AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:57 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:57 Ei venninne av meg sa at dette er et sted kun tapere " havner". Stemmer det? Bør jeg slette min profil om jeg ikke vil bli ansett som taper, som har havnet der... med rusken? Anonymkode: 86779...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:02 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:02 Næh. Det er de fleste i mange aldersgrupper. Anonymkode: 9a4f7...bf1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:08 Man finner de fleste på nettdating. Jeg fant min samboer på sukker for 8 år siden. Nå 1 hus, 1 katt og 2 barn senere så må jeg si at det å prøve nettdating var en av de bedre tingene jeg har gjort i livet. Anonymkode: fd017...bd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 15:08 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:08 Nei. Derimot kan man jo spørre seg hva man kan kalle venninnen din.(...) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 15:08 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:08 tapere de som mener det bare er tapere der 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:20 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:20 Som den taperen jeg er, så er jeg også på Tinder. Så ja. Anonymkode: 1ff00...38c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet lørdag kl 17:42 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:42 Selv gode menn handler på Rema. Utvalget av varer er bedre på Meny. Jeg mener det er du som handler som gjør valget. Noen velger ultraprossesert drittmat alikevel😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #8 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Jeg vil nå påstå at det heller er de mer rasjonelle som er der. Det er ganske naivt å tro at alle finner en god match lokalt i 2024 med alle dagens krav, forventninger og behov. Man skal ha både tid og flaks for å møte noen man realistisk er en god potensiell partner for så det er logisk at en bør satse på å møte noen der visse parameter er avklart på forhånd. Anonymkode: 8dfcf...806 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet søndag kl 08:07 #9 Del Skrevet søndag kl 08:07 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ei venninne av meg sa at dette er et sted kun tapere " havner". Stemmer det? Bør jeg slette min profil om jeg ikke vil bli ansett som taper, som har havnet der... med rusken? Anonymkode: 86779...dd7 Veninnen din har både litt rett og samtidig ikke. På datingapper finner man alle typer mennesker. Men det ofte slik at de som har det bra med seg selv og livet de lever hopper ganske raskt ut derfra igjen etter å ha tittet på hva som er der inne. Fordi de ikke orker å forholde seg til alle de som er der inne som ikke har orden på livet eller seg selv. Det er ca 10 prosent av de som er på datingappene og på de vanlige datingsidene som er single og klare for et seriøst forhold. Da snakker jeg ikke om at de vil gifte seg, få barn etc, men de er klare for å virkelig gå all inn når det kommer til å det å treffe noen og være seriøse i prosessen. Av disse igjen så er det kanskje 20 prosent som matcher deg i forhold til livsstil og væremåte. Altås da 20 prosent av 10 prosenten. Disse menneskene må du så bli kjent med for å se om dere i tillegg har kjemi. For å oppsummere så er det slik at du på datingappene vil kunne møte både tapere (i den forstand at de taper kampen fordi de ikke gidder å ta ansvar for seg selv og livet de lever, og bare er der inne uten mål og mening eller med ærlige hensikter) og vinnere /bra single/ ansvarlige mennesker som er klare for en god relasjon. Kategori nummer en er det haugevis av, mens der er fåtall i kategori to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet søndag kl 08:08 #10 Del Skrevet søndag kl 08:08 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man skal ha både tid og flaks for å møte noen man realistisk er en god potensiell partner for så det er logisk at en bør satse på å møte noen der visse parameter er avklart på forhånd. Anonymkode: 8dfcf...806 Det gjelder også på datingappene slik de er i dag. Det er faktisk lettere å møte noen i virkeligheten ved å være med på eventer, ta kurs, drive med hobbier, enn det er å møte noen på appene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:14 #11 Del Skrevet søndag kl 08:14 Venninna di tar feil. Nå har jeg vært i et forhold så lenge at det var før Tinder, men til og med jeg skjønner at helt vanlige folk er på datingapper. Jeg ville sikkert vært der selv, dersom jeg var singel. Det er jo en gyllen mann til å se hva som er der ute. Men selvfølgelig er det rare folk der også, siden det er folk av alle typer der inne. Anonymkode: c6651...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:17 #12 Del Skrevet søndag kl 08:17 Jeg traff mannen min via nettdating. Kanskje ble jeg sett på som taper den gang, men jeg kjente flere som jeg ikke anså som tapere som hadde funnet sin partner (en god en) på nettet. Jeg er ikke en taper i dag iallfall. Ikke mannen min heller. Vi er helt gjennomsnittlige folk, normalt attraktive, nydelige barn, høy utdanning, gode jobber. Venner har vi også. Anonymkode: d5f7a...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet søndag kl 08:25 #13 Del Skrevet søndag kl 08:25 Jeg og noen av mine venninner har møtt våre kjærester på dating ap. Jeg synes det høres dumt ut å si at tapere havner der. Egentlig synes jeg det høres dumt ut å kalle noen for tapere i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet søndag kl 08:27 #14 Del Skrevet søndag kl 08:27 (endret) Nettinettet skrev (18 minutter siden): Det gjelder også på datingappene slik de er i dag. Det er faktisk lettere å møte noen i virkeligheten ved å være med på eventer, ta kurs, drive med hobbier, enn det er å møte noen på appene. De jeg har truffet på datingapper, har vi avtalt å møtes i virkeligheten der vi har meldt oss på kurs, drevet med hobbyer mm. Det ene behøver ikke å utelukke et andre. Tvert imot, tenker jeg. Endret søndag kl 08:28 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:31 #15 Del Skrevet søndag kl 08:31 Apper som Tinder handler vel mest om å "racke" opp body-count, så appen blir brukt av folk som har et avslappet forhold til bruk av egen kropp. Dette er i alle fall kulturen blant unge voksne. Anonymkode: 8e7d7...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:49 #16 Del Skrevet søndag kl 08:49 Da er jeg og kjæresten tapere. Men vi fant jo hverandre og har det beste livet sammen så🤷 Anonymkode: 2e722...c2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet søndag kl 08:55 #17 Del Skrevet søndag kl 08:55 exictence skrev (28 minutter siden): De jeg har truffet på datingapper, har vi avtalt å møtes i virkeligheten der vi har meldt oss på kurs, drevet med hobbyer mm. Det ene behøver ikke å utelukke et andre. Tvert imot, tenker jeg. Definitivt. Men min erfaring er at svært få er med på en slik date som første date, selv om det definitivt er MYE bedre enn å møtes på en kafe eller gå en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:56 #18 Del Skrevet søndag kl 08:56 Hun tar feil. Jeg har selv vært forlover i to brylluper hvor det svært lite taperaktige brudeparet møttes på datingstedet Sukker. Anonymkode: 3670e...77d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:13 #19 Del Skrevet søndag kl 09:13 Tapere, nei, men innrømmer at jeg ikke helt forstår hvorfor folk gidder nettdating. Er jo mye hyggeligere å treffe folk IRL. Anonymkode: 9f90f...de4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:15 #20 Del Skrevet søndag kl 09:15 Det er venninnen din som er en taper. Ikke alle de tusen som er på datingapper. Tror hun at hun er litt bedre enn andre? Anonymkode: 23416...8b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå