå, møtte mange brukere på treff og ellers, og har fortsatt kontakt med flere av dem (giftet meg med en til og med 🙃) Anonymkode: 48588...3f4 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 1. desember #23 Del Skrevet 1. desember Litt uttafor emnet men jeg spør likevel (jeg er ny her derfor): Hvorfor skriver nesten alle som denne AnonymBruker? Man er jo like anonym med ett nick? Og med ett nick går det jo an å følge en diskusjon uten å svare feil person, eller er det noe jeg ikke har skjønt? Mvh uvitende Al 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #24 Del Skrevet 1. desember Al Bundy skrev (10 minutter siden): Litt uttafor emnet men jeg spør likevel (jeg er ny her derfor): Hvorfor skriver nesten alle som denne AnonymBruker? Man er jo like anonym med ett nick? Og med ett nick går det jo an å følge en diskusjon uten å svare feil person, eller er det noe jeg ikke har skjønt? Mvh uvitende Al Med nick kan folk gå inn på brukeren din og se absolutt alt du har skrevet i andre tråder, da er det veldig lett å gjenkjenne noen. Så man er ikke like anonym, det kommer også an på hva slags type ting man skriver/deler for så vidt. Mange blir forfulgt i andre tråder, og får sinte meldinger om de skriver noe som andre ikke liker, derfor er det av og til greit å benytte anonym knappen. Anonymkode: b8e49...d38 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #25 Del Skrevet 1. desember Det er ganger hvor jeg har mistenkt dem jeg kjenner og føler også de har mistenkt meg. Håper aldri det blir et tema. Anonymkode: 026b8...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #26 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Med nick kan folk gå inn på brukeren din og se absolutt alt du har skrevet i andre tråder, da er det veldig lett å gjenkjenne noen. Så man er ikke like anonym, det kommer også an på hva slags type ting man skriver/deler for så vidt. Mange blir forfulgt i andre tråder, og får sinte meldinger om de skriver noe som andre ikke liker, derfor er det av og til greit å benytte anonym knappen. Anonymkode: b8e49...d38 Med forfulgt, så betyr det at folk blir kjennt med deg. Det er naivt å tro man skal bli som en ny bruker i hver eneste tråd, vi har jo hukommelse. Anonymkode: 026b8...fdf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 1. desember #27 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med nick kan folk gå inn på brukeren din og se absolutt alt du har skrevet i andre tråder, da er det veldig lett å gjenkjenne noen. Så man er ikke like anonym, det kommer også an på hva slags type ting man skriver/deler for så vidt. Mange blir forfulgt i andre tråder, og får sinte meldinger om de skriver noe som andre ikke liker, derfor er det av og til greit å benytte anonym knappen. Anonymkode: b8e49...d38 Ok takk for oppklarende info. Ny som jeg er kjenner jeg ikke til forfølgelse og sinte meldinger, enda. Det kommer nok etterhvert 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #28 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Med nick kan folk gå inn på brukeren din og se absolutt alt du har skrevet i andre tråder, da er det veldig lett å gjenkjenne noen. Så man er ikke like anonym, det kommer også an på hva slags type ting man skriver/deler for så vidt. Mange blir forfulgt i andre tråder, og får sinte meldinger om de skriver noe som andre ikke liker, derfor er det av og til greit å benytte anonym knappen. Anonymkode: b8e49...d38 Ser man hvem som er inne og leser på brukeren sin? Har ikke vært klar over dette før nå og etter litt tid har man jo skrevet litt av hvert her inne 😉 Anonymkode: 485ef...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #29 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke meg du siterer, men jeg har gjenkjent noen på jobb. Hun fortalte samme historie i lunsjen som jeg akkurat hadde lest på kg, samme detaljer. Var noe med bhg, utkledning og nisse vs prinsessekjole på gutt (altså må ha vært samme for det var like detaljer og oppbygning av historie). Jeg jobber på kontor, vanlig jobb. Anonymkode: cf187...183 Og nå kan jo denne kollegaen lese dette igjen;) Tror du hun finner ut hvilken kollega du er?🫢 Anonymkode: 8c60f...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #30 Del Skrevet 1. desember Jeg har blitt «gjenkjent» også er det helt feil 🤣🤪 Kan godt være noen faktisk kjenner meg igjen, men jeg tror vi skal huske at ,mage problemstillinger ganske like. Anonymkode: 6f7c2...0f5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #31 Del Skrevet 1. desember Ja det var noen som glemte å trykke Anonym bruker på en debatt og hadde litt uvanlig mening. Stakkars person. Helt alminnelig egentlig. Anonymkode: 5ebd4...94e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. desember #32 Del Skrevet 1. desember (endret) Jeg tenker at det er ganske i tråd med min generelle personlighet at min profil her ikke er hemmelig for mine nære og kjære. Det er mer tilfeldighet enn hemmelighet dersom noen i min omgangskrets ikke kjenner min profil her. Såpass at det ble litt latter da en venninne oppdaget det og trodde det var hemmelig. Bare tilfeldig at hun ikke visste det. Det har bare ikke vært et tema når hun har vært tilstede, helt tilfeldig. Altså min mann har til og med min innlogging på sin mobil. Mine (nå voksne!) barn kjenner til min profil. Siste samtale jeg hørte om det var "Hun skriver vel ikke om oss?", som fikk svar "Joda det gjør hun.", men uten panikk/fordømmelse/forbannelse/surhet, med et litt ertende smil, som "Om du lurer på hva får du lese selv!". Ingen er særlig interessert egentlig. Jeg er like åpen i rl, så spør du får du svar. Derfor ingen mening i å stalke meg her, og jeg tror derfor ingen gidder det. Må isåfall være noen litt perifere som tror at dette egentlig er hemmelig. Ikke mye spennende for andre. Jeg synes det er ufattelig deilig å ikke ha hemmeligheter, og å ikke gjøre noe jeg ikke kan stå for. Det er slik jeg generelt lever. Man trenger ikke å være begeistret for alt jeg gjør, men jeg gjør det ikke skjult. Jeg tåler dessuten kritikk. Tror ikke jeg hadde orket å være på kg dersom jeg måtte være redd for å bli gjenkjent. Endret 1. desember av Trolltunge 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #33 Del Skrevet 1. desember Iblant skriver folk ganske avslørende detaljer om seg selv. Jeg har sett hvor lett det kan være å finne folk basert på det aleine (altså, jeg har feks googla folk basert på tråder her inne, selv helt uten navn er det ganske lett å finne dame 34 år i Gnuredal med x problem), så jeg kan tenke meg at det er enda lettere å forstå når man kjenner personen. Selv passer jeg på å unngå å dele for mange detaljer. Jeg skriver feks aldri i tråder hvor jeg bor utover landsdel, og sjelden eksakt alder. Én ting er hva jeg er komfortabel med, men jeg har lagd tråder om mannen min og meg feks. Jeg har gjenkjent et par her inne bare pga. temaet de skriver om + personlighet + by. Men tror ikke de bryr seg om hva folk vet. Anonymkode: 684c6...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 1. desember #34 Del Skrevet 1. desember En kollega kjente meg igjen etter at jeg drøftet en spesifikk personlig personlig problemstilling, for så å lage en tråd om det samme kveld🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 1. desember #35 Del Skrevet 1. desember Wilma89 skrev (1 time siden): En kollega kjente meg igjen etter at jeg drøftet en spesifikk personlig personlig problemstilling, for så å lage en tråd om det samme kveld🙈 Men det ble det vel ikke noe styr av. Ikke noe problem å bli gjenkjent på KG. Ble selv gjenkjent av 2 faktisk på seksual forumet her inne🙈 Men gikk helt fint det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 1. desember #36 Del Skrevet 1. desember Ikke 100% greid å gjenkjenne noen som helst,men det er en person her inne som jeg føler er min eks,og min store ungdomskjærlighet. Skriver forbausende mye som jeg kjenner igjen! Noe som føles veldig spesielt. Det er jo ikke sikkert det er vedkommende engang. Men gir rare følelser. Dersom det er hun,tror jeg neppe hun vet jeg eksisterer nå engang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #37 Del Skrevet 1. desember Jeg har blitt gjenkjent av en ikke god eks. Han svarte i tråden med å si mitt navn og undertegnet med sitt. Heldigvis slettet en moderator tråden fort. Anonymkode: e9181...8df 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #38 Del Skrevet 1. desember Han som alltid la ut bilde av seg selv med spørsmålet om han er stygg Noen må ha kjent han igjen, han lagde flere tråder ukentlig. Og la ut mange selfies Anonymkode: 2ced2...e42 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #39 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er 38 nå. Anonymkode: be61d...e4b Du har bursdag i dag? Anonymkode: b6e05...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #40 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke meg du siterer, men jeg har gjenkjent noen på jobb. Hun fortalte samme historie i lunsjen som jeg akkurat hadde lest på kg, samme detaljer. Var noe med bhg, utkledning og nisse vs prinsessekjole på gutt (altså må ha vært samme for det var like detaljer og oppbygning av historie). Jeg jobber på kontor, vanlig jobb. Anonymkode: cf187...183 Hmm.. må si jeg er en av de som har delt gor mye..har ikke jobbet i barnehage særlig mye eller husker å ha hatt slik diskusjon, så dette er ikle meg. Der dom er sykt pussig er at noen behandler meg som om de vet hvem jeg er og det har skjedd flere ganger, men jeg vet at min dagbok var ikke en av de mest populære- langt i fra, så jeg var sikker mye av dette var dødt og begravet. Likevel ganske sikker jeg er gjenkjent. Syns det har vært tøft. En gang på kurs var det til og med bien som sa : er ikke det der...og kurs veileder avbrøt han med bare hysj. Men fyren var likevel noe kontaktsøkende med meg. Jeg aner ikke hvem han trodde jeg var. Hehe Lene Marlin? Men på samme kurs var det ei som lurte på om det var jeg som skrev noe på en nettside. Jeg sa nei. Løy liksom. Syns det var skikkelig fælt å bli gjenkjent. Jeg ville jo ikke. Ville helst bli slukt av jorden. Etter dette har dette skjedd titt og ofte. Var borte fra KG i mange år. Jeg prøver å leve et normalt liv, glemme alt det tåpelige jeg skrev, det meste er slettet, prøver å tenke meg ut av det at det er bare i mitt eget hode. Jeg lyver til alle, om min deltakelse her. Så nien år sida så jeg min datters pc skjerm når hun satt i stua, hun var på KG 🙈 neste gen... tydeligvis genetisk last. Mener jo at jeg ikke var særlig populær, hvorfor skulle jeg bli gjenkjent så mye? Når noen hadde 30k lesere hadde jeg bare 5k. Var en miniputt, uinteressant.. Jo provoserte noen ganger, det gjorde jeg nok sikkert. Beklager det... Anonymkode: a4f44...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå