AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ei venninne av meg sa at dette er et sted kun tapere " havner". Stemmer det? Bør jeg slette min profil om jeg ikke vil bli ansett som taper, som har havnet der... med rusken? Anonymkode: 86779...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Næh. Det er de fleste i mange aldersgrupper. Anonymkode: 9a4f7...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Man finner de fleste på nettdating. Jeg fant min samboer på sukker for 8 år siden. Nå 1 hus, 1 katt og 2 barn senere så må jeg si at det å prøve nettdating var en av de bedre tingene jeg har gjort i livet. Anonymkode: fd017...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Derimot kan man jo spørre seg hva man kan kalle venninnen din.(...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden tapere de som mener det bare er tapere der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Som den taperen jeg er, så er jeg også på Tinder. Så ja. Anonymkode: 1ff00...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Selv gode menn handler på Rema. Utvalget av varer er bedre på Meny. Jeg mener det er du som handler som gjør valget. Noen velger ultraprossesert drittmat alikevel😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vil nå påstå at det heller er de mer rasjonelle som er der. Det er ganske naivt å tro at alle finner en god match lokalt i 2024 med alle dagens krav, forventninger og behov. Man skal ha både tid og flaks for å møte noen man realistisk er en god potensiell partner for så det er logisk at en bør satse på å møte noen der visse parameter er avklart på forhånd. Anonymkode: 8dfcf...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå