Gå til innhold

Jeg ble syk etter han var utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært utro. Jeg ante ikke noe om dette, men han måtte fortelle meg det da jeg ble akutt innlagt på sykehus grunnet alvorlig infeksjon. Ser ut til at årsaken er at han har fått klamydia og smittet meg med dette.  Jeg elsker mannen min og vi har har egentlig et fantastisk liv sammen. Vi har vært gift i mange år og har to barn sammen. Hva gjør jeg nå? Jeg klarer ikke beskrive hvordan dette føles. Alt har bare rast rundt meg. Han har også innrømmet at han en gang før vi giftet oss og fikk barn sammen også var utro… 

Anonymkode: c8e92...7da

• Hjerte 22
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke noe å spare på, jeg hadde ikke engang prøvd å tilgi.

Anonymkode: ef65f...825

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet

Anonymkode: 22af6...14d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anonymkode: 22af6...14d

Elske denne sangen

Anonymkode: 6c8ef...b32

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mannen min har vært utro. Jeg ante ikke noe om dette, men han måtte fortelle meg det da jeg ble akutt innlagt på sykehus grunnet alvorlig infeksjon. Ser ut til at årsaken er at han har fått klamydia og smittet meg med dette.  Jeg elsker mannen min og vi har har egentlig et fantastisk liv sammen. Vi har vært gift i mange år og har to barn sammen. Hva gjør jeg nå? Jeg klarer ikke beskrive hvordan dette føles. Alt har bare rast rundt meg. Han har også innrømmet at han en gang før vi giftet oss og fikk barn sammen også var utro… 

Han fekk deg på sykehuset etter han var utro. E han noe å samle på?

Få driten ut og lev ditt liv uten en taper som han. ❤️

Anonymkode: 6c8ef...b32

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Han hadde jo kunne drept deg med utroskapen sin.. Han risikerte livet ditt for hans egen tilfredsstillelse! Gå!

Endret av tulla23
  • Liker 10
  • Nyttig 14
Skrevet

Han har vært utro, løyet flere ganger, holdt det skjult og gjort deg alvorlig syk. Han har hatt sex uten beskyttelse og ikke sjekket seg før han hadde sex med deg igjen. Er det ikke nok til å gå?

Anonymkode: 52372...cf5

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Goodbye! At du tilgir dette er jo helt uforståelig 

Anonymkode: 730d5...447

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

en ting er utro, men han har i tillegg gitt deg klamydia å du er på sykehuset på grunn av han som et resultat av smitte. 

nei han ville jeg kasta på dør asap

Anonymkode: deb66...123

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg skjønner så godt svarene dere gir, men hva med barna? Hvorfor skal jeg la dette gå utover dem? Jeg vil så gjerne fortsette alt slik det var før dette. Er dette mulig å klare tilgi og komme gjennom? Dette er så langt utenfor hva jeg har trodd på tidligere, men hvor egoistisk er jeg ikke hvis jeg ikke prøver tilgi? 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner så godt svarene dere gir, men hva med barna? Hvorfor skal jeg la dette gå utover dem? Jeg vil så gjerne fortsette alt slik det var før dette. Er dette mulig å klare tilgi og komme gjennom? Dette er så langt utenfor hva jeg har trodd på tidligere, men hvor egoistisk er jeg ikke hvis jeg ikke prøver tilgi? 

Det er jo han som har gjort det slik at det går utover barna.. Mulig du kan klare å glemme det men det ville aldri jeg gjort.

• Liker 15
Skrevet

Å hjelpes, kan man bli så dårlig av klamydia??? 😬😬 Det viste jeg ikke.

Anonymkode: f0c63...199

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Visste han ikke selv at han hadde fått klamydia før du ble innlagt for det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han har også innrømmet at han en gang før vi giftet oss og fikk barn sammen også var utro… 

Ta antibiotika og lær av tidligere feil.

Anonymkode: dea0a...e6f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye mindre egoistisk enn han har vært. Definitivt! 

Han har løyet og sviktet sin nærmeste og risikert din helse og kanskje livet ditt for noen orgasmer og litt spenning. 

Du er ikke egoistisk ved å forlate slik mann, men fornuftig. Slik det var før dette var at han var utro og du uvitende. Du kan ikke gå tilbake til å være uvitende. At du bare tilgir medfører selvfølgelig ikke at han blir motivert til å bli trofast videre. Da vet han jo enda bedre enn tidligere at han kan det uten å miste sin familie. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel det skulle vel han tenkt på før han var utro, siden det er han som har stelt istad det som skjer nå. Tilgir du han så kommer han til å miste respekt for deg å bare fortsette å være utro mot deg, så du må nesten velge, leve ulykkelig med en utro mann resten av livet, eller skape et godt og stabilt liv for deg og ungene uten han som partner, jeg vet hva jeg hadde valgt.

Anonymkode: ef65f...825

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Visste han ikke selv at han hadde fått klamydia før du ble innlagt for det? 

Nei, han visste ikke det 

• Hjerte 1
Skrevet

Hva gir han deg neste gang? Hiv? Et bonusbarn?

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde det vært så enkelt å bare gå videre og starte på nytt som man tror før man har opplevd dette selv., Så enkelt er det ikke. Vet at det ikke er jeg som har vært utro, men det føles så feil overfor barna å bare stikke av. Han lover selvfølgelig at dette ikke kommer til å skje igjen, men det er jo noe alle sier i sånne situasjoner.. Har noen av dere opplevd utroskap og klart å bygge forholdet opp igjen? Hvordan ev? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært så enkelt å bare gå videre og starte på nytt som man tror før man har opplevd dette selv., Så enkelt er det ikke. Vet at det ikke er jeg som har vært utro, men det føles så feil overfor barna å bare stikke av. Han lover selvfølgelig at dette ikke kommer til å skje igjen, men det er jo noe alle sier i sånne situasjoner.. Har noen av dere opplevd utroskap og klart å bygge forholdet opp igjen? Hvordan ev? 

Jeg tenker du må ta utgangspunkt i at han kommer til å være utro om dere gir det en ny sjanse. Jeg ville bedt han teste seg jevnlig og ville testet meg selv jevnlig. Det hadde muligens vært mulig å bo sammen for barna, men jeg hadde aldri noensinne kunnet stole på han igjen.

Anonymkode: 52372...cf5

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...