AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #1 Skrevet 30. november 2024 Ble kjent med en fyr for nesten 2 år siden, men vi begynte å bli mer close og bruke mer tid med hverandre den siste tiden nå. Så kommer det frem at han har hatt sex med en annen dame mens han var på guttetur. Han har innrømmet det selv og brukte det at han var full som unnskyldning, han ville møtes for å snakke, men jeg avviste han. Gjorde jeg det riktige? Anonymkode: 537d9...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #2 Skrevet 30. november 2024 Har dere avklart at dere er ekslusive? Anonymkode: e3bf6...dda 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere avklart at dere er ekslusive? Anonymkode: e3bf6...dda Nei. Ts Anonymkode: 537d9...bc9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Skrevet 30. november 2024 Dere var jo ikke sammen så han kan gjøre hva han vil. Lite smart av han å innrømme til deg men betyr han fikk dårlig samvittighet. Altså liker deg. han burde holdt kjeft så hadde dette vært unngått Anonymkode: e97f2...09f 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Skrevet 30. november 2024 Du må nesten føle på selv hva som er riktig for deg. Anonymkode: e3bf6...dda
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ble kjent med en fyr for nesten 2 år siden, men vi begynte å bli mer close og bruke mer tid med hverandre den siste tiden nå. Så kommer det frem at han har hatt sex med en annen dame mens han var på guttetur. Han har innrømmet det selv og brukte det at han var full som unnskyldning, han ville møtes for å snakke, men jeg avviste han. Gjorde jeg det riktige? Anonymkode: 537d9...bc9 Ja, du gjorde det riktige, 100% sikkert Anonymkode: 26768...d80 8 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Ts Anonymkode: 537d9...bc9 Hva har han da gjort feil? Anonymkode: 292e6...968 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Ts Anonymkode: 537d9...bc9 Det er kjipt at han gjør det så klart. Men har man ikke avklart hvor man står, så man ikke i et forhold De gangene jeg har datet kvinner, så har jeg sagt rett ut det sekundet jeg ønsket kun fokus på henne, og at jeg forventet det samme om vi skulle fortsette. Da blir det null missforståelser Anonymkode: 69e67...c2d 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har han da gjort feil? Anonymkode: 292e6...968 Dette moderne datinghelvetet orker jeg ikke forholde meg til. Til ts: det finnes fortsatt menn med anstendighet. Finn en sånn. Han her var jo åpenbart ikke forelsket i ts, er man forelska og på flørter så går man ikke bort og ligger med noen andre. Æsj. Anonymkode: 6a1b1...566 5 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #10 Skrevet 30. november 2024 Jeg anser ikke det å ha sex med noen som utroskap før man har lovet hverandre/avtalt å være hverandres. Man kan ikke bryte et løfte som ikke finnes. Min mann hadde en ff da vi møttes. Jeg vet at vi datet en stund før han avsluttet dette. Ja han fortalte meg selv at han hadde en ff da ting begynte å utvikle seg mellom oss to, så ikke det eventuelt skulle smelle tilbake senere, og han spurte meg også om han skulle gi henne beskjed om at han hadde truffet meg. Sikkert mye for å få vite hvor jeg sto i forhold til oss to. Hvilket jeg svarte nei til i første omgang, for jeg synes det var noe tidlig å binde oss til hverandre. Da jeg og han hadde tilbrakt en hel helg sammen ringte han og avsluttet med henne, fordi han følte det feil å liksom ha henne i bakhånd når vi utviklet oss. Jeg synes dette var ryddig og åpent. Slikt skjer nok oftere mer skjult, så jeg satte pris på åpenhet og ærlighet. Det var en bra start på varig forhold, i forhold til hemmeligheter og løgner. Anonymkode: 5e4c9...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #11 Skrevet 30. november 2024 Ikke hør på dem, lytt til deg. Det er en ukultur at man kan gjøre som man vil uten å miste noen under bekjentskap bare fordi man ikke er kjærester. Du likestilt det ikke, da gjorde du rett. Det er skikkelig uromantisk å starte noe på den måten. Hadde han hatt riktig følelser for deg, hadde ham aldri opptredd sånn. Du fortjener en fin mann. Anonymkode: 34b2a...28d 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #12 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hør på dem, lytt til deg. Det er en ukultur at man kan gjøre som man vil uten å miste noen under bekjentskap bare fordi man ikke er kjærester. Du likestilt det ikke, da gjorde du rett. Det er skikkelig uromantisk å starte noe på den måten. Hadde han hatt riktig følelser for deg, hadde ham aldri opptredd sånn. Du fortjener en fin mann. Anonymkode: 34b2a...28d Likte det ikke* Anonymkode: 34b2a...28d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #13 Skrevet 30. november 2024 Synes ikke han har gjort noe galt, om dere ikke var enige om å være eksklusive Anonymkode: fc224...522 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ikke han har gjort noe galt, om dere ikke var enige om å være eksklusive Anonymkode: fc224...522 Men ts gjør, ellers har hun ikke droppet han. Hun må lytte til sin reaksjon. Ikke gi en dårlig deal en sjangse. Han her gjorde, en god mann ville ikke, uavhengig et ord eller ei. En grei person bare er eksklusiv, å det er det. Anonymkode: 34b2a...28d 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Skrevet 30. november 2024 Jeg har vært i samme situasjon to ganger. Den ene gangen lot jeg det gå, selv om det var sårt, men fortalte meg selv at han gjorde jo ikke noe galt teknisk sett... og han fortalte det jo blablbla. Han fortsatte å være utro utover, men løy om det. Når jeg oppdaget det, sa han at jeg reagerte jo ikke på den første gangen han lå med noen andre, så han følte det kunne ikke være så ille for meg. Den andre gangen, men en annen mann, satte jeg ned foten bestemt (men høflig) og sa at jeg ikke er interessert i menn som holder på slik, og ønsket han lykke til på veien. Han ble fra seg av anger og forsøkte iherdig å be om tilgivelse, men jeg rokket meg ikke - før etter nesten et halv år (ca 5 mnd?) hvor jeg kunne se at han hadde lagt fra seg festemiljøet og skarpet seg opp litt, og han viste fremdeles at han var interessert, men i noe seriøst. Det ble oss, og han har jeg aldri hatt noen grunn til å mistro, og han har aldri vært respektløs mot meg i alle årene sammen. Han mener selv at det er delvis den respekten jeg hadde for meg selv som skilte meg så ut fra resten og som Gjorde at han falt så pladask for meg. Han sier det løftet meg i hans blikk fra en chick til en Queen 😅😂 Anonymkode: c59db...74d 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Skrevet 30. november 2024 For min del hadde det føltes som utroskap. Det er uaktuelt å date meg og pule på en annen. Det har vært et selvfølge med de jeg har datet at vi er ekslusive inntil vi vet hva vi vil videre. Anonymkode: 01aff...543 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble kjent med en fyr for nesten 2 år siden, men vi begynte å bli mer close og bruke mer tid med hverandre den siste tiden nå. Så kommer det frem at han har hatt sex med en annen dame mens han var på guttetur. Han har innrømmet det selv og brukte det at han var full som unnskyldning, han ville møtes for å snakke, men jeg avviste han. Gjorde jeg det riktige? Anonymkode: 537d9...bc9 Ja, det gjorde du. Jeg har avvist flere kvinner for samme grunn. Anonymkode: d6755...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært i samme situasjon to ganger. Den ene gangen lot jeg det gå, selv om det var sårt, men fortalte meg selv at han gjorde jo ikke noe galt teknisk sett... og han fortalte det jo blablbla. Han fortsatte å være utro utover, men løy om det. Når jeg oppdaget det, sa han at jeg reagerte jo ikke på den første gangen han lå med noen andre, så han følte det kunne ikke være så ille for meg. Den andre gangen, men en annen mann, satte jeg ned foten bestemt (men høflig) og sa at jeg ikke er interessert i menn som holder på slik, og ønsket han lykke til på veien. Han ble fra seg av anger og forsøkte iherdig å be om tilgivelse, men jeg rokket meg ikke - før etter nesten et halv år (ca 5 mnd?) hvor jeg kunne se at han hadde lagt fra seg festemiljøet og skarpet seg opp litt, og han viste fremdeles at han var interessert, men i noe seriøst. Det ble oss, og han har jeg aldri hatt noen grunn til å mistro, og han har aldri vært respektløs mot meg i alle årene sammen. Han mener selv at det er delvis den respekten jeg hadde for meg selv som skilte meg så ut fra resten og som Gjorde at han falt så pladask for meg. Han sier det løftet meg i hans blikk fra en chick til en Queen 😅😂 Anonymkode: c59db...74d Det er på et vis bra, men turn off med tanke på alle han har såret og at det er andres jobb å få han til å skjerpe seg ved å sette grenser istede for at han er ordentlig fordi han bryr seg. Håper for all del han forblir snill mot deg, på tross av denne kjempe dårlige starten. Anonymkode: 34b2a...28d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #19 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere avklart at dere er ekslusive? Anonymkode: e3bf6...dda Teiteste tingen å spør om, om du liker noen og dater de og sommerfuglene i magen flyr rund, men så etter daten går du å puler en annen. da er du bare SØPPEL, ekkel, Anonymkode: b45c0...983 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #20 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men ts gjør, ellers har hun ikke droppet han. Hun må lytte til sin reaksjon. Ikke gi en dårlig deal en sjangse. Han her gjorde, en god mann ville ikke, uavhengig et ord eller ei. En grei person bare er eksklusiv, å det er det. Anonymkode: 34b2a...28d Hun spør om hun gjorde det riktige. Jeg synes ikke det. Du kan mene det omvendte. Hadde jeg skullet date én og én om gangen, hadde jeg vært singel i 4 år i stedet for de 10 månedene jeg datet flere. Jeg hadde ikke sex med flere, da. Anonymkode: fc224...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå