AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Bare nysgjerrig og lurer: Det skrives tidvis en del personlig her inne, samtidig kan mye av det som skrives gjelde for mange og ikke være mulig å linke til én bestemt person. Men jeg regner med at mange fra samme lokalmiljøer etc er her inne og at man plutselig vil skrive/lese i samme tråd som noen man kjenner, uten å vite om det. Er det noen her som kjenner til at tråder har blitt gjenkjent og at dette har blitt tatt opp på noe vis? Har det blitt laget noen form for sak rundt dette? Anonymkode: fc97f...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 Er ganske sikker på at noen jeg møtte på i jobbsammenheng var samme som hadde skrevet noen ganske personlige tekster her - men hadde ikke akkurat noen grunn til å ta det opp. Anonymkode: dd830...d11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 Husker at det var en mann som tok bilde av et toalett på et kjøpesenter og kritiserte noe eller skulle være morsom (husker ikke hva), og så glemte han at skylleknappen var i sølv og fungerte som et speil... så alle så ansiktet hans. 🫣 Anonymkode: 98ae0...a7a 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Sånt blir fort slettet som spekulasjoner. Samme i tilfeller der trolling har blitt avslørt. Har kjent igjen flere selv, både familie, venner og bekjente. Kanskje ikke så rart når man har lusket rundt her i snart 20 år. Anonymkode: c9a45...54f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 Kvinne 37 år og barnløs Anonymkode: 4cd15...ac2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 Det har jo vært en kvinnelig bruker som ble drept av en annen mannlig bruker her inne (de ble kjærester) noe kvinneguiden har vært åpen om. Det var jo mye mindre før i tiden, en postet bilder av seg selv og hadde kg treff og det ble innimellom litt dramalama (men det er det jo i dag og enda "ingen" kjenner hverandre. Jeg bruker ikke tid på å fundere om jeg kjenner igjen noen, det er uinteressant for meg. Jeg fokuserer på ballen og ikke spilleren og vi mennesker er ikke så unike som vi liker å tro uansett. Om noen kjenner meg igjen kunne det ikke brydd meg mindre heller. Jeg er den jeg er på godt og vondt. Anonymkode: eccb6...5d0 16 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det har jo vært en kvinnelig bruker som ble drept av en annen mannlig bruker her inne (de ble kjærester) noe kvinneguiden har vært åpen om. Det var jo mye mindre før i tiden, en postet bilder av seg selv og hadde kg treff og det ble innimellom litt dramalama (men det er det jo i dag og enda "ingen" kjenner hverandre. Jeg bruker ikke tid på å fundere om jeg kjenner igjen noen, det er uinteressant for meg. Jeg fokuserer på ballen og ikke spilleren og vi mennesker er ikke så unike som vi liker å tro uansett. Om noen kjenner meg igjen kunne det ikke brydd meg mindre heller. Jeg er den jeg er på godt og vondt. Anonymkode: eccb6...5d0 Seriøst? Noen som ble par og ene ble drept? Jeg har vært på kg i mange år og ikke fått det med meg. Anonymkode: 99e70...39c 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det har jo vært en kvinnelig bruker som ble drept av en annen mannlig bruker her inne (de ble kjærester) noe kvinneguiden har vært åpen om. Det var jo mye mindre før i tiden, en postet bilder av seg selv og hadde kg treff og det ble innimellom litt dramalama (men det er det jo i dag og enda "ingen" kjenner hverandre. Jeg bruker ikke tid på å fundere om jeg kjenner igjen noen, det er uinteressant for meg. Jeg fokuserer på ballen og ikke spilleren og vi mennesker er ikke så unike som vi liker å tro uansett. Om noen kjenner meg igjen kunne det ikke brydd meg mindre heller. Jeg er den jeg er på godt og vondt. Anonymkode: eccb6...5d0 Hvor er denne saken? Denne kunne jeg tenkt å lest litt om. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ganske sikker på at noen jeg møtte på i jobbsammenheng var samme som hadde skrevet noen ganske personlige tekster her - men hadde ikke akkurat noen grunn til å ta det opp. Anonymkode: dd830...d11 Når var dette? Anonymkode: fc97f...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Seriøst? Noen som ble par og ene ble drept? Jeg har vært på kg i mange år og ikke fått det med meg. Anonymkode: 99e70...39c Rosa Gnom skrev (7 minutter siden): Hvor er denne saken? Denne kunne jeg tenkt å lest litt om. Det var en minnetråd men finner den ikke, men her er iallefall en tråd om temaet. Det ble en ganske stor greie den gang. Naturligvis. Det er jo noe med disse spekulasjonene kg ikke er så fan av men det får sikkert an å finne mer om en prøver å google litt. Anonymkode: eccb6...5d0 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg føler jeg blir gjenkjent litt overalt og behandlet deretter. Dessverre kan man si. Anonymkode: a4f44...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Del Skrevet 30. november 2024 Nei ass. Men er jo så mange like meninger her når det er polariserte saker at noen ganger tenker jeg rett som det er: der er du ja, der er du og der er du. Samme meninger fremført i nøyaktig samme språk med samme merkelapper på sine motstandere. Anonymkode: 63d20...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg har blitt kjent igjen, men det visste jeg da jeg skrev innlegget. Situasjonen jeg var i var svært sår og gjenkjennelige, og jeg kunne ikke endre detaljer ettersom sakens kjerne da ville forsvinne (mistet min ektefelle, og mitt stebarn og hennes mor skapte store utfordringer og sorger for meg). Jeg opplevde det som problemfritt å bli kjent igjen ettersom de fleste rundt meg i ulik grad visste om utfordringene fra før av. Jeg turte likevel å blottlegge følelsene mine mer i tråden og fortalte nok en mer upyntet sannhet enn det jeg gjorde privat. På grunn av tråden mottok jeg massiv støtte og nesten en slags intervensjon med opprydning/oppvask på mine vegne, hvilket jeg trengte. Utfordringene er på ingen måte løst, men det var godt å se at folk rundt meg tok grep for meg. jeg vet fremdeles ikke om alle som leste innlegget mitt har brukere her og så det uavhengig av hverandre, eller om det var én eller få personer som så det og spredte ordet videre. Anonymkode: 7cd91...279 2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinne 37 år og barnløs Anonymkode: 4cd15...ac2 Jeg er 38 nå. Anonymkode: be61d...e4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinne 37 år og barnløs Anonymkode: 4cd15...ac2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 38 nå. Anonymkode: be61d...e4b Denne skjønte jeg ikke? Anonymkode: fc97f...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har blitt kjent igjen, men det visste jeg da jeg skrev innlegget. Situasjonen jeg var i var svært sår og gjenkjennelige, og jeg kunne ikke endre detaljer ettersom sakens kjerne da ville forsvinne (mistet min ektefelle, og mitt stebarn og hennes mor skapte store utfordringer og sorger for meg). Jeg opplevde det som problemfritt å bli kjent igjen ettersom de fleste rundt meg i ulik grad visste om utfordringene fra før av. Jeg turte likevel å blottlegge følelsene mine mer i tråden og fortalte nok en mer upyntet sannhet enn det jeg gjorde privat. På grunn av tråden mottok jeg massiv støtte og nesten en slags intervensjon med opprydning/oppvask på mine vegne, hvilket jeg trengte. Utfordringene er på ingen måte løst, men det var godt å se at folk rundt meg tok grep for meg. jeg vet fremdeles ikke om alle som leste innlegget mitt har brukere her og så det uavhengig av hverandre, eller om det var én eller få personer som så det og spredte ordet videre. Anonymkode: 7cd91...279 Stor cred til deg som våget dette! Er ikke alle som hadde vært komfortable med å bli gjenkjent. Jeg tror jeg hadde syntes det var veldig vanskelig i din posisjon. Anonymkode: fc97f...2ee 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ganske sikker på at noen jeg møtte på i jobbsammenheng var samme som hadde skrevet noen ganske personlige tekster her - men hadde ikke akkurat noen grunn til å ta det opp. Anonymkode: dd830...d11 Hvilken type jobb? Anonymkode: a4f44...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Del Skrevet 30. november 2024 Ja, husker det var en som skrev mye personlig som var lett å finne ut. Oppegående søt ung dame. Skrev alltid med nick. Skrev om dating, kjærlighetsliv, barn, middag osv. Brukte kg nesten som sin egen blogg, «alle likte henne». Navnet hennes var nicket (litt uvanlig navn) og hun sa omtrent hvor hun bodde osv. Hun fikk brev i postkassen (uten frimerke, altså lagt i postkassen) og mener å huske at det stod noe om bhg til barnet osv. Tror det endte med en veldig slitsom stalking, politianmeldelse osv og hun ble borte fra kg evt mindre synlig. Dette må ha vært i ca 2012-2013 tror jeg. Anonymkode: cf187...183 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #19 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg har både skrevet innlegg som ble gjenkjent og kjent igjen andre sitt innlegg. Tror folk, inkl meg selv har glemt hvor stort KG egentlig har blitt, blant helt vanlige menn og kvinner. Og nå har jo kg i tillegg fått en egen Facebook side. Før hadde jeg en ide om at det var få relativt få brukere her og så for meg litt hvilken type de var. Gjerne litt sære og enslige, som meg som hadde litt lite å gjøre på fritiden;) Men har skjønt nå at her finner man alle sorter mennesker og man kan like gjerne være travle familie-småbarnsmødre så vel som både enslige og sosiale festløver. Av denne grunn skriver jeg selv nesten aldri med nick/brukernavn lengre, siden jeg mistenker noen gjenkjenner brukernavnet mitt og da vet hvem det er som tar opp problemene sine. Samme når det gjelder politiske diskusjoner. Så disse diskusjonene deltar jeg nesten ikke i lengre. Jeg passer også på å anonymisere alle sensitive innlegg og har etterhvert blitt nokså flink til det uten at problematikken /tema mister relevans og poenger. Her gjelder det derimot å ha tunga bent i munnen. For med anonymisering er veien kort for at historien får huller og man blir vekslet med trolling. Så mitt råd: Folk må ikke glemme hvor mange som bruker forumet. Husk anonymisering for eget personvern! Adminostrator teamet sletter ikke for deg om du finner ut i ettertid at innlegget lett kan gjenkjennes. (Det har jeg prøvd hele to ganger før jeg lærte😅) Anonymkode: 8c60f...3b7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #20 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken type jobb? Anonymkode: a4f44...a74 Ikke meg du siterer, men jeg har gjenkjent noen på jobb. Hun fortalte samme historie i lunsjen som jeg akkurat hadde lest på kg, samme detaljer. Var noe med bhg, utkledning og nisse vs prinsessekjole på gutt (altså må ha vært samme for det var like detaljer og oppbygning av historie). Jeg jobber på kontor, vanlig jobb. Anonymkode: cf187...183 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå