Gå til innhold

Kollegaer som er utro mot sine ektefeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får høre ditt og datt om de jeg jobber med og jeg begynner å bli lei. Alle ligger med hverandre og de respekterer ikke sine ektefeller. Hvordan i huleste skal man forholde seg til det? 
Jeg har sagt ifra om til de som forteller sånn sladder at det er det siste jeg vil høre om.. Man mister jo respekten for de og kan være ærlig at det er vanskelig å oppføre seg profesjonelt mot de. Vet det ikke er min sak, men jeg er bare et menneske med følelser

uff, nei jeg bare trengte å få det ut. Vi mennesker er drit..

Anonymkode: 06d7b...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis.  Ikke alle er lykkelig i forhold.  Sånn er det innimellom.  Ikke tenk så mye på det 

Anonymkode: 02e11...b6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får høre ditt og datt om de jeg jobber med og jeg begynner å bli lei. Alle ligger med hverandre og de respekterer ikke sine ektefeller. Hvordan i huleste skal man forholde seg til det? 
Jeg har sagt ifra om til de som forteller sånn sladder at det er det siste jeg vil høre om.. Man mister jo respekten for de og kan være ærlig at det er vanskelig å oppføre seg profesjonelt mot de. Vet det ikke er min sak, men jeg er bare et menneske med følelser

uff, nei jeg bare trengte å få det ut. Vi mennesker er drit..

Hva jobber de med da? Siden det er så mye utroskap.

Anonymkode: 3fb66...66c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva jobber de med da? Siden det er så mye utroskap.

Anonymkode: 3fb66...66c

Helsevesenet! Håper det er bare sånn i ''vår'' avdeling

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke nødvendigvis.  Ikke alle er lykkelig i forhold.  Sånn er det innimellom.  Ikke tenk så mye på det 

Anonymkode: 02e11...b6d

Og det forsvarliggjør utroskap mener du? Har du vært utro selv? Har du opplevd utroskap bli gjort mot deg?

Anonymkode: 075fc...d70

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

det er så trist på ekte trist at folk ikke bare kan slå opp. disse menneskene mangler virkelig respekt for partneren sin hjemme, det er så vondt og sitte hjemme med dårlig magefølelse for å så bli løyet til

og det er ikke noe nytt at det er sånn heller dessverre, jeg ville rett og slett sakt i fra at dette vill jeg ikke høre noe om eller si ifra til ledelsen om ikke si ifra til de det gjelder om det er sånn demes forhold er

Anonymkode: 8dde9...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...