AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Del Skrevet 30. november 2024 Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Del Skrevet 30. november 2024 Absolutt. Det har hun mange av. Nå har riktignok ingen av oss for vane å tiltrekkes av motsatt kjønn. Vi har mange venner av samme kjønn også. Anonymkode: c8f83...765 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Ingen har rett til å mene noe som helst om sin likeverdige partners valg av venner, hobbyer, klesstil etc. Føler du at du har rett til å mene noe om slikt? Eller enda verre - at du har rett til å si eller gjøre noe med det? Gjør menneskeheten den tjeneste å holde deg singel til du har justert adferd til det akseptable. Anonymkode: 47a4a...b2d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Hvis jeg vet at jeg kan stole på partneren min så...Men jeg hadde nok stusset litt... Jeg er ikke vant med det... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 Selvfølgelig kan han det. Men for han tror jeg det er utenkelig å ha en annen dame å gjøre ting sammen med. Hadde selv i flere år en veldig god venn jeg gjorde mye sammen med. Han var dog homofil, så kanskje det ikke teller. Dessverre flyttet han utenlands, så nå sees vi sjelden. Omgås nå i dag mye menn i jobben. Og vi er mye ute på byen, på arrangementer og innimellom på reiser sammen. Det er min mann helt rolig med, akkurat som jeg har helt lave skuldre til hans jobbreiser. En av mine kvinnelige kolleger ser dette på en annen måte enn meg. Hun ville aldri godta at hennes mann fikk omgåes damer, som vi begge gjør i jobben vår med kvelder ute på byen, reiser og arrangementer. Vi har diskutert dette mange ganger. Og hennes argumentasjon er at alle menn er svin, de benytter alle sjanser til å ligge med andre enn egen partner. Så hva sier det så om alle våre mannlige kolleger? Jo, de er jo da svin ute etter ligg. Så hvorfor er det da greit at hun henger med disse svinene på ting? Både merkelig og dobbeltmoralsk... Anonymkode: d2887...9cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen har rett til å mene noe som helst om sin likeverdige partners valg av venner, hobbyer, klesstil etc. Føler du at du har rett til å mene noe om slikt? Eller enda verre - at du har rett til å si eller gjøre noe med det? Gjør menneskeheten den tjeneste å holde deg singel til du har justert adferd til det akseptable. Anonymkode: 47a4a...b2d Merkelig svar. For det første stiller jeg bare et spørsmål, jeg sier ikke ett eneste ord om hva jeg mener. For det andre har jeg selvfølgelig rett til å mene noe, og uttrykke mine meninger, om alt på denne jord. Tanke- og ytringsfrihet kalles det, veldig grunnleggende menneskerettigheter. At det er enkelte meninger man bør holde for seg selv, er en annen sak. Anonymkode: 1f4b7...fcf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg må si nei. Men bare fordi jeg selv har hatt mannlige BESTEvenner (over flere år) og alle, absolutt alle har prøvd seg med en gang jeg er singel (ikke alle ventet engang). Kanskje om hun var veldig uattraktiv 🤔 Men har bare en eks med kvinnelige gode venner. Viste seg at han hadde prøvd seg på alle de også, en eller annen gang. Da er man mer enn venner, mener jeg Anonymkode: e4ed9...086 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg har masse venner (kompiser) av motsatt kjønn, så for meg er det helt naturlig at man kan være gode venner med begge kjønn. Anonymkode: a647e...eea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 Min samboer har bekjente av det motsatte kjønn, som han sender meldinger med, og prater med når han treffer på dem tilfeldig. Men hadde han sagt at han skulle ut med en av dem på kino eller ut å spise bare de to, hadde jeg satt spørsmålstegn... Jeg ville heller aldri gått ut å funnet på noe med en kamerat, uten at samboer var med. Kall meg gammeldags, men for meg er ikke det nødvendig. Jeg stoler på ham, men kanskje ikke på venninnen jeg ikke kjenner. Anonymkode: c6444...e87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Del Skrevet 30. november 2024 Damer kan fint ha vennskapelig forhold til menn. Menn vil alltid håpe på noe mer og prøve seg ved første anledning hvis muligheten byr seg. Anonymkode: efe30...b50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Del Skrevet 30. november 2024 Felles bekjente av motsatt kjønn ja. Private vennskap hvor man henger og prater alene, nei. Og det er vi begge enige om. Min bestekompis er av det motsatte kjønn, men han er homofil, og da er det jo noe helt annet. Anonymkode: a6f9f...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Damer kan fint ha vennskapelig forhold til menn. Menn vil alltid håpe på noe mer og prøve seg ved første anledning hvis muligheten byr seg. Anonymkode: efe30...b50 Nei. Anonymkode: 0ca80...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det? Anonymkode: 1f4b7...fcf Han hadde ikke likt at jeg gjorde det og jeg hadde heller ikke likt det. Stoler på hverandre, men vi har ikke behov for nye venner av motsatt kjønn, ingen av oss. Kan fint snakke med de sammen ute, men ikke intressert i å få nye venner av det andre kjønnet. Anonymkode: eb923...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Del Skrevet 30. november 2024 Dette er ikke et diskusjonstema engang. Anonymkode: dfe9f...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er ikke et diskusjonstema engang. Anonymkode: dfe9f...716 Nei vel? Fordi...? Anonymkode: 1f4b7...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Del Skrevet 30. november 2024 Ja, selvfølgelig. Hadde vi ikke stolt på hverandre så hadde vi heller ikke vært sammen. Anonymkode: df856...4f5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Del Skrevet 30. november 2024 Mannen min har ihvertfall ingen venninner. Tror ikke han har behov for det. Anonymkode: 689d1...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Del Skrevet 30. november 2024 To av mine aller beste venner er av motsatt kjønn. Mannen syns det er helt i orden. Akkurat sånn det skal være. Anonymkode: ecac5...1be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. november 2024 #19 Del Skrevet 30. november 2024 Selvfølgelig er det greit. Hæh? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 30. november 2024 #20 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Jeg har nesten bare venner av det motsatte kjønn. Har fått lov av ekser å overnatte hos venninner, dra på teltturer med de mm. På forrige arbeidsplass sov jeg sammen med kvinnelige kollegaer hele tiden. Men det er nok sant at de fleste menn tenner på venninnene sine, og håper de innerst inne kan holde på. Jeg har alltid latt kjærester være med guttevenner selv om jeg har tenkt at guttene var interesserte. Men helst i det offentlige eller hjemme hos felles venner da. Det har ingenting med at jeg ikke stolte på eksene, men menn et stort sett veldig ekle. Jeg har sagt på en grei måte at de bør unngå håndtrykk i og med at 1/3 menn ikke vasker seg på henda, samt at dråper på badet går 4,5 meter. Endret 30. november 2024 av Majer Oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå